Waar erger jij je aan? #3

Net zo nep als “BIJNA UITVERKOCHT”

de opmerking ‘daar vind ik wat van’

yukkk :roll_eyes:
dus, stel jij zegt iets/er is iets en de ander reageert dan met ‘nou, daar vind ik wat van hoor’
wat moet je daar op zeggen. oke?

De legendarische woorden van een EGF troll: wil je nu een sticker ofzo?

Aan de kerstlampjes die nu nog in de binnenstad van Tilburg hangen.

Ik heb een kgrassant als smiley. No shame in my game, jij weet direct wie ik ben!

Over whatsapp met collega’s, vind het altijd wel een beetje apart als collega’s een collage van romantische vakanties in turkije als profielfoto hebben. Wel heel erg leuk voor hen, maar onbewust neem ik ze dan minder serieus?

Mensen die te laat (of helemaal niet) komen op mijn spreekuur door hun eigen schuld.

Oh ik vind dat nog zo gezellig! Vooral in de ochtend als het nog donker is, voelt zo knus.

Dat het niet mogelijk is om voor zes maanden medicijnen te bestellen en dat de apotheek alleen tijdens kantooruren open is.

Dat 1 teamgenoot te laat was voor de meeting. Dus wij zijn gewoon begonnen. Gaat de andere persoon die aan het woord was alles herhalen. Ja euh doei. Had die teamgenoot maar op tijd moeten zijn. Dikke doei

Dat het hier ruikt naar overrijpe bananen maar er is geen banaan te zien. Zo goor.

“Ik heb ook zo mijn scarretjes. Ik heb ook mijn zware leventje gehad” :nauseated_face::roll_eyes:
(Jouw stad, mijn dorp)

Mijn werk. Als zij iets fout doen, mag het door de vingers gezien worden onder het mom ‘kan gebeuren’. Als ik iets fout doe, krijg ik een emmer zooi over me heen.
En het feit dat wat ze communiceren vaak niet klopt en ik dan de schuld krijg. :unamused:

Misschien onredelijk (maar dat mag op dit moment vind ik zelf eigenlijk), maar ik kamp al een poos met bekkenklachten (30 weken zwanger) en ben nu op een punt dat het stijfkoppig zijn ervoor heeft gezorgd dat ik vrijwel niets meer kan. Maar ik erger me er zo aan om álles te moeten vragen. Mijn man ziet dingen gewoon niet heel snel, dus ik moet gewoon ook heel veel aan hem vragen. Ik vind het zó irritant dat hij dingen niet uit zichzelf doet. Moet mijn zoontje uit zijn bedje getild worden, moet ik het vragen. Moet er gestofzuigd worden, dan moet ik het ook vragen. Enz enz enz. Dan denk ik: weetje laat zitten ik doe het wel zelf. Maar ja die instelling heeft er nu dus voor gezorgd dat ik kreupele henkie ben. Great

Jeetje wat balen! Ik heb ook zo’n zelfde exemplaar en doe vervolgens ook alles zelf. Vervolgens kan hij ineens wel ‘helpen’.

Maar je moet rust nemen, hup hup commando’s uitdelen aan je man!

Ik erger me echt buitensporig dat Mn nespresso apparaat zo’n bakje heeft waarin de cupjes worden opgevangen en dat ding ALTIJD vol lijkt te zitten als ik koffie wil maken, maar dat merk ik dan pas op het moment dat ik die grendel overhaal en hij niet dichtgaat en dan valt Mn ongebruikte cupje zo tussen de gebruikte kopjes.

@Prettyprettyprincess doe er iets aan

Ik kan je een groter duurder apparaat aan smeren die een groter opvang bakje heeft :slightly_smiling_face:

Maar dat is alleen maar uitstel, kunnen ze niet een soort regelrechte dump erin doen.

Je zou met je koffie zet apparaat naar zon bak kunnen gaan waar je je recycle zakken in kan gooien en daarboven je koffie zetten en dan zo hop dat cupje in die bak laten vallen.

Dat is zo snel chagerijnig ben.

Ik was mn brood vergeten op werk mee naar huis te nemen, dus toen ben ik omgekeerd, want ik heb weinig geld en wil geen nieuwe kopen. Maar hierdoor miste ik echr op 1 minuut de trein, dus toen moest ik wachten en daarna miste ik op 1 minuut mijn aansluiting. Dus nu een half uur later thuis, terwijl ik het vanavond heel druk heb en al in tijd nood zat. :frowning:

hier zou een woord voor moeten zijn leeuwenhart, deze situatie. ik ken 'm te goed. dat je kunt zeggen als iemand vraagt hoe het gaat ‘nou… ik had weer een … vanmorgen en mijn band was ook al lek’.