Waar erger jij je aan? #3

Prijzen die mensen vragen op United Wardrobe haha wtf

3 likes

Dat een vriendin van mij voor dezelfde vacature als ik op gesprek mag komen. Zij ziet het puur als iets waar ze geld mee kan verdienen, ik zie het als iets wat ik gewoon echt wil doen. Ik weet dat het flauw is, maar vind het gewoon niet leuk :stuck_out_tongue:

2 likes

Herkenbaar :sob: mijne denken ook dat wc eend in de wc strooien schoonmaken is…

2 likes

Die hangt er ter decoratie :joy: voel me net de schoonmaakster en moeder in een soms haha

2 likes

Ja snap ik! Ik vind het ook echt kut. Erop aanspreken moet ik al helemaal niet wagen. Is er in de tussentijd niet een ander huisje/kamer te regelen? Of is het onbetaalbaar?

1 like

Ja dat is waar. Dit zag er ook perfect uit, tot ik er ging wonen hahaha. Dan snap ik dat je inderdaad blijft, nog even volhouden dus :sweat_smile: ik wil gaan samenwonen, maar ik sta nog niet super lang ingeschreven. Dus hoop dat we binnenkort wat kunnen krijgen hier! Aanbod is niet super veel, helaas

1 like

Nieuwe collega’s :roll_eyes:

1 like

Huisgenoten die een > een half uur douchen 's avonds terwijl je tanden wil poetsen :@

1 like

Ik zie dat iemand met wie ik op de basisschool heb gezeten op facebook een of andere webshop genaamd “hippe beebjes” liked.

HIPPE BEEBJES

28 likes

You must be the one that got away

3 likes

Far away

2 likes

Dat heb ik in alle huizen waar ik tot nog toe gewoond heb gehad. Kan dat ook anders?

Mijn werk pc is weer eens aan het update en dan is hij zo traag dat ik gewoon niks meer kan.

Ja, gelukkig wel. Ik woon nu voor het eerst ergens waar de douche op een andere verdieping is dan de keuken en nu gaat het goed!

1 like

Aan mijn ei kook skills, laat net twee eieren kapot flikkeren op de bodem van m’n pan met kokend water. Nu heb ik in een woeste bui een eierkoker besteld.

4 likes

Hemels, ik wil nooit meer anders. Sterker nog, weet niet eens meer hoe het in een pan moet hahaha

1 like

Helemaal top, wil net weg gaan :tired_face:

KORTER!

(sorry moest hem even maken haha, maar ik voel je pijn)

16 likes

Hahahaha ik huil en ik lach tegelijk​:joy::sob:

1 like

Lijm in plaats van wenkbrauwgel. Die mega hoge, kunstmatig-hoekige wenkbrauwen van veel instagrammeisjes, liefst natuurlijk 2 à 5 tinten donkerder dan hun nonchalante, gebleekte beach waves.

Leave eyebrows alone!!!

5 likes