Waar erger jij je aan? #3

Aan mijn zusje die dan weg gaat maar vervolgens nog 5 tot 10 minuten met haar jas en schoenen aan gaat ijsberen totdat ze weggaat. En dan staat mijn moeder erbij want die zwaait haar altijd uit. Ze hebben dan van die irritante ongemakkelijke gesprekken zoals over ondiepe zakken in haar jas of haar tas die zo zwaar is.

Ga gewoon weg. Oja en dan gaat ze en dan staat mijn moeder in de deur opening en dan gaan ze nog praten. Wordt het lekker koud binnen terwijl ik nog zit te ontbijten.

Dan is ze eindelijk weg en dan komt mijn moeder terug naar binnen: ‘zo het is wel koud hoor.’

Waarop ik niks zeg maar alleen maar denk: ‘het is februari en 7 uur ‘s ochtends!!! Wat wil je? 20 graden?’

2 likes

Mijn buurman rochelt élke ochtend zodra hij de deur uitloopt om 7h s’ ochtends. Echt oorverdovend en heel goor.

1 like

De rits van mijn jas is al sinds begin oktober kapot. Hij schiet steeds open als ik hem dicht rits en dan duurt het zo’n 5 minuten met heen en weer ritsen voor hij eindelijk dicht blijft ugh.

Heb geen tijd (en geen andere jas) om hem te laten maken. Stomme rits.

Dat ik eindelijk DE Nikes heb maar dat ik ze eigenlijk helemaal niet mooi afgewerkt vind. Het logo/de letters op de achterkant staat er niet netjes recht op en daar erger ik me nu al aan, vooral voor dat geld. Maarja ze zijn overal uitverkocht en ik vind ze echt super gaaf.


Kijk de rechterschoen. Die Air staat er toch scheef op?

6 likes

:scream: idd zou je anders mogen verwachten! Even mailen of twitteren naar Nike?

2 likes

Ja ik weet niet wat ik er aan zie, maar het klopt gewoon niet.
Ik zal Zalando en Nike een mailtje sturen (Twitter heb ik niet) want ik vind het echt heel slecht.

1 like

Ik ben wel benieuwd wat Zalando zegt, want het lijkt me dat die gewoon zeggen dat je ze retour kan sturen als je niet tevreden bent?wel jammer want ze zijn zeker uitverkocht?

Dat ik van Facebook een vriendschapsvoorstel krijg, is het de nieuwe vriendin van mn ex. Daar heb ik toch geen zin in!!

4 likes

Mijn reactie op een sollicitatie ''Helaas gaan wij niet met je verder in de sollicitatieprocedure voor deze functie. Onze voorkeur gaat uit naar andere kandidaten die beter aansluiten op het functieprofiel. ‘’

Ha, functieprofiel. Ze bedoelen vast kandidaten die een paar jaar jonger en goedkoper zijn zodat
ze maar 3 euro per uur kwijt zijn :roll_eyes:

6 likes

Waarschijnlijk een foutje van haar tijdens het gluren op jou profiel, dat doet toch niemand zo bewust toevoegen? :wink:
Ook meteen mijn ergernis: facebook geeft dan een melding met: Vriendschapsvoorstel ipv vriendschapsverzoek. Dan denk je ohja die heb ik wel ooit gezien, prima als die vrienden met mij wil zijn: klik Kuttt, het was een voorstel :sweat_smile:

9 likes

Mijn vriend. Hij kan soms zulke rare opmerkingen maken. Ik weet nou niet meer precies waar we het vanmorgen over hadden, maar het kwam er op neer dat ik iets niet mocht hebben, omdat hij dat al aan zijn ex had beloofd. Dit soort opmerkingen maakt hij wel vaker. Of stel ik mij nu aan dat ik dit vervelend vindt?

Huhh ik vind dit best wel raar? Hoezo zou jij iets niet mogen hebben omdat hij dat aan zijn ex had beloofd.

Ik vind het ook best wel kwetsend. Dat hij van haar bijvoorbeeld wel iets mocht. Of “ik ken iemand die ook zus en zo heeft”. Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Aankaarten heb ik wel vaker gedaan en dan neemt 'ie me wel serieus erin, en snapt het wel, maar stopt niet echt? Ik heb op verschillende manieren wel een keer gereageerd, dus ik vind het lastig hoe dit nu weer bespreekbaar te maken. Het gebeurt niet dagelijks overigens hoor, wel echt af en toe.

Gaat dit over die ene gast waar je ook over had gepost in het date-leed topic? Hoe dan ook, ghosten = altijd kut en kinderachtig

Voor mij is het zoooooo moeilijk om een passende broek te vinden, ik heb echt een flinke bil (en dus ook bovenbenen) maar een smalle taille en ik heb altijd gapende gaten aan de achterkant. Nu wat wijdere broeken ook in de mode zijn dacht ik dat ik eindelijk wel wat passends zou kunnen vinden, maar heb er vandaag 25 gepast en maar 1 zat acceptabel, die toch maar gekocht maar alsnog :weary:

1 like

Dit is dus ook echt mijn struggle, zelfs met wijdere broeken is het een probleem. Ben ook al zo lang opzoek naar de goede wijdere zwarte stoffenbroek.

Ja ik ben toevallig de perfecte tegengekomen bij bershka een paar maanden geleden, daar heb ik er nu 3 van. Ik zit te denken om hem na te laten maken door een kleermaker ofzo :stuck_out_tongue: En ik denk: ik moet toch niet de enige zijn die zo’n soort lichaam heeft???

Hahah zouden ze die van de bershka nog hebben. Ja nog niets eens zo’n slecht idee van een kleermaker haha. Nee je bent zeker niet de enige, ben heel blij met mijn bil hoor maar broeken kopen vind ik een ramp.

Nee helaas niet dan had ik er direct nog 5 gekocht hehe
Mijn tip is om ook bij “”“dames”"" winkels te kijken zoals Miss Etam, daar heb ik wel vaker een broek gevonden die past. En (vond ik) verrassend: ook bij Monki kun je soms wijd vallende broeken met kleine taille vinden

2 likes

Aan het verdomde draaiorgel wat nu al twee uur onder mijn raam staat. Rot op met je valse “pop” liedjes

2 likes