Waar erger jij je aan? #3

Mijn handen vallen uit elkaar :weary: Als ik mijn handen open en dicht doe scheurt de huid op mijn knokkels gewoon open, heb al een hele rij bloedende wondjes.
En ik weet niet of het van de kou komt of omdat ik mijn handen te vaak was.

En die tyfus NPO app doet het ook weer niet.

Kan idd van handen wassen komen. Goede handcreme helpt, maar heb er ook echt minder last van nu ik handzeep gebruik van Sanex Zero #nospon

1 like

Ah das kut! :persevere:
Ik bedoelde de fotoā€™s in je galerij die via je insta app automatisch opgeslagen wordenā€¦ zijn die dan ook weg?

thanks voor de tip!

Wel jammer zeg dat het toch wat tegenviel allemaal, gezien je er zoā€™n zin in had! Snap dat je ook weer naar lekker thuis zijn uitkijkt dan. Goede reis terug alvast!

1 like

Ik ben hier juist heel blij mee omdat ik mijn armen wil bedekken maar het niet te warm wil hebben! Dus niet overal vestjes overheen :sweat_smile:

Dat mijn bank mijn gucci order heeft geblokkeerd omdat ze dachten dat het fraude was? Nu word het later verzonden :triumph:

Probeer zo veel mogelijk met handschoenen aan te doen zoals afwassen en hetgene waardoor je handen zo zijn geworden misschien ook?
Ik had het ook toen ik nog ander werk deed, helemaal wit uitgeslagen schilferige scheurende handen, waarop handcreme gewoon prikt als je het aanbrengt.
Creme maskertjes in handschoenen helpt wel een beetje maar als ze dan weer worden blootgesteld aan wassen/zeep/vocht ben je terug bij af helaas

1 like

Dankje, dat is ook een goeie alleen volgens mij doe ik verder niet zo veel met water, alleen heel vaak wassen. Misschien kan ik beter anti bacteriƫle gel kopen, alhoewel dat ook wel uitdrogend zal zijn. Of minder smetvrezerig worden dan. :neutral_face:

Nee die gel gaat ook niet werken dan. Dan helaas toch maar minder wassen. Of handschoentjes dragen dan worden je handen niet vies en hoef je ze ook niet telkens te wassen

2 likes

Knipoogjes van mensen die ik niet (zo goed) ken. Ik ben gewoon totaal niet in staat om te begrijpen wat ze ermee bedoelen.

Ik bedoel dus geen emojiā€™s, maar knipoogjes in het echt.

12 likes

Van die types die op straat lopen met telefoon plat voor hun gezicht op speaker en zo aan het bellen zijnā€¦ echt, waarom??

15 likes

Mensen waar je helemaal niet zo close mee bent (collegaā€™s bijvoorbeeld) die je bij je bijnaam noemen :triumph:

4 likes

Ik denk (hoop) dat er wat traditionele Chinese namen tussen zitten.

Maar de rest? Kan toch niet? Boot-y?

2 likes

HĆØ-hĆØ? Ho-ho? Phuk-Duk? Kam-Ping? Het mag misschien Chinees zijn maar je zou toch hopen dat er iemand bij de burgerlijke stand zegt dat dit misschien niet zoā€™n goed idee is :see_no_evil:

3 likes

:rofl: ah joh man-fuk!

Prince-Fritz-Cruene-August-Willem-Jan-Hendrik-Dick, we gaan eten!

3 likes

Oh thnx voor de tip, ik draag alleen geen jeans :biggrin:

Een hele irreĆ«le ergernis: als mensen 1 bericht typen en dan supersnel offline gaan op Whatsapp. Is het een soort ongeschreven regel dat je niet langer dan 1 sec op ā€œonlineā€ mag staan ofzo?

3 likes

Ik doe dit altijd en wil wel even toelichten waarom, al klinkt het vast heel stom haha

soms wil ik even snel iemand iets laten weten zonder meteen een heel gesprek te starten. Dus dan type ik wat ik zeggen wil en dan sluit ik whatsapp heel snel af, anders ziet diegene dat ik online ben en dat verwacht hij of zij weer dat ik meteen op het antwoord reageer. en daar heb ik niet altijd zin in of tijd voor :stuck_out_tongue:

8 likes