Waar erger jij je aan? #3

Maar bij die vriendin van ex van @Vergeetmenietje was het ook een voorstel toch, geen verzoek? Dus geen foutje van tijdens gluren van dat meisje, maar gewoon irritante Facebook die alles onthoudt/doorgeeft wat je ooit opzoekt.

Over wat voor dingen gaat het dan? Ben wel benieuwd en kan het niet echt opmaken uit je verhaal. En ook niet wat zijn punt daar dan mee is.

Dat ik de hele tijd het gevoel heb dat ik moet poepen maar als ik naar de wc ga komt er niks :rage:

1 like

dat mijn instragram app sinds vanochtend telkens uitvalt als ik er op wil kijken? nog meer mensen last van? geen idee of er automatisch een update is geweest…

Dat ik al sinds zaterdag ochtend zo’n naar gevoel heb aan de nagel van mijn duim, alsof ik mijn nagel te kort geknipt heb (bij dat witte randje voelt het alsof mijn nagel een beetje is losgescheurd van mijn vinger) terwijl ik altijd supervoorzichtig ben dat ik mijn nagel niet te kort knip. Heb het overigens nog nooit aan een andere vinger gehad, echt irritant en stom.

Ik heb hier geen last van.

1 like

Ik moet weer een afspraak maken voor controle bij de tandarts, eerste mogelijkheid is in juli. Wtf. Deze dude werkt ook schijnbaar maar 2 dagen per week en dan alleen tussen 15 en 17 uur volgens de digitale agenda. Ja zo kan ik het ook :rolleyes:

3 likes

Ik scroll over die hele verhalen heen in het stel je persoonlijke vraag topic. Heel irritant om al die dingen te lezen. Wil verdorrie polletjes aanklikken. En niet je hele fucking levensverhaal lezen

33 likes

Ben zo geïrriteerd nadat ik naar de huisarts belde. Kreeg echt een vreselijk dom mens aan de telefoon. Waarom zijn assistentes bijna in alle gevallen rare onvriendelijke vrouwen, damn. Zo heel veroordelend en belerend mij toespreken en mijn uitspraken verkeerd begrijpen en het teruggooien of ik iets heel doms zeg, maar zij lette gewoon niet op. Ben echt helemaal kwaad nu. Als ik iets haat zijn het onvriendelijke mensen in een dienstverlenende rol, pleur op zeg.
En nu snap ik het nog niet goed :S
Had moeten vragen of ik de huisarts kan spreken, maar wist niet echt dat dat een mogelijkheid was.

6 likes

Ik had dit ook en heb de app opnieuw moeten installeren. Is het bij jou wel vanzelf weggegaan?

Ik koop meestal een broek met stretch/elastan. Accepteer dan de eerste keren dat die goed zit bij mijn taille en voor de rest wat strakker en na een paar keer dragen is die dan uitgerekt en zit die overal goed. Niet de perfecte oplossing, maar wel een oplossing.

1 like

Mensen die altijd “er zijn ergere dingen in de wereld” als argument opwerpen. No fucking shit, Sherlock.

(En dan bedoel ik niet als iemand dit tegen je zegt om je gerust te stellen - maar mensen die de impact van kleine dingen niet zien op een groot geheel. Hier bijvoorbeeld, punt 7)

2 likes

Nee heb het nog steeds!
Bij jou geholpen ja? Dan moet ik dat indd ook doen maar weet mijn wachtwoord denk ik niet meer haha :joy:

Maar worden dan trouwens al mijn opgeslagen foto’s vanuit instagram ook verwijderd op mijn telefoon? :scream:

1 like

Ik ben met een groep op vakantie en een aantal vinden het echt een sport zo hard en vaak mogelijk te boeren. Ik kan heus wel wat hebben, maar het is nu al sinds zaterdag en ook gewoon in een winkelstraat of op een terras. Schaam me er inmiddels voor en erger me dood.

2 likes

Zomerjurkjes met lange mouwen. Ik vind ze vaak qua kleur en materiaal niet echt mooi voor bij een panty dus nu kan je ze niet aan, en als het dan eenmaal weer is voor blote benen heb ik het weer te warm door die lange mouwen :sob:

2 likes

Ik was inderdaad al mijn concepten kwijt, echt zo vervelend. Andere dingen zijn wel gewoon bewaard gebleven, zoals foto’s van anderen die ik heb opgeslagen en mijn verhalenarchief.

Jaaa, dit :rage::rage: Laatste weken zie ik zoveel jurken die me leuk lijken voor lente/zomer maar dan die stomme lange mouwen! Ik draag niet zo vaak jurken dus ik doe ze eigenlijk alleen aan als het kan met dunne panty of blote benen.

Hopelijk komen er nog veel echte zomerjurken in de winkels.

1 like

Wat een kinderlijk gedrag zeg… Heb je het verder inmiddels wel wat beter naar je zin?

Wel beter naar mn zin, maar ik denk niet dat ik ooit nog op wintersport ga. Ben ook wel klaar om naar huis te gaan (morgenavond) en weer lekker thuis te zijn.

1 like