Nja huts is een kreet (zoals tjskka) en a niffow is neef. Komt van een rap nummer ik vind het allemaal heel dom maar het is me toch een partij lekker om te roepen als je iets gooit of kapot maakt.
Ik weet niet wat dit is en wil heel graag googlen maar ik durf niet
Kut, toch gedaan. Ik vind het idd ook eng
Nou dat klinkt echt vet sportief! Ik ben in vergelijking met jou echt een lui varken 
Haha vertel dat mijn oma maar :â(
Uh dit is gewoon asociaal? Wtf
Kut, heb ook spijt dat ik het heb gegoogled. Zo snel weggeklikt dat ik nou nog steeds niet weet wat het precies is trouwens. Iemand die het kan vertellen die geen nachtmerries krijgt van die afbeeldingen?
De zogenaamde MoMo challange, een levensgevaarlijke en voor kinderen eng filmpje, dat is toegevoegd in youtube-filmpjes.
Kinderen die een filmpje op youtube aan het kijken zijn, krijgen plotseling een foto in beeld van een poppetje die MoMo heet. Dit poppetje verteld dat hij alles weet van het betreffende kind en dat het kindje dood zal gaan als die niet doet wat MoMo zegt.
Youtube heeft geen idee hoe dit poppetje in de filmpjes terecht komt. Als er een melding van wordt gemaakt, is hij plotseling weg.
Kinderen worden opgedragen om bijvoorbeeld mensen te verwonden of te vermoorden. Ook wordt er bij verteld hoe dit gedaan moet worden.
Ook via WhatsApp wordt de MoMo de laatste dagen al meerdere keren gezien. Een persoon krijgt via WhatsApp een bericht van een onbekend nummer en wordt wederom opgedragen de challenge uit te voeren. Doet diegene dit niet, dan zal MoMo naar je toe komen en je vermoorden.
Volgens enkele berichten zouden er in Amerika al meerdere doden zijn gevallen door deze challenge.
Er zijn gelukkig in Nederland nog maar enkele meldingen van deze challenge gezien, maar als iets via internet viraal gaat kan dat binnen een paar uur door heel Nederland rond gaan.
Volgens mij is het meer een mediahype dan echt een ding, ze hadden nog geen bevestigde zaken. Dat poppetje is gewoon een kunst projectje van iemand en dat is dan gemonteerd in een filmpje en dat zegt dan âkill yourselfâ.
Doet me denken aan ouders die elk jaar weet waarschuwingen delen van âpas op sommige zieke mensen doen naalden in het snoep van kinderen!!!â Terwijl, dat gebeurt ook nooit. Het is meer massahysterie dan echt een momochallange.
Mensen moeten echt ff chillen en niet klakkeloos dingen overnemen, er is l e t t e r l i j k niemand dood of iets, alleen domme kranten verspreiden het zonder enige achtergrond Check, huismoeders delen het massaal en nu is er weer paniek om niets. Check eerst iets voor je het overneemt
Thanks voor het delen.
Gadverdamme wat zijn er nare mensen zeg
arme kindjes
Mankeert ook niks aan jouw klauwen toch? Misschien kan je vragen of ze bepaalde dingen in huis halen en dat jij kookt?
Er wordt vandaag een pakketje bezorgd tussen 12.00 en 14.30 en eentje tussen 14.00 en 18.00 uur. Kan ik zeker de hele middag thuis gaan zitten wachten 
Maar dit is niet de recent toch? Ik had in september in mân klas al kinderen met nachtmerries erdoor en het was talk of the day.
Edit: omdat ik dacht dat je het over recente media had dus
Dit inderdaad. Ze hebben het bij mij aan het begin van het schooljaar het er over gehad. Ik had juist het idee dat het nu minder isâŠ
Was toch even googlen en dat poppetje heb ik inderdaad vorig jaar ook ergens gezien. Of nja toen hadden mensen het er op het forum over.
Het schijnt nu in Ierland en Engeland opeens weer in de media te zijn. Het zijn bij mij op Facebook ook mensen die daarvandaan komen die er opeens over posten
Wat is JD toch een takkewebshop zeg. Tot twee keer toe een bestelling geannuleerd? De eerste keer binnen een dag, want niet op voorraad. Dat kan natuurlijk gebeuren. Maar nu krijg ik na 4 dagen een mailtje met âWe hebben het geannuleerd om veiligheidsredenen. Het kan zijn dat je adres niet matcht met je betaalwijze etcetc.â En daaronder âHet kan ook zijn dat het niet op voorraad is. Of het is fraude.â Geld is wel al teruggestort enzo, maar wat is dit?
Heb nu hetzelfde maar ergens anders besteld. 
Hahaha dit gevoel heb ik altijd als ik moet slikken en dan zoân âhet gaat nietâ slikbeweging maak. Dan denk ik altijd dat mn tandarts denkt âgvdâ
Dat vind ik altijd zo vies, dan ligt er voor mijn gevoel allemaal boorgruis met spuug bloed en dat vieze water door dat slangetje achterin mijn keel en dan zeggen ze slik maar even.
Hoop altijd dat ze het wegzuigen.
Ik ben altijd bang dat ik uit reflex met mijn tong tegen zoân apparaatje kom of dat mijn tong in de weg zit. Ben nooit zo bewust van mijn tong dan wanneer ik bij de tandarts ben 
JA DIT