Waar erger jij je aan? #3

En crackers

1 like

Balen maar wel een mooie kleur zeg!

1 like

Ik word weer eens gestoord van de muziek van mn huisgenoot. Slechte muzieksmaak, te hard, jankmuziek (Sam Smith en consorten). Waarom moet je 24/7 muziek aanhebben? Snap dat echt niet.

Ik moet een telefoontje plegen en zit maar te wachten tot ie weggaat.

1 like

Aan dit soort foto’s in webshops:

Waarom moet die fucking sjaal voor dat jurkje? Zo zie ik toch niet hoe hij valt?

8 likes

Ja ik weet het, maar een eierkoker is zo makkelijk! Heb volgens mij nog nooit in een pan gekookt, snap wel dat het niet moeilijk is hoor haha!

Ik denk dan altijd: moet wel lelijk zijn en dat willen ze op deze manier camoufleren. Ook als ze van die super rare poses aannemen.

2 likes

Ja dat zal ook wel… hoef het jurkje al niet meer haha.

Dat ik net op Facebook plots voorbij een foto van de vers verwijderde galstenen van een kennis scroll :nauseated_face: Hoezo denk je dat het ok is om daar een foto van te posten, ik ga bijna over mijn nek

8 likes

Vergaderingen via Skype. In het Frans. Via de microfoon van je laptop :mad:
Een uur verder kan ik mij alleen afvragen waarom ik hier ben.

2 likes

Je ne sais pas.

1 like

“Aucune idée” klinkt net ietsje verfijnder.

2 likes

Had je werkelijk een verfijnde reactie van mij verwacht?

5 likes

Mijn zusje is zo, maar ik snap het wel. Thuis is het altijd kei gezellig maar een keerzijde is dat je altijd op elkaars lip zit. Ik denk altijd nog beter dan ergens eenzaam op kamers of in een klein huurhuisje weg te gaan zitten pieteren, en de was, koken en alles zelf te moeten doen :stuck_out_tongue:

1 like

is er geen inloopspreekuur?

Heb je een linkje? Ik heb dezelfde ergernis!

Ja dat heb ik al zo vaak gedaan, heeft geen zin… het dringt gewoon niet door :woman_shrugging:t3:

1 like

Omg echt briljant, ga ik doen. Dan staat er iig goede muziek op :’)

1 like

Dit doe ik altijd in de IKEA met hun nieuwe boxen hehehe

4 likes

Een van mijn huisgenoten pakt de hele tijd eten van mij en maakt het soms ook op, vet irritant. En uiteindelijk koopt ie het wel ‘terug’ later op de dag maar laatst wilde ik ontbijten en was alles op :unamused: koop gewoon je eigen eten

1 like

Ohneeee hier moet je echt meteen korte metten mee maken. Koop je eigen eten, basta.

1 like