Waar erger jij je aan? #3

Zitten we in dezelfde klas?? Ik word ook gillend gek soms. Mijn groepsgenoten stressen hem helemaal de pan uit atm omdat ze een powerpoint moeten maken voor Nederlands.

Het zou me niks verbazen. Jij bent toch ook onlangs begonnen op het MBO? Ik word zo simpel van de vragen die gesteld worden. Als ik thuis kom bedenk ik scenario’s waarin ik mijn klasgenoten kan uitschelden. Dat brengt enige voldoening.

Dit was echt mijn grootste ergernis tijdens mijn studie. Van die auteurs die “slimme woordspelingen” gebruiken om hun punt duidelijk te maken, die je bijvoorbeeld alleen snapt als je een heel obscuur boek hebt gelezen. Je wilt je kennis toch delen? Maak je teksten dan niet zo onbegrijpelijk. We snappen echt wel dat je slim bent.

Dat ik mijn oplader kwijt ben, mijn laptop leeg is en nog een uur in de trein zit en mijn telefoon OOK leeg is. Moet echt boeken mee gaan nemen.

Ben zojuist helemaal natgeregend :frowning:. Pak maar een douche en dan lekker meten bed in denk ik.

Jep. Niveau 3 ook nog… en dan ook nog bbl dus er zijn ook flink wat ouderen (45+) in mijn klas; maar die brengen het niveau niet echt naar boven.

Ik meld me bij deze aan! Nerdjeeeee van de klas :nerd_face:

Aan de hyena’s van een schoonfamilie als er wat te vretten op tafel wordt gezet. Schoonmoeder had net een bakje neergezet gezet en broertje van mijn vriend had hem al op schoot, binnen 5 min leeg.

Schoonvader en overige broertjes zijn overigens net zo. Krijgen volgens mij nooit wat te vreten.

Waarmee heb je dit bericht gestuurd :d

Met de laatste procenten van mijn telefoon, die ongeveer 5 minuten hierna uit viel. :sweat_smile:

Welke opleiding doe je?

Aan mijn wekker die zojuist afgaat nadat ik gevoelsmatig net 2 uur geslapen heb.

Ik heb een uurtje geslapen.
Maar ik heb net 3 weken verlof gehad, dus ik kan me moeilijk vandaag al afwezig melden.

Kind met een fucking ochtendhumeur

Het feit dat ik nu al weet dat ik een verhaal hier op kantoor minimaal 4 keer ga horen. Tijd voor een headset.

Ik viel bijna toen ik uit bed stapte omdat jk opeens mega duizelig ben?! Heb al zo’n oefening gedaan om die kristallen in je oor weer goed te krijgen maar dat hielp niks. Had juist zulke leuke plannen voor vandaag maar daar moet ik voor autorijden en dat gaat echt niet, ben al twee keer tegen de muur gelopen toen ik naar de wc liep.

Ik ben mijn kneiterdure MacBook adapter voor mijn computermonitor en USB kwijt :sob::sob::sob:

Ik heb dit laatst gehad en het was mijn bloeddruk! Volgens de dokter moet je dan wat zout eten.

Heb al twee mokken bouillon genomen omdat ik ook dacht dat dat het misschien was maar het heeft (nog) niet geholpen helaas.

Als je een punt probeert te maken en dat dan kracht bij zet door te zeggen: want X had dat laatst zus en zo
En dat dan X alles gaat lopen ontkrachten of rechtpraten. Ssstt ik maak een punt!