Waar erger jij je aan? #3

Ben het zo zat dat mn PDS zoveel mn leven beïnvloedt

2 likes

Thanks, je hebt helemaal gelijk! Fijn dat je het wilde delen, had ik eventjes nodig

Mensen die een eigen koffiekan en ander drinken en eten meenemen naar de bioscoop (en vaak vervolgens ook nog het afval laten liggen)

Ik erger me aan mijn buikpijn die me wakkerhoudt. Het voelt aan als zware menstruatiepijn maar normaal gezien zou dat pas voor over 2 dagen moeten zijn…

Dat ik nu al wakker ben; ik moet de hele nacht doorhalen vannacht en lig dan pas rond deze tijd in bed help

Vanmiddag nog even een dutje doen voor je de deur uit moet!

Ja ga ik proberen, heb alleen m’n grorte vriendin van 4 jaar vandaag om op te passen. Vorige keer wilde ze geen dutje meer, haha!

Pff wist niet dat bouwbedrijven ook om zaterdag om 7 uur mochten beginnen :confused:

Ik vind project Rembrandt echt leuk om te kijken maar ik vind het ZO irritant dat de juryleden en coaches elke keer weer worden geïntroduceerd?

5 likes

Ja dit vind ik ook zo raar! Telkens als dat gebeurt inderdaad weer een ergermoment

1 like

Ik neem bijna altijd zelf drinken en eten mee naar de bios, de prijzen die ze daar vragen zijn zo absurd, ik ga echt geen 10 euro (of meer) betalen voor een drankje en een bakje popcorn. Maar ik ruim het wel altijd op.

4 likes

Ik vind die stem van Suzan (van Freek) echt mega hinderlijk.

8 likes

Vriendin wilde schoenen bestellen, lukte haar niet dus heb ik ze voor haar besteld woensdagavond.
Best een bedrag ( 130 euro). Dus nadat ik haar ee tikkie had gestuurd op donderdag heeft ze me 60 euro overgemaakt. Vandaag maar geappt of ze de rest ook kan overmaken. Zo onbeleefd vind ik dit.

1 like

Sow ja. Echt heel onbeleefd. Hopelijk betaald ze de rest snel.

2 likes

Wow dat is wel apart inderdaad. Was het bedrag van de tikkie wel 130 euro?

1 like

Ja was 130 euro

Ze heeft dan niet via de tikkie betaald maar het gewoon overgemaakt volgens mij.

Geen woorden voor gewoon :sweat_smile:

2 likes

Ja ik vind het gewoon jammer dat ik erom moet vragen, omdat ik niet zo ben. Ik had dat meteen terugovergemaakt. Ik krijg het ook wel, dat is het probleem niet. Ik wil er gewoon niet om hoeven vragen.

Aan mijn vriend
En de was

En dat die 2 samen voor ruzie zorgen.

Hij vindt dat ik niet snel genoeg was want zijn broek was nog niet droog. Fun fact: meneer heeft 2 broeken.

We wonen in een flat dus s avonds laat en s ochtends voor ik naar werk ga geeft gewoon teveel lawaai (misschien moet ik daar ook maar gewoon scheit aan hebben). We hebben maar ruimte voor 1 wasrek, dus die is ook gauw vol.

Heb het hem al zo vaak gezegd, maar t gaat er maar niet in.