Waar erger jij je aan? #3

Schreeuwen? Heftig man :scream:

Er zit iemand naast me in de trein in een ui te bijten. Een rauwe ui. Ik ga er spontaan van huilen, gatverdamme.

Af te happen? :scream:

Ja en erop te sabbelen. Zo bizar. Ik ga gelukkig zo de trein uit want krijg het niet meer geregeld

Ugh. Ik ken iemand die zo ook een venkel eet. :face_with_raised_eyebrow:

Volwassenen die buiten of net na de kassa’s gaan bedelen vind ik nog een stapje erger. Stuur je kind gewoon en laat me met rust.

Ik had voor mijn vriends verjaardag kaartjes gekocht voor Rundfunk morgen, maar nu ben ik ziek. Echt zooo stom, hoop dat ik me morgen goed voel, maar ik vrees voor het ergste.

Het weekend een vrouw voor mij in de rij die blijkbaar zag dat ik veel boodschappen had bleef gewoon wachten tot ik moest afrekenen en de caissière vroeg of ik zegeltjes wilde. :woman_facepalming:t3:

Ik zei JA. Maar ik spaar ze niet. :joy:

Mijn moeder eet al 2 dagen op rij japanse mix en ik weet niet of er beton tussen zit maar ik hoor haar tot boven kauwen en het maakt me zo chagrijnig

wtf? ik heb dit eerder gelezen hier en was toen ook al in shock. hoe en why
mijn ogen tranen al bij het lezen hiervan

De vegetarische soep optie op werk morgen is vissoep.

Een beetje een late reactie maar WTF?! Zeggen mensen dit serieus? Wat bezielt mensen.

Ik snap het echt niet :tipping_hand_woman:

Haha mensen vragen zelfs aan mij - ik eet veganistisch - of ik dan wel vis ‘mag’.

Ik: ‘Ik eet geen dierlijke producten.’
Ander: ‘Oh, maar eet je ook geen vis dan?’

Dan heb ik zo’n zin om iets te antwoorden van natuurlijk wel, wist je niet dat vissen aan bomen groeien?!

Hahaha gewoon doen!

Dat ik moe ben en naar bed wil maar gewoon te lui ben om op te staan. :face_with_raised_eyebrow:

Haha ik denk eigenlijk ook als je iets antwoordt als ‘ik mag alleen zalm omdat die aan bomen groeien’ dat dat nog geloofd wordt ook, al is het maar eventjes :stuck_out_tongue:

Ik zou echt een gesprek daarover beginnen. Dat is zo apart :flushed:

Dat iedereen hier per se een praatje wil maken!!! Ik ben lekker in mijn eentje naar de bioscoop en er zit maar 1 andere vrouw hier en die begint meteen een heel gesprek.

Nederland is daarin echt het anderste uiterste, wat ik vaak wel ongemakkelijk vind, maar ugh kom niet voor niks alleen.

Extra betalen om je pakketje in de avond te laten bezorgen (want overdag op werk) en dat het dan wel in de middag wordt bezorgd.

Niezen als je net mascara op hebt gedaan.