Waar erger jij je aan? #3

Mensen die geen balkje na hun boodschappen op de band leggen, vind dat echt super asociaal. Kan ik helemaal krom over jouw boodschappen gaan hangen om zo’n ding te pakken :rage:

15 likes

how dare u

edit: ok ik hou van lekker goor eten want ik vind olive garden dus HEEEERLIJK.

1 like

Ik maak morgen een afspraak om ze alle vier(!!!) te laten trekken. Hoelang heb je er al last van?

Ik doe dan ook geen balkje ertussen. Als die persoon ook mijn boodschappen wil betalen, prima toch :woman_shrugging:

1 like

Je kan altijd overleggen met je tandarts of kaakchirurg! Bij iemand die ik ken werd de pijn niet minder en zelfs iets erger, en bleek dat er etensresten in het gat waren gekomen waardoor het een beetje begon te ontsteken. Het is toen schoongemaakt en daarna ging het al snel beter!

Ik heb er drie tegelijk laten trekken, maar volgens mij is het echt totaal niet te voorspellen hoe zoiets uitpakt. Ik heb er zelf vrijwel geen last van gehad, ze werden op een avond getrokken en de volgende ochtend kon ik gewoon weer aan het werk, maar ik denk dat ik wel mazzel gehad heb.

(Eigenlijk wilde de kaakchirurg er inderdaad zoals @HvO ook zei maar twee trekken, maar ik had echt helemaal geen zin om nog een keer terug te moeten (ik ben nogal bang voor naalden / prikken). Dus toen probeerde ik hem over te halen de derde er ook meteen uit te halen en tot mijn verbazing lukte dat nog ook!)

Haha dit doet mijn vriend ook en zegt dan ook: oh ik dacht dat je ook voor mij wilde betalen. Ik schaam me dan altijd maar eigenlijk wel goed want het is ook gewoon aso om dat balkje niet neer te leggen

Er waren wat vage eetplannen voor vanavond maar een paar waren moe en ik was nog half ziek. Ik zei dat ik even een dutje wilde doen en daarna zou laten weten of ik kwam, en als dat te laat zou zijn (ivm boodschappen die iemand anders zou halen) dat ik dan zelf wel een soepje ofzo mee kon nemen. Dan kon ik wel gewoon chillen als ik dat wilde en zaten de anderen er niet mee of ze nou wel of niet voor mij eten moesten halen. Zegt een andere vriendin opeens heel bitchy ‘dat lijkt me een beetje gek, het is toch niet zo’n moeilijke vraag of je mee eet of niet’ Eh ik probeer gewoon mee te denken en geef aan dat het ervan afhangt hoe ik me voel na een dutje? Bij haar komt alles altijd op het laatste moment aan en daar erger ik me juist meer aan dan wanneer iemand van tevoren zoiets aangeeft. Heb nu het hele etentje maar afgezegd want op deze manier heb ik er ook geen zin in. Of is het een rare gedachtengang van mij?

Bij mij was het twee onder, één boven. De kaakchirurg zei ook dat het eigenlijk niet mocht, maar aangezien hij het toch deed weet ik ook niet heel goed hoe serieus die regels zijn.

Mijn neus die de hele week verstopt zit maar op een werk dag veranderd in een druipneus…

He ehh, wie is hier nou de dokter, gij of ik?

Nee sorry, grapje! Ik meen dat hij tegen mij zei dat het dan kon voelen alsof je stikte, maar dat er geen risico was dat dat daadwerkelijk zou gebeuren, iets met reflexen ofzo?

3 likes

Ik houd niet van gekookte aardappelen omdat ze op de een of andere manier in mijn keel vast blijven zitten en vind dat zó’n naar gevoel. Van de week weer ervaren. Terwijl de aardappels gebakken warm, maar helaas veel te kort. Maar ik bedenk me pas dat shit gevoel nu ik net weer aardappels heb gekookt. Nu kijk ik er tegenop om het op te eten :’)

3 likes

Hier ook twee onder en eentje boven in 1x! De laatste is door de tandarts getrokken, die was nog niet zo vastgegroeid. Van die laatste lullige kies heb ik best last gehad, want daar kwam een ontsteking bij. Die drie tegelijk in het ziekenhuis was prima. Dag daarna gewoon naar mijn werk gegaan, geen centje pijn.

1 like

Haha ja! Dat dacht ik ook maar durfde het niet te zeggen.

Ik dacht dat het weer onzin was die iemand me had wijsgemaakt :redface:

1 like

Maar als er al een ontsteking zat voordat de kies eruit werd gehaald dan is het ook wel logisch dat je veel meer pijn hebt achteraf.

Dit zou ik eerlijk gezegd ook wel vervelend vinden, maar ik weet altijd graag waar ik aan toe ben

3 likes

Mijn ervaring is van wel, er zal wel meer moeten genezen dan. Vervelende pijn herinner ik me, maar het zal nu hopelijk snel minder worden.

1 like

De vraag ‘heb jij zin om dit op te pakken?’ op werk.
Nee, nee, neeee ik heb absoluut geen zin om het 100e kut klusje op te pakken, ik ga het wel doen want bottom of the food chain dus helaas kan ik dit niet van me af delegeren maar zeg het aub gewoon hoe het is, namelijk’ jo opperhoofd jij moet dit ff voor me doen’ en laat me niet bevestigen dat ik ZIN heb om deze nutteloze tijdverspilling die mij niet was toebedeeld, alsnog voor mijn rekening te gaan nemen
:sob::sob::sob::sob:
Absolute favoriete toevoeging: ‘wellicht goed voor je netwerk’ bij het organiseren van een gelegenheid met andere hooggeplaatste personen waar ik gewoon lekker mag gaan notuleren.

17 likes

Vreselijk irritant. Ik heb ook van die collega’s met de mentaliteit: pak jij het op, dan laat ik het los. :face_with_symbols_over_mouth: Vreselijk!

2 likes

Hahaha ja idd dat loslaten is de andere kant van de medaille.
Van een vriendin met dezelfde baan (andere werkgever) moet ik de volgende keer terugsturen ‘bedankt, maar ik laat deze mooie kans even aan me voorbijgaan’, wel echt benieuwd wat er zou gebeuren

16 likes