Waar erger jij je aan? #3

Draag je de goede maat?

Ik had donderdag zo’n goed gesprek met een collega over hoe ik mijn ‘functioneringsgesprek’ moet gaan insteken. Nu probeer ik het op papier te zetten en het lukt echt totaal niet :tired_face:

Volgens de verkopers wel en kleiner bestaat niet echt

1 like

Ik zou een ander model proberen. Ik heb dit ook met een bepaalde (beugel)bh, maar met de t-shirt bra (zelfde maat, zelfde merk) dan weer totaal niet.

1 like

Billie Eilish , de gekte rondom haar heen? , en dat ze altijd zo doods kijkt op foto’s

6 likes

Omg wat vies is dat zo blijkt te zijn en ze zo manipulatief te werk is gegaan.

Dat zo veel leuke t-shirts momenteel van zo’n stijf flutstofje gemaakt worden. Het lijkt alsof ik een kussensloop aanheb.

6 likes

Ik erger me er vooral aan dat ik misschien nog naar het concert in Tivoli wilde maar kaartjes nu alleen nog te koop zijn voor 900 euro? Ipv 35 ofzo retail. Hou op hoor hysterische pubers.

Ik stoor me aan mensen die de citaatfunctie van WhatsApp zo enthousiast gebruiken in 1-op-1 gesprekken. In groepen snap ik dat het handig kan zijn, maar in andere gevallen kan ik uit de context toch wel opmaken waarop je reageert?

10 likes

Ohh god ik vond het altijd zo erg tijdens mijn opleiding (was in het engels) hoe die leraren dan in hun steenkolen engels IDEARRRR zeiden :joy: echt verschrikkelijk. Dat woord is ook echt wel een dingetje, ik ken bijna niemand (afgezien van engelsen etc. dan) die dat woord normaal kunnen uitspreken haha

1 like

Update: het is betaald haha.

30 likes

Ik ben ziekjes en wil zo gaan slapen, maar mn buren zijn aan het drummen… het is weekend en nog niet laat dus vind niet dat ik er nu wat van kan zeggen, maar echt slechte timing dit. Hopelijk helpen mn oordoppen.

Ik ga binnenkort wel echt langs om hier afspraken over te maken en als dat niet werkt ga ik de politie bellen want ik word er gestoord van.

He bah, snap ik. Sowieso geluid als je ziek bent, overdag of 's avonds, maar tegen tien uur nog drummen vind ik wel op het randje hoor. Dat verzin je toch niet? Ik zou ook kijken of je daar afspraken over kan maken want dit lijkt me niet fijn nee. Beterschap!

1 like

Stamppot :mad: :mad:

7 likes

Echt wel

5 likes

Alweer?

5 likes

Zodra die reclame komt, zoekt mijn vriend de afstandsbediening om het geluid uit te zetten. Anders schreeuw ik naar ‘m dat ik die reclame haat. Hij probeert dus steeds mijn geschreeuw voor te zijn.

3 likes

Begint haar naam met een D?

Wauw, dat is wel heel erg achterhaald. Wil je zeggen wat het is?

Aan mijn schoonbroer die spullen leent en het niet teruggeeft. Hij wilt ook altijd alles lenen, koop zelf spullen ofzo. Hij heeft genoeg geld en laat zijn ouders alles voor hem betalen. En dan ben je bijna 30

1 like