Waar erger jij je aan? #3

Als je er natuurazijn in doet en het een paar uur laat weken is hij daarna weer brandschoon! Ik kook daarna nog wel 2 keer water voor ik hem weer gebruik. Dan ben ik zeker dat er geen azijnsmaak aan mijn thee zit haha.

1 like

Aan bijdehandte net niet grappige reacties van klantenservicemedewerkers op vooral Social media.

10 likes

Schoonmaakazijn doet wonderen!

1 like

Mijn waterkoker heeft dit ook.
Is schoonmaakazijn hetzelfde als natuurazijn???

Dat hier steeds mensen het kantoor inlopen en op zoek zijn naar 2 mensen, echter zitten die daar al een tijd niet. Ze doen alsof ik maar moet weten hoe en wat?! Euh ik kom van pauze, weet ik veel waar die mannen zijn.

Schoonmaakazijn is sterker/zuurder, werkt ook wel, maar dan zou ik daarna wel supersupersupergoed afwassen en spoelen, want schoonmaakazijn is niet om op te drinken, natuurazijn kan geen kwaad.

1 like

@Luna111 Dit inderdaad!

Ik gebruik altijd schoonmaakazijn. Dan doe ik schoonmaakazijn in de waterkoker en doe ik er een scheutje water in. Dan zet ik de waterkoker aan en na 1x koken is de kalk weg! Vervolgens spoel ik de waterkoker om en laat ik het een paar keer koken met iedere keer schoon water :slight_smile:

Edit: je hoeft dus niet te schrobben ofzo en het is niet erg als je na een paar keer koken nog een beetje azijn ruikt.

1 like

Zo herkenbaar, ik ben nu 3,5 week weg en iedereen was shocked dat ik zonder mijn vriend ging. Tuurlijk ga je elkaar missen maar daarvoor moet je het niet laten. Mensen vinden dat heel moeilijk te begrijpen?

1 like

De tuin is om te huilon. Waarom moet ik hier tijd en moeite in steken en kan het niet meteen mooi zijn.

5 likes

Mensen die zon astma inhaler gebruiken om interesant of grappig te doen. ( in series en op youtube zag ik het net)

Geen lucht krijgen is not funny.

5 likes

Vooral die mensen die dat zo even casual tussendoor doen. :roll_eyes: alsof ze een zakdoek pakken

1 like

Aan dat ik vanochtend vergeten ben deo op te doen en nu al de hele dag met van die plak oksels loop. Sorry als dit TMI is, weet ook niet of die deo er echt oorzaak van is maar vind het wel een typische samenloop.

Hahaha huh dit is me helemaal niet opgevallen, maar blijkbaar herkennen veel mensen het wel.
Ik hoor altijd alleen de ‘roekoe koe’ en dan non stop achter elkaar.
Nu ga ik opletten als ik m weer hoor! En hopelijk erger ik me dan niet nog meer :sweat_smile:

1 like

Ik heb geen rimpels. Flikker op Instagram.

6 likes

Ik ben ongesteld en ik heb op dit moment wit beddengoed op m’n bed (dit is al niet heel handig natuurlijk). Ik was na het douchen te lui om een tampon in te doen (en ik ben niet zo heftig ongesteld), ik dacht, doe ik wel voor ik ga slapen. Nu zit er natuurlijk bloed in mn bed :+1: Er zit ook al een bloedvlek in mn andere witte hoeslaken. En ik wil geen nieuwe kopen want ik wil binnenkort Ă©Ă©n tweepersoonsmatras kopen en ik heb nu twee losse dus dat is zonde.

Ik ben ook te lui om mn hoeslaken er nu af te halen en in een sopje te doen.

Heb je ossengalzeep? Daar kreeg je het er easy mee uit! @monkeyslut

1 like

Hahaha ik vind dit zo grappig. Dit was namelijk iets waar ik me afgelopen zomer ook over opwond. Sindsdien doet mijn man heel vaak een duif na en ik ga daar altijd nog om stuk.

Oh en die laatste koe is op een andere, onverwachte toonhoogte. Let er maar eens op haha.

3 likes

Mijn moeder vertelde me ooit een verhaal dat er 2 soorten duiven zijn en dat je dat kan horen aan hun geroep. 1 duif roekoe-t op het ritme van “Ik-houuu-van-jou” (roooe koe kekoe).
En de andere soort duif roekoet op het ritme van “Mijn-mooooooooe-der-is-dood”(roekoeee kekoe)

Dit komt echt totaal niet over nu ik het uitschrijf maar ik moet er altijd zo hard om lachen en moest er weer even aan denken hierdoor

18 likes

Heb een leuke date gehad en nu heb ik spijt dat ik hem niet durfde te zoenen :expressionless:

1 like

Heel erg herkenbaar maar volgende keer is het dus wel extra spannend.