Zijn er misschien losse biebs/studieplekken in de faculteiten? Die zijn ook ondergewaardeerd vaak! Maar ik begrijp uit bovenstaande posts dat je bepaalde software nodig hebt. Weet niet of het dan opgaat.
Haha herkenbaar, ik heb ook altijd het voornemen vroeger in de bieb te zijn dan ik er uiteindelijk ben. En ik vergis me altijd in goeie plekken, lekker bij het raam is uiteindelijk meer mensen kijken dan studeren. Maar als het echt druk is dan ga ik vaak naar een rustigere bieb (in Amsterdam in uut heb je er maar twee) en dan hoef ik er ook niet zo vroeg uit
Heb software nu weer op mijn eigen laptop gelukkig! Zat al te denken aan andere plekken, maar stilteruimte zijn best schaars. Een ruimte is nu volgens mij helaas dicht waar nooit iemand kwam. Ander gebouw is zeker weten dicht. Ik weet wel nog een andere faculteit maar op die stoelen houd ik het niet 8 uur vol, totaal niet ergonomisch. Lekker veeleisend
Beetje herkenbaar. Ik moet mijn man ook duidelijk zeggen wat ik gedaan wil hebben. Hij zegt als je zo passief agressief die wasmand omhoog sjouwt. Dan word ik niet getriggerd om te denken. Oh zou ze hulp nodig hebben? Dus voortaan zeg ik alles wat er gedaan moet worden, wat ik zelf niet kan en mag als hoogzwangere. Dialoog hebben is beter voor ons, om dingen gedaan te krijgen in huis. Hopelijk werkt dat ook voor jou.
Heb je wel eens aan een apparaat gedacht dat de lucht zuivert en bevochtigt? Bij mijn moeder hielp dit.
Of het zakje leeg lepelen.
Wij hebben in sommige gebouwen en de ub ook aparte hokjes waar je in kan zitten. Die zijn meestal wel vrij 's ochtends vroeg.
@ellegirltalk ik zou niet zo moeilijk doen en gewoon gaan zitten bij een briefje. En als iemands vriendin of vriend dan moeilijk doet jammer dan.
NS
Aan het feit dat fietsen op mijn werkbakfiets 10 keer moeilijker is dan het lijkt en ik zit straks 5 dagen per week op dat ding (ja, zal dan wel beter gaan, maar tot die tijd…)
En dat ik maar geen antwoord krijg van meerdere mensen over afspraken/prijzen voor een dienst. Kan ik er dus weer achteraan. Heel irritant. Vooral omdat ze allebei vorige week zeiden te zullen reageren.
O, en dat ik een toetsenbord mis en dus een nieuwe moet kopen.
Hoe reageert hij als je vraagt of hij nu die doos op kan ruimen?
Dan komt er na een uurtje (of 5) iemand zeggen dat ik weg moet en ik heb niet altijd zin om een discussie te houden in een stilteruimte net allerlei publiek eromheen. Heb het ook nog nooit iemand zien doen. Klinkt makkelijk en ik denk ook altijd ja fuck you. Maar als puntje bij paaltje komt ga ik maar toch op zoek naar een plek zonder briefje. Eentje gevonden gelukkig.
Bedoel je vanwege het hoge tarief voor een tweede master? Als je zorgt dat je nog net niet afgestudeerd bent als je met je tweede master begint, dan betaal je het normale tarief (~2.000 ipv ~10.000)
Ah ja dacht dat je het wellicht al wist, maar zou heel veel schelen als je het nog niet zou weten haha. En wat extra lenen tijdens die 3 jaar en dat bewaren voor het laatste half jaar?
Is er nog een andere master die wel veel baanmogelijkheden heeft die je gewoon wat minder leuk lijkt dan die ene leuke master? Of alleen maar dingen die je tegen je zin zou doen?
Beetje rare ergernis misschien, maar als ik net gegegeten heb en iemand anders gaat voor mijn neus een pizza ofzo eten
Dat doet hij zeker wel hoor, maar ik vind het juist storend dat ik telkens alles moet vragen, heb er dus echt geen zin in om als een of andere drill sergeant de hele dag bevelen uit te delen. het stoort me hoe vanzelfsprekend het blijkbaar is dat ik alles doe, ook al kan het nu gewoon even niet meer. heb hem al op 100 verschillende manieren gevraagd of hij me iets meer wil helpen maar hij ziet het op de een of andere manier dus gewoon niet. Ik weet dat hij het niet kwaad bedoeld maar ik word er een beetje verdrietig van, ik ben gewoon echt heel erg moe en voel me niet gesteund. Maar ik ga nu denk ik toch maar lijstjes klaarleggen als dat het enige is dat werkt
Snap ik helemaal! Het is jullie verantwoordelijkheid om zulke zaken te regelen, niet alleen die van jou. Nu lukt het je misschien niet allemaal vanwege je zwangerschap, maar dat zou niet eens uit hoeven maken eigenlijk. Dat hij het niet ziet kan ik me moeilijk indenken (ook al weet ik dat veel mannen dat zeggen), maar zelfs als dat zo is vind ik dat geen reden om het niet te doen. Dan verzint hij maar een manier om het zichzelf aan te leren lijkt me. Sterkte ermee in ieder geval!
Wat ik ook wel eens heb gedaan trouwens, bedenk ik me nu. Gewoon doen alsof mijn neus bloedt, welk briefje huh? Er lag hier helemaal niets. Ik heb misschien wel geluk dat er hier nogal veel verlegen nurds rondlopen die niet tegen een meisje in durven te gaan.
Iemand zit hier met zn vingers in zn mond te frutten en de meest gore geluiden te maken. Lijkt ook alsof diegene zit se herkauwen?
Serieus ik ga bijna over mn nek. Zo ranzig dit. Hoe kunnen mensen zo zijn?
Hahah ja ook over nagedacht! Ben danalleen bang voor commentaar van omstanders. :’) ik ga denk ik wel een mail sturen naar bibliotheek. Word er knettergek van.
@grace echt hè, tokkies en corpsballen tonen blijkbaar hetzelfde gedrag haha