Waar erger jij je aan? #3

Ha dit had mijn vader vorige week met de Billendoekjes toen ie op de kindjes ging passen!
Hopeloos!

Ik ben jouw vriend

Dit is ZO herkenbaar… hij boort nog net geen gat in de onderkant van een cola fles man man man zou me niks verbazen ook

Hahahah ik hoor ‘m al zeggen “ja is toch makkelijk, drinkt veel sneller!!”

Kan me zo ergeren aan het feit dat mijn vriend twee keer gaat douchen. Standaard op zondag. Hij MOET douchen voor het voetbal want ja anders kunnen zijn spieren het niet aan hoor. En dan allebei de keren bijna drie kwartier douchen. Sws elke dag zo lang douchen. Het is zo’n ontzettende waterverspilling.

Ik wilde een stukje gaan fietsen, maar nu regent het :unamused: Ik heb geen zin om voor een pleziertochtje mijn regenpak aan te trekken, ik heb de halve week al in een regenpak gefietst!

Het is weer zo ver: gesmijt met deuren :@

Dat de “verwarming” in de trein weer op standje Siberië staat.

Same, mijn vriend wordt juist altijd boos op mij om hoe achterlijk ik verpakkingen openmaak

Ik vind het nog steeds achterlijk dat ik geen oordopjes in mijn iphone kan doen

Dit ergert mij ook en dat tussenstukje is zo fragiel en hlf kapot waardoor hij liedjes doorspoelt of skipt random op Spotify en de verbinding verbreekt dan tijdens telefoongesprekken. Heel raaaaarr. Maakt me zo boos

Mensen die allemaal winacties op Facebook delen, hou op!!

Aan dat ik chips ben vergeten te kopen en nu natuurlijk al 2 dagen smacht naar paprikachips. Het zoveelste moment waarop ik baal dat de supermarkt waar ik boven woonde weg is :-1:

Instellen dat js die mensen niet meer wil volgen. Of gewoon ontvrienden

En instagram! Daar kom ik soms 10x een winactie tegen omdat alle personen die ik volg dezelfde doelgroep zijn

Auteurs die moeilijk doen om het moeilijk doen. Ik ben nu een hoofdstuk aan het lezen met de subtitels Quis, Quid en Ubi terwijl Latijn totaal irrelevant is voor het onderwerp, en ik ben het ook nog nooit tegengekomen in teksten in mijn veld dus het is niet dat het een ‘ding’ is. Wat is er mis met Who, What, Where?

Dat het me niet lukt om me te houden aan mijn voornemen om minder eten af te halen, we halen 1x per week iets af (bij hoge uitzondering 2x en deze week was zo’n uitzondering) wat misschien niet gek veel is maar vind het zonde van het geld en ik wil graag wat gezonder doen. Vind het echt zwak van mijzelf dat me dat dus niet lukt

Dat ik 110 minuten geleden eten heb besteld en het er nog steeds niet is :confounded:. Hongeeeerrrrr

Dat mijn verhuurder heeft besloten de keuken te verbouwen, waardoor we komende week (misschien langer) zonder keuken zitten😭

Met de vorige keuken was niks mis, hoogstens wat oud en niet super praktisch. Wil niet ondankbaar zijn, maar vind het wel stom om een week geen keuken te hebben.

Mijn nieuwe klasgenoten. Ze zijn heel passief en denken niet na. Er is vooral één meisje dat alles aan mij vraagt. Ik ben binnen een week al allergisch geworden van haar stem.