Waar erger jij je aan? #3

Irritante kutmuziek in het HEMA restaurant. Lekkere funky ‘jazz’ met alleen maar het zelfde stukje trompet. Ik ben hier echt te brak voor.

7 likes

Verwarming in het HEMA restaurant staat ook altijd op standje sauna

4 likes

Mensen die praten met hun mond vol, gadverdamme.

3 likes

Aan mezelf. Ik ben soms echt koopziek. Dan heb ik iets moois gezien wat ik echt moet moet moet hebben, kan het dan constant online opzoeken.

Steeds twijfelen om het uiteindelijk toch te kopen. Heb ik het nodig? Nee.

Het huidige is een nieuwe kinderwagen, vind degene die we nu hebben niet meer zo mooi en ben hem zat.

Edit: Nieuwe wagen is gekocht, byeeeeee

1 like

Ik erger mij ook aan mezelf. Ik voel me al een aantal dagen niet fit, maar vind het ook overdreven om thuis te blijven voor een heftige verkoudheid. Wel veel geslapen, maar heb gewoon even een dagje of paar dagen rust nodig. Allemaal belangrijke afspraken deze week op werk die ik niet wilde verzetten. Gelukkig heb ik ook al mijn weekend vol gepland, met dingen waar ik ook niet echt onderuit kom (oa kaartje museum, verjaardag mama). Ik moet gewoon even beter voor mezelf gaan zorgen. En ik verlang gewoon naar een dagje in bed :expressionless::roll_eyes:. Dat er nu naast die fikse verkoudheid nog algehele malaise van ongesteldheid is bijgekomen maakt het niet beter. Als ik echt goed ziek ben blijf ik wel thuis, maar nu voel ik me gewoon slecht, maar niet slecht genoeg om thuis te blijven. Op deze manier blijft het wel lekker een paar dagen doorsluimeren, en wordt het misschien alleen maar erger.

1 like

Aan mezelf dat ik veel te veel drink terwijl ik weet dat hoe ouder ik word, hoe erger de katers zijn :weary:

1 like

Maar zit er niet ook vertraging op? Dat je nog even op online staat terwijl je whatsapp inmiddels al heb weggeklikt. Dat herinner ik me iig, dat ik dat wel eens met iemand getest had paar jaar terug

1 like

Ik mag ze terug sturen of ik krijg een (groot) deel van mijn geld terug als ik ze houd. Dus ik ga zo even kijken of ze wel goed zitten en niet ook “scheef” oid zijn als ik ze aan heb. En dan beslis ik dan wat ik doe.

1 like

Ik meldde me ook nooit ziek voor een verkoudheid omdat ik dat een soort ongeschreven regel vond dat je daar niet thuis voor blijft. Met als gevolg dat het altijd zooo lang duurde tot ik weer fit was en echt 50% presteerde op werk. Nu had ik laatst weer zo’n megaverkoudheid met verhoging en ellendig voelen en toen dacht ik ja doei en heb me 1 dagje ziek gemeld, hele dag geslapen en daarna kon ik er weer tegenaan.

Jeetje sorry voor dit hele levensverhaal maar wat ik wil zeggen is meld je gewoon een dagje ziek als je niet fit bent, dan kun je daarna weer met volle kracht verder. Zit trouwens ook een verschil tussen gewoon verkouden zijn (snotneus maar verder wel ok) en heel verkouden met niet lekker voelen erbij. Dat laatste vind ik een legitieme reden om een dag thuis voor te blijven. Beterschap in ieder geval!

8 likes

Ben het zo zat dat mn PDS zoveel mn leven beïnvloedt

2 likes

Thanks, je hebt helemaal gelijk! Fijn dat je het wilde delen, had ik eventjes nodig

Mensen die een eigen koffiekan en ander drinken en eten meenemen naar de bioscoop (en vaak vervolgens ook nog het afval laten liggen)

Ik erger me aan mijn buikpijn die me wakkerhoudt. Het voelt aan als zware menstruatiepijn maar normaal gezien zou dat pas voor over 2 dagen moeten zijn…

Dat ik nu al wakker ben; ik moet de hele nacht doorhalen vannacht en lig dan pas rond deze tijd in bed help

Vanmiddag nog even een dutje doen voor je de deur uit moet!

Ja ga ik proberen, heb alleen m’n grorte vriendin van 4 jaar vandaag om op te passen. Vorige keer wilde ze geen dutje meer, haha!

Pff wist niet dat bouwbedrijven ook om zaterdag om 7 uur mochten beginnen :confused:

Ik vind project Rembrandt echt leuk om te kijken maar ik vind het ZO irritant dat de juryleden en coaches elke keer weer worden geïntroduceerd?

5 likes

Ja dit vind ik ook zo raar! Telkens als dat gebeurt inderdaad weer een ergermoment

1 like

Ik neem bijna altijd zelf drinken en eten mee naar de bios, de prijzen die ze daar vragen zijn zo absurd, ik ga echt geen 10 euro (of meer) betalen voor een drankje en een bakje popcorn. Maar ik ruim het wel altijd op.

4 likes