Dumpen.
Bios of een etentje om samen te doen?
ALWEEEEEER STAMPPOT!!!
Hij zegt dat zn neushaartrimmer daar al een opzetstuk voor heeft
Ik weet dat ik mijn moeilijke vader een Google home met hue lampen heel blij heb gemaakt
Oooooooh das wel een goeie! Hij schreeuwt altijd al tegen apparaten, dus als ze nou ook nog eens zouden luisteren zou dat best een idee zijn. Thanks!
Zoān drukke dag op werk gehad en zoveel gelopen. Nu ik op bed lig doen mn benen nog pijn. Zoān tintelend kut gevoel
Ik heb dit een keer opgezocht omdat ik het een beetje irritant vond dat mijn vader dat steeds zei. Onze taal of zo zegt dat het niet verkeerd is en het er een beetje aan ligt waar je de nadruk op wilt leggen. Bij ik ben nodig gaat het meer om jezelf en bij ik heb nodig meer om het voorwerp. OkƩ vrij late reactie dus misschien dat iemand dit al heeft gezegd.
Dat ik net heel goed en lang heb gesport. Ruim 2 uur en dat ik daardoor zoān honger heb dat ik de open zak borrelnoten naar binnen aan het schuiven ben . En of dat nog niet het ergste is: nu heb ik zin in zoet, dus de bokkepootjes gaan er ook aan!
Mensen die alleeeeeeen maar kunnen klagen
Klinkt lullig maar Instant spijt altijd als ik vraag hoe het met hem (collega) gaatā¦
Ik heb laatst al in een ander topic geklaagd over een collega van mij maar vandaag heb ik me weer zooo lopen ergeren. Net heb ik wel even het rooster gecheckt en we werken de komende maanden godzijdank amper meer samen. Maar jeetje joh, haar gedrag is zó negatief en daarnaast ook nog eens absoluut niet passend in de sector waarin we werken. Ze slaat de plank op veel fronten mis, is te veel gefocust op dingen die er niet toe doen, is kritisch op een nare manier, en ik heb ook het idee dat ze een beetje loopt te ellebogen omdat we allebei in dezelfde soort functie werken? Terwijl er helemaal geen sprake van concurrentie is of zou kunnen/moeten zijn.
Ik merk ook dat ik nu al af en toe al automatisch bot op haar reageer (ze is nog geen week bezig). Hoop dat ze gauw een reality check krijgt, helaas ben ik niet de juiste persoon om haar op haar plek te zetten haha. Goh dit lucht echt al op.
Maar dan klopt de zin āik ben DIT nodigā toch nog steeds niet?
In de voorbeelden van onze taal gaat het om iets anders (een voorwerp nodig hebben, van waarde zijn als persoon) en bij ik ben dit nodig wordt het opeens gecombineerd.
Ik heb schoenen bestelt via U.nited W.ardrobe die al sinds maandag op āaangemeld bij D.HLā staan en grote kans dat hun nu mn pakketje kwijt zijn. Gelukkig gaat de verkoper er goed achteraan, maar ik wil gewoon mijn schoenen meeeeehhhhhhhh. Ik keek er zo naar uuuuuut en ze zijn zo mooooi. Meh. Meh meh.
Mijn spierpijn na een wedstrijd. OkƩ had ook al 1.5 week niks gedaan door ziekte.
Mijn buik, hij lijkt steeds dikker te worden terwijl ik hetzelfde eet en beweeg.
Echt zon zwanger buik
Mijn wekker gaat altijd om half 7 en mijn vriend was vrij laat thuis gisteren want hij is vandaag vrij. Half 1 ongeveer. Ik word daar vrijwel altijd wakker van. Opzich prima voor een keer.
Ga ik net het bed uit zegt hij: wil je de deur zo dicht doen, dan hoor ik je niet als je je gaat klaarmaken.
Tuuurlijk. Het is natuurlijk wel belangrijk dat hij genoeg slaapt
Sorry mijn geheugen liet me even in de steek dan
De radioreclame van Singapore Airlines. Wat een kutstem en kutuitspraak zeg. āDe beste faciliteiteeehhhhhhhā IEL.
Ik hoopte dat ik nog cola had, maar ik heb blijkbaar eerder vanmiddag het halve liter flesje helemaal op gedronken. Wat een deceptie. Ik wil colaaaa.