Waar erger jij je aan? #3

Dat ik zo ongelofelijk verkouden ben dat ik gewoon geen oog dicht doe. :sob::sob:

Mijn vriend heeft me voor de zoveelste keer wakker gesnurkt. Kan hem duwen wat ik wil maar na twee seconden gaat hij gewoon weer. En 100% zeker dat hij vanavond gaat zeiken dat ik de film niet af kan kijken omdat ik moe ben :mad::mad::mad:

ik heb een best goed inkomen of nouja ik kan er goed mee rond komen maar alsnog niets kunnen krijgen van een hypotheek niet normaal en het wordt steeds erger. ik huur voor 1300 euro per maand ik zou zo graag omlaag willen en dat kan eigenlijk alleen wanneer ik wat kan kopen.

Mansplainer 3000X DeLuxe editie god wat een treurnis.

6 likes

100% zeker een gast die nog nooit een vrouw een orgasme heeft gegeven/niet houdt van seksspeeltjes in bed omdat hij jaloers is op de vibrator

6 likes

Wat vervelend, zouden oordopjes misschien helpen? Hopelijk red je het een beetje tot vanavond qua moeheid, en anders kijkt hij die film maar een andere keer met je af hoor!

1 like

voorjaarsschoonmaak zonder koffie

2 likes

Voorjaarsschoonmaak sowieso.

4 likes

Voorjaarsschoonmaak zonder passende playlist

SomeBODY once told me :heart::heart::heart::heart:

9 likes

FF Spotify playlist voor de voorjaarsschoonmaak. Hoe Viva!

7 likes

Ik maak wel extra playlist aan hoor, die gevuld kunnen worden :wink:

2 likes

Ik kan een rondrijdende ijsboer nooit zo maar als een ijsboer zien. Ik zie hem altijd als een potentiële kinderlokker.

17 likes

Exactemundo

4 likes

Wat doen ijsboeren de rest van het jaar eigenlijk?
Die in mijn geboortedorp is een Italiaan die elke winter naar Italië gaat maar dat doen ze vast niet allemaal toch?

2 likes

Haha ik moest hier om lachen, omdat ik een soort stoet ijscoboeren voor me zag die dan in de winter naar Italië emigreert. Net een groep vogels die naar een warmer land gaat.

28 likes

Ik ben op het vliegveld en op deze hele pier zijn gewoon geen stopcontacten, en ik heb niet veel zin om terug te lopen.

Nu zag ik een stopcontact bij de wc op de grond, maar twijfelde of dat niet raar was.

Loopt die vrouw achter me daarheen, doet haar schoenen uit en legt ze daar neer met haar telefoon erop :joy::joy::joy:

8 likes


Dit iedere keer weer. Dan zie ik iets leuks in de h&m app, klik ik er op en dan is het gewoon uitverkocht. Haal het dan uit de app joh. Super irritant dit.

2 likes

Ik zit een groepsapp met studiegenoten en eentje typt achter élke zin/vraag 2 vraagtekens. ‘Hoe gaat het met jullie??’ ‘Hebben jullie een goede vakantie gehad??’ ‘Hebben jullie mijn Tikkie ontvangen??’

Op de één of andere manier erger ik me daar aan. Het komt zo dwingerig over??

5 likes

M’n schoonmoeder …

Voor onze dochter wilde ze voordat ze geboren was mega veel maken, wat natuurlijk super lief en fijn is, dus ik had allemaal dingen uitgezocht die ik mooi vind. Alleen nu is haar eigen dochter (ook) zwanger en gaat ze alles precies zo maken. Dus precies wat ze toen voor mij maakte nu ook allemaal per se voor haar. En hoewel t natuurlijk super lief is, denk ik bij mezelf; ‘tsjonge, niet alles hoeft per se identiek te zijn’… maar goed. En ik hoef ook echt niet per se van alles een foto te ontvangen …

Misschien is dit weer een zwangerschap hormoon ding van mezelf, maar t irriteert me :nerd_face:

Positief verhaal: ik vond een keer via WorldCat een item in een bieb in Macedonië en toen heb ik de bibliothecaris gemaild en toen heeft diegene wat pagina’s van een boek speciaal voor mij ingescand (het was nergens anders te krijgen).

Verder is Worldcat absoluut kut.

13 likes