Waar erger jij je aan? #3

Ik snap het van jou heel goed maar ik ben jouw vriend in deze situatie. Of eigenlijk zijn mijn vriend en ik allebei jouw vriend hahaha. Als ik een paar dagen weg ben met werk (= vaak) dan hebben we niet zoveel app-contact. Ik ben dan inderdaad gewoon met mijn dingen bezig en hij heeft zoiets van, ik hoor alle verhalen liever als je weer terug bent ipv in appjes. We hebben natuurlijk elke dag wel even kort contact maar niet met veel details. Maar dit is wat wij allebei prettig vinden. Als jij liever wat meer updates krijgt (wat ik heel normaal vind), dan moet hij daar wat beter om denken!

Fijn dat jullie er allebei een goede weg in hebben gevonden. Lijkt me lastig als jullie beide zovaak weg zijn. Ervaar jij dat ook zo?

Ik heb er gister gelukkig nog wel even goed over kunnen praten met mijn vriend. Het is ook niet zozeer dat ik het vreselijk vind dat ik hem minder spreek. Want inderdaad wat je vriend ook zegt, echt de details en verhalen zijn leuker om te horen als hij weer thuis is. Maar het is ook vaak hoe hij het verwoord. En vaak als hij dan naar zijn kamer gaat dan gaat hij na 5 minuten appen gelijk slapen. Terwijl het gesprek vaak nieteens ‘klaar is’. Want bij hem is moe=meteen slapen.

Wat me dan steekt is meer de keuze in prioriteiten die hij op zo’n moment maakt. Want je kan op zo’n moment ook eerder naar je kamer gaan om zo nog even wat extra minuten te kletsen. Hij weet soms ook echt de verkeerde dingen te zeggen zoals gisteren want als hij dan zegt dat het niet netjes is tegenover collega’s dan denk ik, ja en tegenover mij dan? :wink:

Anyhow, bovenstaande gelukkig gisteren wel goed kunnen bespreken dus voelt nu goed.
Hij is bijna wekelijks een paar dagen weg. Nu 3 dagen, soms 4. Vrij vaak dus. Kan het over het algemeen wel goed hebben. Maar zoals gister kan ik soms echt denken: had je maar een andere baan. Gelukkig is dat gevoel er alleen op dat soort momenten :smile:

Ik heb net met de stofzuiger? een enorme kras gemaakt op onze houten vloer, precies op de plek die heel erg in zicht is. Janken

Klanten die hun kopje tjino leeg scrapen als of het een toetje is.

Maar ze hebben er voor betaald hoor!!!

Ik erger me altijd aan mensen die me geen lepeltje geven bij mn kopje tjino. Maar ben inmiddels over op zwarte koffie, aangezien ik anders over een paar maanden letterlijk het kantoor uitrol

Ahh nee zo kut!!! Is je vloer gelakt of geolied? Als hij geolied is kun je kijken of de kras inwrijven helpt.

ZE KUNNEN GRATIS PROEVEN!! NIKS NIE BETAALD.

Oh shiii. Even vergeten :expressionless: Nou, dan is het nóg irritanter.

Geolied. Ik heb nog ergens zo’n klein flesje olie staan dus ga dat even proberen, thanks :slight_smile:

Ik heb precies dezelfde discussies met mijn vriend. Met collega’s idd altijd 3/4x per week borrelen/ uit eten en leuke foto’s maken die ik dan voorbij zie komen en als hij thuis komt is hij altijd moe. Te moe om even te kletsen en samen sporten gaat ook niet want meneer heeft al een paar speciaalbiertjes gedronken. Zo irritant. Lijkt af en toe wel alsof hij een relatie met zijn collega’s heeft ipv met mij

Dat mijn Apple muis nergens lekker op werkt? Hij reageert op heel veel verschillend ondergronden niet eens. En nu wil ik graag de sims spelen maar mijn vader heeft de enige andere muis in gebruik nu

Ik heb m’n dure spijkerbroeken laten inkorten en het is echt lelijk geworden. Oh ik baal zo… vind het echt niet mooi nu. Ik heb het laten doen bij de winkel waar ik ze gekocht heb, maar ze kunnen die dienst denk ik beter afschaffen :speak_no_evil: Of in ieder geval niet met skinny’s doen, want het onderste gedeelte is nu niet meer strak :unamused:

Wow is jouw vriend mijn vriend?

Nee maar zonder grappen, mijn vriend ging ook regelmatig met z’n klasgenoten en vrienden na college uiteten en zelfs naar een museum?! (doet hij anders nooit) en met mij deed hij bijna nooit wat leuks :weary: was al bang dat ik een zeikerd was omdat ik hier over klaagde.

Ik zou een klacht indienen hoor. Ze hebben gewoon je broek verpest

Ja zoals @Lady-bird zegt, vooral als het gewoon door dezelfde winkel is gedaan waar je ze hebt gekocht. Je koopt toch niet voor niets skinny? Ben je hier trouwens thuis pas achter gekomen of had je ze daar in de winkel gepast?

Thuis pas, helaas. Bij de ene broek valt het wel mee, de ander is wel echt wat losser geworden. Ik denk er nog even over na. Waarschijnlijk is het zo’n ding waar ik me heel erg aan erger en een ander valt het niet eens op :stuck_out_tongue: M’n zusje werkt ook bij die winkel, misschien even met haar overleggen.

Ik had vandaag een bestelling geplaatst bij b0l 2 schoolboeken en een concealer. Maar letterlijk 5 min daarna kwam ik erachter dat ik die boeken niet nodig had dus annuleerde ik alle items. Nu is de annulering van de boeken wel goedgekeurd maar de concealer niet; en ik ben verder niet milieubewust ofzo maar nu komt er dus een heel pakketje met alleen een concealer? Vind ik een beetje zonde

Er is een kans dat die als brievenbuspakketje komt, doen ze met boeken ook vaak.

die zogenaamde ‘early bird’ tickets die zogenaamd razendsnel zijn gegaan

jaaaaaaaaaaaaaaaaa hooor, na 5 minuten. dat waren er zeker maar 6. of 3.
gewoon een feestje, geen een of andere concert of mega festival ofzo.

ik geloof daar echt steeds minder in, die early bird tickets.