Dit soort borden wakkeren echt een soort ongekende agressie in mij aan. 
Hoezo drinken wij wat lekkers? Drink je normaal kattenzeik ofzo?!
Dit soort borden wakkeren echt een soort ongekende agressie in mij aan. 
Hoezo drinken wij wat lekkers? Drink je normaal kattenzeik ofzo?!
Ja kut he. Ik heb laatst ook opgezegd, duurde vervolgens best lang voordat ik bevestiging kreeg en daar zat nog een boekje bij ‘weet je zeker dat je op wilt zeggen?? We bieden je allemaal dit!’ Ja duh net of ik dat niet op de site had bekeken voordat ik die brief ging typen
Mensen die zich te goed voelen voor het Songfestival 
Aan mensen die roepen graag met je af te willen spreken, je vervolgens een datum noemt en ze daarna niks meer laten horen…
Nee klopt, dan hoef je niks meer te doen. Tenzij je nav dat boekje toch besluit dat je lid wilt blijven 
ENNNN
Barbecue is niet met een Q, nog zo’n fijne ergernis.
Haha ja net als dat er geen q in guacamole zit, en geen x in espresso!
Dat ik nettere kleding moet dragen in mijn nieuwe functie. En ik ben slecht in combineren + ik heb als goed voornemen om geen kleding te kopen. Het liefst draag ik gewoon een T-shirt en een broek 
Dat is helemaal geen espresso
Dat je de perfecte schoenen vindt als meest kieskeurige schoenenpersoon ter vwereld.
Maar ze zo’n 250 euro boven je budget zijn.
sigh
Omg als ik “holy guacamoly” zie ga ik van 0 naar 150% in 0,3 seconde 
Nee zij schrijven het expres zo
Aan een Instagrammende 60+ kennis. Ze heeft het in december gedownload en sindsdien al 100 foto’s geplaatst. Meerdere per dag, steeds bovenaan in m’n nieuwsoverzicht. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om haar te ontvolgen, maar ik vind het zulke saaie foto’s. En ik voel me er ook slecht over dat ik de foto’s saai vind terwijl ze zo puur zijn en het bijzonder is dat mevrouw zo goed met de tijd meegaat.
Je kan haar foto’s dempen, hoef je der niet te ontvolgen.
Wow, thanks! Meteen gedaan 
Ik haat duiven geluid en vooral dat ze altijd midden in de zin lijken te stoppen!
Roekoe koe koe kekoe.
Roekoe koe koe kekoe.
Roekoe koe koe kekoe.
Koe.

Ik zit deze week op een andere werkplek in het front office. Ik heb hier nog nooit eerder gezeten. Ik ken hier niemand, ik weet niet eens waar de printer of de wc is. Maar goed daar kom ik wel achter.
Het bureau staat niet op de goede hoogte (kan het ook niet makkelijk aanpassen).
Ik heb gelukkig wel mijn eigen werk laptop bij me, dat scheelt al wel veel.
Het is de zoveelste week op rij dat ik met tegenzin naar mijn werk ga. Heel het eind onderweg, zoveel verschuivingen, nieuwe manager die vooral over zichzelf lijkt te praten, collega’s die een andere baan zoeken, ziekteverzuim is hoog bij de nieuwe medewerkers, … Het is echt voor mij ook tijd om iets anders te vinden, maar de stap er naartoe is zo eng. Wat als ik weer continue afgewezen word?
En zit dat vlekje er nog op??