Waar erger jij je aan? #3

Haha, ik zag het al op je insta. Pff, saai zeg.

Ja en het erge is dat ze hier best prima vega gerechtjes hebben: dingen met polenta en gegrilde groenten. Maar dat is niet geldig omdat we met een groep zijn :roll_eyes:.

1 like

Ik heb echt een enorme rotdag gehad, gewoon dat alles tegenzit.
Toen vroeg een collega (en vriend) of we konden bellen over iets met werk. Dus ik zei van niet omdat ik me al zo rot voelde en er niet meer mee bezig wou zijn. Toen heeft die dus wat die wou zeggen via de app gestuurd en dat was dat ik iets achter zijn rug om heb gedaan (was niet bewust maar klopt wel) en daardoor voelde ik me nog rotter. Toen ging ik nog even de facebookposts van m’n werk voor morgen nakijken en daar heb ik ook echt kut reacties op gehad (wat ik ook eigk wel verwacht had) maar het is me gewoon echt even te veel ik voel me zo rot en verdrietig.

(die vriend heeft trouwens niets verkeerds gedaan en we gaan morgenmiddag even ervoor zitten maar ik baal gewoon dat die het niet nog 12 uur voor zich kon houden want ik had al gezegd dat ik me rot voelde)

2 likes

Ik heb mijn dekbedovertrek al meerdere keren gewassen en altijd op dezelfde temperatuur alleen nu is het plots gekrompen? Heb het wel gewoon op mijn bed gedaan maar nu zit dus constant mijn dekbed aan de zijkant dubbel. Meh

Heb je je dekbed er niet anders ingedaan? Mijn is 220x240 dus het kan net verkeerd.

Nee mijn dekbed is 200x200 dus dat maakt niks uit helaas. Snap er echt niks van tenzij de wasmachine een yolo dag had en dacht joh ik gooi er ongemerkt 30 graden bij :face_with_raised_eyebrow:

Om mijn dag nog erger te maken. Datgene wat zo rot en moeilijk was heeft net stop gezegd waardoor ik serieus superveel mensen 18 uur vantevoren moet afzeggen voor iets waar ze zoveel zin in hadden.

1 like

Winkel: Voor 20:00 uur besteld morgen in huis
Ik: 20:00:34 uur

Fuck my life :joy:

14 likes

Als hij dit heeft gezegd in privé tijd vind ik zeker dat je er wat van mag zeggen. Werk dingen op werk bespreken erna alleen privé dingen.

Succes morgen, hopelijk is je dag beter.

Ja er is niet echt werktijd want we zijn zzpers. En hij had me op m’n werk al geappt voor meer info maar had toen geen tijd te reageren.
Maar hij heeft dat gigantische probleem daarna supergoed opgelost, zijn we echt van 10 tot 11 savonds mee bezig geweest.
(oke tis niet opgelost helaas maar er is actie ondernomen)

1 like

Mensen die zeggen: ‘oooh wat heb je een klein buikje!’ vandaag kreeg ik de opmerking: ’ nou het begint eindelijk te groeien he, want het was toch wel heeel minimaal!’ van iemand die mij alleen in dikke truien en een jas heeft gezien de afgelopen tijd. :thinking: Waarom moeten mensen altijd iets over je buik zeggen als je zwanger bent? Zeg gewoon: wat zie je er goed uit! ipv ooooh wat ben je dik of och wat heb je een klein buikje. super irritant

15 likes

Ja precies! En in mijn geval word ik er ook nog eens nerveus van: mijn zoon heeft een zeldzaam syndroom en was heel er klein bij zijn geboorte waardoor we nogal wat zorgen hadden. Nu groeit zijn broertje gewoon prima dus ik hoeft me er niets van aan te trekken, maar als iemand dan zegt dat mijn buikje wel heel klein is dan denk ik: zou hij dan toch niet goed groeien? Terwijl dat gewoon wel zo is dus ik vind het best een lullige opmerking

2 likes

Als een huis goedkoop genoeg is voor huurtoeslag maar er is voorrang voor 55 jaar en ouder. Ga weg, 55 jarigen mogen meer dan 422 euro betalen om huurtoeslag te krijgen, ik niet :rage:

2 likes

Snap echt niet waarom je dan naar college gaat als je toch niet gaat opletten. Laatst zat iemand gewoon Netflix te kijken en ze ging in de pauze niet weg??

3 likes

Vier jongetjes van ±10-11 jaar die ALLEMAAL axe deodorant lopen te spuiten in een VOLLE trein. Is me dit een aanklacht van kindermishandeling waard?

17 likes

Mensen die A zeggen, maar geen B of C. Maar dan echt letterlijk, zo: ‘ik haal nooit meer brood bij die bakker want het is A niet lekker en daarnaast ook duur’. Die hele A voegt zo echt niks toe

21 likes

Maar zwangere vrouwen maken over het algemeen ook vaak foto’s van hun buik en het verloop ervan. Dus misschien dat mensen dan denken, “nouja ik moet er een opmerking over geven”.

1 like

Dat ik eindelijk rustig zit te poepen, maakt mijn kat de badkamer deur open maar gaat dan meteen weer weg waardoor de deur nu open staat

12 likes

Maar stel een vrouw post een foto van haar zwangere buik op instagram. Dan vind ik het een inkoppertje dat je dergelijke reacties krijgt. In real life vind ik het dan wel weer een ander verhaal. Mijn moeder scheen ook allerlei opmerkingen te krijgen of ze geen tweeling kreeg, en dat het vast een grote jongen werd blabla. Nou ehm nee, ze had gewoon heel veel vruchtwater ofzo( dus ik had veel zwemruimte :stuck_out_tongue:). Snap de ergernis wel maar vind het ook heel onschuldig en waarschijnlijk is het goed bedoelt.

Ongerelateerd verder, maar zag dit een paar dagen geleden en moest aan jouw katten denken

21 likes