Waar erger jij je aan? #3

Als je een punt probeert te maken en dat dan kracht bij zet door te zeggen: want X had dat laatst zus en zo
En dat dan X alles gaat lopen ontkrachten of rechtpraten. Ssstt ik maak een punt!

2 likes

Oh wat eng. Heb je de dokter al gebeld voor advies? Klinkt behoorlijk gevaarlijk als je vandaag het huis uit moet.

1 like

Hopelijk heb je er geen last meer verder van vandaag (kans is ook kleiner als de dag al in gang is)! En anders deze oefeningen doen? https://www.bernhoven.nl/patientenfolders/folders-kno/oefeningen-tegen-duizeligheid/

1 like

Misschien werkt het als je dat in je motivatie brief schrijft :joy:

1 like

Je cv zou idealiter niet té groot moeten zijn. Hoe lang is hij nu? (2 kantjes is een richtlijn). Echt alleen de ervaringen/opleidingen erop zetten die van toegevoegde waarde zijn! Passend bij de functie.

1 like

Mensen die het maar over één onderwerp kunnen hebben. Zoals Marbella het ooit zo mooi noemde: de one issue forummer. Maar dan ook in het echte leven.

14 likes

Ik droomde vannacht heel erg levendig dat ik het vak van afgelopen periode niet gehaald had omdat ze mijn werk niet creatief genoeg vonden en nu ben ik zo gestrest? Ik wil echt dat het vak online komt want het was zo realistisch.

Afgezien van het feit dat mijn Duits-turkse docent opeens zei dat hij uit de achterhoek kwam en met een achterhoeks accent begon te praten terwijl ik uitlegde waarom ik niet creatief kan coderen maar toch wel echt het punt van het vak doorhad

1 like

Dat mijn vorige werkgever mijn loon van december nog altijd moet uitbetalen. Heb gebeld, herinneringen gestuurd and then some. Ben er nu klaar mee en heb mijn rechtsbijstand ingeschakeld. Stelletje eikels dat het zijn.

1 like

Gent is echt een heel erg leuke stad, maar die studenten die altijd overal zijn! Ik word er gek van! Ze maken veel lawaai, lopen altijd in de weg en doen alsof de stad van hen alleen is :rage:

3 likes

Dat de Unox instant noodles een stuk minder smaakvol zijn geworden

1 like

Dat mijn jumbo (nog) geen paaseieren heeft. Ik zie op insta mensen paaseieren van de jumbo eten :rage: Ik ben ongesteld, saggo en ik wil paaseieren!

1 like

Als je ze vindt in de Jumbo,die met pindakaas is zo lekker. Ook de stracciatella is een aanrader.

1 like

Voel me niet meer fijn in bikini omdat ik de laatste tijd wat ben aangekomen, voornamelijk op mn buik.
Nu ging ik vanochtend zwempakken passen, ik ben 1.81. Bij alle modellen zaten de cups nog net niet op mijn navel. + bijna alles zo hoog uitgesneden

Dat mijn vriend een verkeerd product heeft gekocht (de niet bio variant) omdat hij het dan niet vraagt en na 1 seconde kijken te ongeduldig is en maar iets pakt

Nu je haar noemt moet ik er weer aan denken dat ik het helemaal leuk vind hier op FF, maar dat ik een paar specifieke egf-ers nog wel echt mis. Daar is Marbella er absoluut één van!

6 likes

Ik vind het echt irritant na het avondeten nog te gaan sporten, omdat ik al zo lekker thuis zit. Maar ik zit bij een nieuw sportclubje en heb van half 8-half 9 les
 Dus ik zit nu maar weer moed te verzamelen

Dat ik niet eens een dutje kan doen, zonder misselijk wakker te worden :nauseated_face:

Ik ben voor de vijfde keer in amper vier maanden verkouden en ik word er gek van. Ik proef al vier dagen niks :sob:

Het intrekken van mn nachtcrĂšme gaat zo traag. Alles gaat daardoor op mn kussen want geen geduld en daar krijg ik weer vet haar van ugh

4 likes

Heeft 'ie geen hobby of dingen die hij spaart? Ik koop altijd LP’s, kunstboeken of dingen die te maken hebben met zijn oldtimer, daar zit ik altijd wel goed mee :smiley:

1 like