Waar erger jij je aan? #3

Ja hahaha en het is ook nog een soort van date :sweat_smile:

Oh nee, nog erger. :grimacing:

Maan zingt in dat slappe aftreksel van The Boy is Mine:

“Ik doe hem het beste elke nacht.”

:nauseated_face:

(Was even dit aan het terugkijken, omdat ik hoorde dat het kut was.)

Plaatsvervangende schaamte…

O jaaa dit heb ik ook gehad in het allereerste begin van onze dates. Moet eigenlijk altijd nog eens vragen wat er nou stond. Hij zei dat het een saai werkverhaal was maar we hebben het de hele tijd over werk dus dat leek overduidelijk een smoes

Ze kan alleen maar rip-offs. En haar fans zijn te jong waardoor ze nummers niet kennen.

Ik was net wat gaan eten in een café. Er mogen daar honden komen. Op zich vind ik dat geen probleem maar wat ik dan wel echt heel vies vond is dat een van de gasten zijn volledige bestek liet aflikken door zijn hond. Ik snap dat het bestek weer gewassen wordt, maar ik vind dat wel echt heel smerig.

Die lucht vanochtend, t hele huis stinkt er nog naar :face_vomiting:

Mijn broer is echt de grootste pessimist op aarde. Gisteren keken we naar het nieuws en werd er een Marokkaanse man geïnterviewd, zegt mijn broer “ze interviewen hem dus alleen maar om politiek correct te doen, zo doorzichtig allemaal”.
En later ging het over het klimaatprotest: “Ja leuk dat ze zich goed over zichzelf willen voelen door daar te staan, maar het is niet alsof de aarde nog te redden valt”.

En als we dan de discussie met hem aangaan heeft hij altijd gelijk en zijn wij naïef of willen we “niet over moeilijke dingen nadenken”. Want hij is natuurlijk heel verheven en begrijpt de complexiteit van de wereld als geen ander :triumph:

Oh, ik had dit laatst juist andersom. Ik wilde een foto van mijn date naar een vriendin sturen, maar stuurde het per ongeluk naar hem! Ik was toen wel erg blij dat de mogelijkheid bestaat om berichten te verwijderen. :sweat_smile:

Dat ik heel vaak om me heen hoor dat mensen zeggen:'ik ben dit nodig. ’ Terwijl het toch gewoon is:'ik heb dit nodig '. Of is dat ook gewoon goed Nederlands :woman_shrugging:

Serieus Maarten? Waarom zit jij bij de Slimste mens.

De hoeveelheid haren die mijn katten momenteel verliezen… word helemaal gek!! Alles zit onder :rage:

Alleen om me te ergeren. Het schijnt dus dat het voor mensen uit het noorden wel goed Nederlands is. Tja

Als het voor alleen bepaalde mensen goed nederlands is is het toch gewoon geen goed nederlands haha?

Daarom erger ik me ook :rofl:

Dat handje van Maan er ook altijd bij

En terecht

Snot. Stop snot. Stop.

Dat de IKEA wel posters van 70x100 verkoopt maar geen lijsten van dat formaat.

(niet voor een ikea poster nodig maar alsnog)