Waar erger jij je aan? #3

Dat je de perfecte schoenen vindt als meest kieskeurige schoenenpersoon ter vwereld.
Maar ze zo’n 250 euro boven je budget zijn.

sigh

1 like

Omg als ik “holy guacamoly” zie ga ik van 0 naar 150% in 0,3 seconde :face_with_symbols_over_mouth:

8 likes

Nee zij schrijven het expres zo

28 likes

Aan een Instagrammende 60+ kennis. Ze heeft het in december gedownload en sindsdien al 100 foto’s geplaatst. Meerdere per dag, steeds bovenaan in m’n nieuwsoverzicht. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om haar te ontvolgen, maar ik vind het zulke saaie foto’s. En ik voel me er ook slecht over dat ik de foto’s saai vind terwijl ze zo puur zijn en het bijzonder is dat mevrouw zo goed met de tijd meegaat.

4 likes

Je kan haar foto’s dempen, hoef je der niet te ontvolgen.

Wow, thanks! Meteen gedaan :sweat_smile:

Ik haat duiven geluid en vooral dat ze altijd midden in de zin lijken te stoppen!

Roekoe koe koe kekoe.
Roekoe koe koe kekoe.
Roekoe koe koe kekoe.
Koe.

:rage:

49 likes

Ik zit deze week op een andere werkplek in het front office. Ik heb hier nog nooit eerder gezeten. Ik ken hier niemand, ik weet niet eens waar de printer of de wc is. Maar goed daar kom ik wel achter.
Het bureau staat niet op de goede hoogte (kan het ook niet makkelijk aanpassen).

Ik heb gelukkig wel mijn eigen werk laptop bij me, dat scheelt al wel veel.

Het is de zoveelste week op rij dat ik met tegenzin naar mijn werk ga. Heel het eind onderweg, zoveel verschuivingen, nieuwe manager die vooral over zichzelf lijkt te praten, collega’s die een andere baan zoeken, ziekteverzuim is hoog bij de nieuwe medewerkers, … Het is echt voor mij ook tijd om iets anders te vinden, maar de stap er naartoe is zo eng. Wat als ik weer continue afgewezen word?

En zit dat vlekje er nog op??

Dit dus. Ik baal ervan dat ik met zoveel tegenzin hier zit nu. Heb het gelukkig wel al aangegeven en ik word verplaatst, maar ga vandaag toch weer vragen of dat sneller kan. Ik wil weg hier. Ik hoop dat jij ook snel een oplossing vindt!

1 like

Kalk in mijn waterkoker. En dat er dan allemaal van die kleine deeltjes in je thee zwemmen :frowning:

7 likes

Neem aan dat je het over die reclame hebt haha maar moet hierdoor ineens aan een gesprek denken wat ik vorig jaar met een jongen had. Wij hadden het over eten, voornamelijk eten wat je in midden en zuid Amerika veel ziet en wat wij dan lekker vonden, maar hij zei dat hij ook heeeeel erg van Nederlands eten hield en hij begon over vla. Ik vroeg of hij ook stamppot luste. Ja nou echt wel en dat vond hij ook al super lekker! Ik vroeg welke stamppot. Toen vroeg hij weer “zijn er meerdere dan?” “Is met spinazie toch ?” Ja klopt helemaal jongen:’).

2 likes

Mijn vriend gaat aankomende zomer vijf weken op reis met zijn beste vriend. Als ik dat aan mijn omgeving vertel dan krijg ik gelijk een soort van medelijden en opmerkingen als “Ooooh wat zielig voor jou!! Wat moet jij al die tijd doen dan?” Alsof ik geen eigen leven heb? Ik heb nu al lekker een vakantie geboekt met mijn beste vriendinnetje en voor de rest ga ik gewoon werken en lekker chillen met vrienden. Maar ook al zeg ik dit dan krijg ik echt van die zielige blikken alsof ik mezelf niet ga kunnen redden? Fucking irritant.

38 likes

Sheesh snap je ergernis helemaal. Toch alleen maar fijn dat je lekker apart op vakantie kunt gaan? Van die stellen die al jaaaaren niks apart hebben ondernomen vind ik juist ergerlijk.

6 likes

Ja ik vind het juist fijn dat we elkaar weer echt even flink kunnen missen en ben ook nu al benieuwd naar zijn verhalen. Maar mensen snappen dit niet. Mijn moeder maakt zich bijvoorbeeld nu al helemaal druk hoe ik me ga redden. Terwijl ik nu 1,5 jaar met hem samenwoon en daarvoor jaren alleen heb gewoond, dus het is niet alsof dit helemaal nieuw voor me is. Zo frustrerend. Ik ben geen hulpeloos zwak onzelfstandig wanhopig kind ofzo, haha.

4 likes

Heerlijk dat jullie dit elkaar gunnen. Ik zie in mijn omgeving zoveel mensen die al in paniek raken wanneer hun man 1 avondje weg is.

5 likes

Dit is heel herkenbaar… Wij deden dit vanaf het begin en nu zijn wel heeeeeel wat jaren en drie kinderen verder en gaat eens van ons wel eens een weekend of week weg. De reacties van onze omgeving blijven zo vreemd. Hoewel mijn man vaak de opmerking krijgt ‘wauw wat knap zo een week alleen met drie kinderen’ en mensen het blijkbaar vrij normaal vinden dat een moeder dit gewoon doet :joy:. Hoe dan ook; je bent zelf een eigen persoon. Lekker je eigen ding doen is toch heerlijk!?

6 likes

Vind het juist heel tof dat jullie gewoon doen. Imo niets aantrekkelijker dan onafhankelijke mensen.

Maar weet inderdaad dat er vaak raar op wordt gereageerd. Mijn ouders gaan best vaak apart van elkaar op vakantie (met hun eigen vrienden, of zussen) en als ik dan zeg: mn vader is op vakantie, dan vinden mensen het superraar als ik bijvoorbeeld naar huis ga want ‘huh? dan is er toch niemand thuis? Want je ouders zijn op vakantie?’ Nee. Mijn VADER is op vakantie. En dat heb ik ook gewoon zo gezegd. Mijn moeder is thuis. En ik vind het heel leuk dat ze dat soort dingen apart doen.

3 likes

Als je er natuurazijn in doet en het een paar uur laat weken is hij daarna weer brandschoon! Ik kook daarna nog wel 2 keer water voor ik hem weer gebruik. Dan ben ik zeker dat er geen azijnsmaak aan mijn thee zit haha.

1 like