Waar erger jij je aan? #3

Ik wil hier nog aan toevoegen: waarom kun je dat bakje NOOIT legen zonder dat je toch overal koffiesmurrie lekt? Ik probeer het zoooo voorzichtig te doen…

Iemand in de trein meurt zo erg naar wiet, bah vind dat zo goor hé. Heb nog liever dat de hele treincoupé z’n nagels aan ‘t lakken is dan deze stank

Dit is niet echt een ergernis maar een constatering: waarom zijn Instagram feeds tegenwoordig zo gelikt? Ik heb een aantal volgverzoeken klaarstaan en dan denk ik oh even kijken hoe mijn instagram er ook alweer uitziet voor ik die mensen toevoeg en dan zie ik allemaal van die lelijke foto’s van oninteressante dingen hahahha. Is iedereen stiekem een soort profi fotograaf ofzo?

Mijn insta is lelijk, volg mij r+r = r+r terug!!!

Hey girl, follow 4 follow :kissing_heart::kissing_heart:

Girl ik weet niet wat dat betekent maar get ready voor een verzameling extreem medium foto’s van mij en mijn katten, en mislukte reisfoto’s

R+R is oldskool Hyves, daar kon je bij wildvreemden hun foto ‘respecteren’ (liken) en een reactie achterlaten en dan deden ze het terug bij je, zodat het leek alsof je heel populair was.

Je ergenis is helemaal niet onredelijk hoor. Dat je man uit zichzelf meehelpt in het huishouden etc is toch het minste wat je mag verwachten. Los van het feit dat je zwanger bent en klachten hebt. Misschien moet je hem deze comic laten lezen, is al vaker gedeeld hier op het forum: https://www.theguardian.com/world/2017/may/26/gender-wars-household-chores-comic

Dit is gewoon PRECIES hoe het is!! Ga ik hem zeker laten lezen!

Love it!

Hebben ze geen optie voor een medicijnkluisje? Dat je wat bestelt en per sms een code krijgt om het kluisje met jouw medicijnen te openen en zo ophalen buiten kantoortijden?

Omg ja. En zo waar; nu ik mentaal even niet zo lekker ga doe ik amper huishouden en mijn vriend klaagt nu bijna continu hoeveel werk het is, niet alleen alles doen maar ook alles bedenken. Ja GOH.

O dat wist ik niet, goede tip, dankjewel! Ik ben net verhuisd en ben er nog niet geweest. Ik ga nu voor stage even snel langs.

Dat je sinds kort op Instagram na 24 uur niet meer kan zien wie je stories heeft bekijken.

Dat kan toch nooit?
Je stories zijn na 24u weg?

Jawel, je kunt je eigen stories altijd terugkijken. Ze staan op je profiel rechtsboven bij dat klok figuurtje. Tot voor kort kon je dan ook nog zien wie je stories had bekeken en nu alleen nog de aantallen na 24 u dus.

Ik had dat gister in de bus, echt een beetje slome jongen van een jaar of 15 die binnenkwam. Iedereen zat echt te kijken van wow deze geur man. Lijkt me echt ongemakkelijk als je de bron bent. Iedereen weet dan echt wat je net hebt gedaan.

Ik heb bij bol.com betaald volg die select optie, bestel daar vaak dus vind een tientje dan niet duur voor gratis verzenden en snelle levering. Ik heb gisteravond een pakketje besteld dat ik vandaag nodig heb, was te lui om het eerder te bestellen dus heb al een duurder product gekozen zodat het vandaag bezorgd zou worden, krijg ik net een mail dat het maandag pas komt. Vorige werk precies hetzelfde en dat pakket kwam pas VIJF dagen later. Waarvoor betaal ik die select optie dan.

Ook nog kijkende naar het tijdstip. Vet kut.

Waaahh dit is echt zo irritant.