Waar erger jij je aan? #3

Ik hoopte dat ik nog cola had, maar ik heb blijkbaar eerder vanmiddag het halve liter flesje helemaal op gedronken. Wat een deceptie. Ik wil colaaaa.

2 likes

Dit heb ik ook zo vaak, gisteren nog. Dan ben ik te lui om naar de supermarkt te gaan voor alleen cola, of besluit ik in de supermarkt dat ik juist geen cola ga halen want ik kan beter thee ofzo drinken. Maar later heb ik altijd zo’n spijt :frowning_face:

Ik was vanmiddag dus al geweest, maar blijkbaar had ik liters moeten kopen in plaats van 0,5 L :frowning: Maar normaal drink ik dat niet in één keer op en zijn er nog wel wat slokjes over, maar nu blijkbaar niet.
Hopen dat mensen waar ik vanavond langs ga cola hebben :’)

1 like

Ja same…inc test. Hopelijk zijn het alle vezels en vitamines die mn buik nu opslaat als een soort noodvoorraad. Maar het is fucking demotiverend. Ik heb zoveel zakken chips, snoep en koekjes niet gegeten!!!

2 likes

Echt stom is dat hè, zo frustrerend.

Ik heb het ook vaak als ik gezond(er) eet dat ik meer last van opgeblazen buik heb, terwijl als ik slechter eet mijn spijsvertering sneller werkt ofzo.

1 like

Veel water drinken helpt bij mij heel goed tegen een opgeblazen buik

1 like

Dat al mijn spieren, botten en gewrichten pijn doen

Ik wilde nog wat spinazie, maar mn moeder gaf alle spinazie aan mn broertje, ondanks dat die kleuter weigerde zijn aardappels op te eten. Kom niet aan mijn eten, oké :face_with_symbols_over_mouth:

Peter R de Vries

11 likes

Trevor Noah (oeps ik had per ongeluk eerst Scott getypt) Wat mensen ook zeggen of doen, het is nooit goed. Vermoeiende lulhannes. Alles alles uitmelken. Met je irritante kop.

1 like

Dat mijn maag zo zwak is momenteel…

We gaan morgen uit eten met de familie, dus ik hoopte lekker sushi of tapas te bunkeren, heeft Mn vader gereserveerd bij een of ander super chique restaurant waar je elke gang maar uit 2 gerechten kan kiezen. Ik wil helemaal geen olijf extract met oester ga weg :sob::sob::sob:

15 likes

Aan de H&M site, dat kreng werkt nooit zoals het moet. Op dinsdag zie je een leuk item en op woensdag is het ineens onvindbaar. Of mijn maat staat als beschikbaar maar kan alsnog niet in het winkelmandje geplaatst worden. Om maar niet te spreken over hun levertijd, zeker zo’n grote keten zou hun website op ordd moeten hebben grrr.

1 like

Dat de minimum bestelwaarde voor gratis verzendkosten bij Body & Fit in echt 2 maanden van 20, naar 25 en nu naar 30(!!) euro is gegaan

4 likes

Iemand in de trein die echt moeilijk hard op haar toetsenbord aan het rammen is. Doe rustig mens!

2 likes

Ik had geen mascara meer dus had er snel even eentje bij de hema gekocht. Normaal zijn die prima, maar ik heb er nu een die vreselijk is. Ik heb echt het gevoel dat elke keer als ik knipper er allemaal stukjes mascara afbrokkelen en de lucht in vliegen.

1 like

Dat ik in de fase zit waarin ik ALLES kwijt ben :hot_face:

Gister in de lokale krant: deze zomer nieuw foodtruckfestival in de stad!

Ah geweldig, festival nummer 839 waar je voor 50 euro een glas cola en een hamburger kunt kopen, JIPPIE!

27 likes

Ik heb een lijstje vol favorieten en ALLES zegt ‘momenteel niet beschikbaar’ :weary:

Ik erger me eraan dat ik heb gesolliciteerd bij 2 winkels en dat ze kunnen bellen of emailen. Maar ik ben net gebeld door prive nummer en nu kan ik niet terugbellen en uberhaupt niet zien of het 1 vd 2 was omdat mijn broer me ook nog wel een prankcallt

1 like

Oh zo hinderlijk inderdaad, mensen die complete onwaarheden lopen te verkondigen. In groente zitten trouwens ook gewoon koolhydraten. Je hoeft echt niet alles van ieder onderwerp te weten, maar als je je ergens nooit in verdiept hebt, ga dan niet aan anderen vertellen hoe het zit. En als je per ongeluk wel praatjes hebt lopen houden die niet blijken te kloppen, geef dan gewoon toe dat je er niet zo veel van weet.

En beterschap trouwens!

6 likes