Waar erger jij je aan? #3

Ik neem bijna altijd zelf drinken en eten mee naar de bios, de prijzen die ze daar vragen zijn zo absurd, ik ga echt geen 10 euro (of meer) betalen voor een drankje en een bakje popcorn. Maar ik ruim het wel altijd op.

4 likes

Ik vind die stem van Suzan (van Freek) echt mega hinderlijk.

8 likes

Vriendin wilde schoenen bestellen, lukte haar niet dus heb ik ze voor haar besteld woensdagavond.
Best een bedrag ( 130 euro). Dus nadat ik haar ee tikkie had gestuurd op donderdag heeft ze me 60 euro overgemaakt. Vandaag maar geappt of ze de rest ook kan overmaken. Zo onbeleefd vind ik dit.

1 like

Sow ja. Echt heel onbeleefd. Hopelijk betaald ze de rest snel.

2 likes

Wow dat is wel apart inderdaad. Was het bedrag van de tikkie wel 130 euro?

1 like

Ja was 130 euro

Ze heeft dan niet via de tikkie betaald maar het gewoon overgemaakt volgens mij.

Geen woorden voor gewoon :sweat_smile:

2 likes

Ja ik vind het gewoon jammer dat ik erom moet vragen, omdat ik niet zo ben. Ik had dat meteen terugovergemaakt. Ik krijg het ook wel, dat is het probleem niet. Ik wil er gewoon niet om hoeven vragen.

Aan mijn vriend
En de was

En dat die 2 samen voor ruzie zorgen.

Hij vindt dat ik niet snel genoeg was want zijn broek was nog niet droog. Fun fact: meneer heeft 2 broeken.

We wonen in een flat dus s avonds laat en s ochtends voor ik naar werk ga geeft gewoon teveel lawaai (misschien moet ik daar ook maar gewoon scheit aan hebben). We hebben maar ruimte voor 1 wasrek, dus die is ook gauw vol.

Heb het hem al zo vaak gezegd, maar t gaat er maar niet in.

:scream: sorry?

13 likes

Dat BH bandjes altijd bij me afzakken :rage:

4 likes

Wat een rare actie? Zou zoiets nooit meer doen voor haar.

En het bestellen lukte bij haar zeker niet omdat ze niet genoeg geld had.

13 likes

Ja echt. Kan ik ook veel aan doen natuurlijk hoe snel iets droogt.

Misschien is een droger een optie.

1 like

Wat geeft ze voor reden dat ze maar 60 heeft overgemaakt? Is toch super raar.


@Phteven hij kan het ook zelf doen toch :+1:

3 likes

Is het geen optie dat hij gewoon zelf de was doet als hij denkt dat het beter / sneller kan op de één of andere manier?

15 likes

Echt hoor, dit zou bij mij geen ergernis zijn, maar knallende ruzie. Je bent toch niet zijn huishoudster.

8 likes

Dit was inderdaad ook mijn eerste reactie. Als hij vindt dat jij het niet goed doet, dan doet hij het maar zelf.

3 likes

We hebben overlegd dat hij nu ook af en toe de was gaat doen :smile:

1 like

@Grey gaf ze niet echt antwoord op.
@monkeyslut haha zou zomaar kunnen. Maar dan kun je dat toch gewoon zeggen. Zo van ik betaal je terug zodra ik loon heb. Helemaal prima hoor maar dan weet ik het.