Waar erger jij je aan? #3

Had iets op marktplaats gevonden wat ik supergraag wil hebben en het is een goeie deal, maar ze reageert niet op mn bericht :rage: en nu blijf ik maar checken en hopen dat niemand het wegkaapt

Gatver… kunnen ze niet ff buiten gaan staan…

Ups en hun irritante bezorg dingen

1 like

Hahah mijn zus zei een keer toen ze bij mij was ‘omg zijn dat je seksende buren? :scream::scream:’ waren het dus ook van die gekke eenden. Over de koelkast heeft ze eens hetzelfde gevraagd hahah.

1 like

Die vergadering was bij iemand thuis dan? Ughh zo smerig dat je dan in een rookhok moet zitten :sweat_smile:

1 like

Beetje ranzig misschien, maar ik heb vaak ontstekingen (oftewel onderhuidse puisten) rond/tegen mijn oren en ik vind het zo irritant. Kan het moeilijk in en rond mijn hele oor schoonmaken met cleanser, toner, crème en een exfoillant.

Nou dat is echt vies. Zou bijna overwegen om een zwembadmuts op te doen

1 like

Hier aan en niet zo’n beetje ook:

Leve klimaatverandering?? Heb je een zonnesteek ofzo.

37 likes

Werkzaamheden van Ziggo waardoor ik nu geen Love is in the air kan kijken :frown:

Jeej, de vlag kan uit!

1 like

Of nog erger: Wifey

7 likes

Nog erger “hubby: @zijngebruikersnaam”

Waarom zou je je vriend taggen in je profiel? Wats het nut?

7 likes

Laten zien dat je geen zielig alleen persoon bent want god verhoede! Mensen zouden denken dat je niet geslaagd bent in het ultieme doel in het leven: het vinden van een man. Daarnaast moeten ze dit natuurlijk ook melden omdat het concept van “vrouw zijn van” het enige is waaraan ze hun identiteit ontlenen.

10 likes

Aan mensen die vage whats app berichten delen van inside jokes.

Bijvoorbeeld:

Pindakaas hahahahahaa
HAHAHAHAHAHA
Vogelhuisjes
HwhqHshwhhahahaha

En dan een vaag beschrijft erbij van Freek is weer in het wild.

Oke heel slecht voorbeeld dit. Maar wat heb ik hier aan ik ken jullie grapjes niet ik mis de context.

Disclaimer veel whatsapp dingen vind ik wel funny maar die inside jokes snap ik niet waarom je dat deelt

9 likes

‘Bezet’

Heb je het nu over je relatiestatus of over de wc?

11 likes

Zal even “ruimte voor een nieuwe piemel” in Mn bio zetten

17 likes

De fucking grote s.l.oggi ad takeover op nieuwssite Nu. Rustig het nieuws lezen op werk wordt nu lichtelijk awkward (nee heb geen adblocker op werk pc)

Van ‘bezet’ naar ‘verstopt’

5 likes

Of: me wijf

1 like

En: me vrouwtje
En andersom natuurlijk ook ‘me mannetje’ :weary::weary::weary:

1 like