Dat die verse guac van de ah zo goooor is, en dat ik vorige week een perfect rijpe avocado had maar dat ik toen niet van de homemade guac kon genieten omdat ik ZIEK was
Sowieso dat gebruik van âoppakkenâ de hele tijd . Wat is er mis met normale woorden gebruiken, zoals âwil je dit voor me doenâ? Mist dat een âstukje pro-activiteitâ of zo?
âGedeeld eigenaarsschapâ
Maar weet je dan in dit geval minder goed waar je aantoe bent dan wanneer iemand aangeeft dat er logistiek gezien geen rekening met diegene hoeft te worden gehouden, omdat diegene het zelf wel oplost? Bovendien was zij ook niet degene die kookte noch degene die boodschappen deed, dus snap nog steeds niet goed waar die opmerking van haar vandaan kwam
Wat een gekkigheid!
Als je vis eet moet je jezelf gewoon geen vegetariër noemen. En daarmee bedoel ik helemaal niet dat ik afkeurend ben over die mensen, het is namelijk al heel goed als mensen in ieder geval rundvlees, varkensvlees en kip al niet meer eten, absoluut een stap in de goede richting, ik ben zelf ook niet als veganist geboren.
Ik bedoel simpelweg dat het niet klopt. Een vegetariër eet geen dieren. Vissen zijn dieren. Het is toch gewoon totaal onhandig als iedereen zijn eigen betekenis gaat bedenken bij woorden?
(Het is trouwens pescotariër, niet pescetariër, nu we toch wijsneuzerig bezig zijn )
Ik bedenk mij nu dat ik me niet eens kan herinneren wanneer ik voor het laatst gekookte aardappelen heb gehad of AVG, misschien wel 10 jaar geleden.
Klinkt echt wel pijnlijk! Veel beterschap! Ik vind het ook moeilijk te plannen, want heb geen zin om met hamsterkaken te gaan werken of naar school te gaan. Lastig!
Citaat
Ik heb het lang niet gegeten maar sinds een jaar wel een of twee keer in de week. (Hoewel soms mak ik er ook aardappelkroketjes of ovenfriet van maar vind dat ook avg). Maar ik vind het simpel. Ik hoef niet allerlei groenten te snijden en te bakken en volgordes te bedenken van wanneer wat op het vuur moet.
Opdringerige mensen (heb gelijk al geen zin meer om af te spreken) en mensen die zichzelf onterecht in een slachtofferrol plaatsen terwijl de bewijzen een ander verhaal vertellen.
Ok hopelijk doen ze het bij mij dan ook in twee keer. Volledige verdoving klinkt echt de hel haha.
@Violoncello Ik hoop op hetzelfde verhaal
Citeren lukt nog niet zo goed. Excuses
Ik moet wachten op een monteur maar het duurt zo tergend lang. Dat tijdvak is ook drie uur lang, en ik weet zeker dat hij op het laatst mogelijke moment komt. En de vorige keer dat hij er was had hij niet de goede spullen bij zich om het te fixen (terwijl was doorgegeven waar het om ging). Ik wil dit gewoon gefixt hebben
De Hunkemöller collectie. Ik heb nog een bon daarvan, maar er zit steeds niks bij wat ik leuk vind. Hoopte op de kerstcollectie, maar niks. Nu met Valentijn ook niks leuks. Heb niks aan die bon op deze manier.
Aan de klantenservice van Aboutyou. Ik had 4 jassen besteld en er 3 teruggestuurd, krijg ik een mail dat ze er maar 2 als retour hebben verwerkt. Ik had dus gemaild of ze willen uitzoeken waar de derde jas is, krijg ik terug âhet klopt dat wij soms bestellingen in meerdere pakketten verzenden, je kunt je retour afgeven bij een PostNL puntâ. Nee eikel, dat was mijn vraag helemaal niet!
Aboutyou verwerkt retours niet altijd als 1 retour, ik kreeg mijn retour in 3 keer terugebetaald!
Misschien moet je solliciteren bij de klantenservice van Aboutyou, ik krijg van jou tenminste een duidelijk antwoord. Thanks! Zat er veel tijd tussen bij jou?
Hahaha heb iets meer ambitie toch wel. Nee volgens mij zat er een dag tussen!
Over de multifunctionaliteit van stamppotstampers gesproken: ik ben een taart aan het bakken en voor de bodem moest ik verkruimelde koekjes hebben, maar ik heb geen keukenmachine ofzo.
Dus kijk wat ik gedaan heb:
Het werkte best goed
Als je een deksel voor het bakje hebt kun je die er ook nog op doen en dan hard door elkaar schudden! Of de koekjes in folie verpakken en dan met een deegroller er op slaan of er overheen rollen haha. (Fles wijn werkt ook )
Ik doe ze altijd in een vijzel, werkt goed, maar niet snel
Ik moet vandaag op locatie eten en de enige keuze als je vega eet is weer geitenkaassalade. Echt, verzin eens wat anders .