Was toch even googlen en dat poppetje heb ik inderdaad vorig jaar ook ergens gezien. Of nja toen hadden mensen het er op het forum over.
Het schijnt nu in Ierland en Engeland opeens weer in de media te zijn. Het zijn bij mij op Facebook ook mensen die daarvandaan komen die er opeens over posten
Wat is JD toch een takkewebshop zeg. Tot twee keer toe een bestelling geannuleerd? De eerste keer binnen een dag, want niet op voorraad. Dat kan natuurlijk gebeuren. Maar nu krijg ik na 4 dagen een mailtje met âWe hebben het geannuleerd om veiligheidsredenen. Het kan zijn dat je adres niet matcht met je betaalwijze etcetc.â En daaronder âHet kan ook zijn dat het niet op voorraad is. Of het is fraude.â Geld is wel al teruggestort enzo, maar wat is dit?
Heb nu hetzelfde maar ergens anders besteld.
Hahaha dit gevoel heb ik altijd als ik moet slikken en dan zoân âhet gaat nietâ slikbeweging maak. Dan denk ik altijd dat mn tandarts denkt âgvdâ
Dat vind ik altijd zo vies, dan ligt er voor mijn gevoel allemaal boorgruis met spuug bloed en dat vieze water door dat slangetje achterin mijn keel en dan zeggen ze slik maar even. Hoop altijd dat ze het wegzuigen.
Ik ben altijd bang dat ik uit reflex met mijn tong tegen zoân apparaatje kom of dat mijn tong in de weg zit. Ben nooit zo bewust van mijn tong dan wanneer ik bij de tandarts ben
JA DIT
Over een week wordt onze hond geopereerd en ik erger me echt wild aan mensen die zeggen: âjoh, die hond is al zo oud ik zou daar echt geen geld meer aan uitgevenâ. Echt flikker op! Ik had die reactie ook van deze mensen niet verwacht.
Ja ze is inderdaad niet meer de jongste maar wij hebben graag voor haar over dat dat de kwaliteit van leven, al is het misschien niet meer zo lang, beter wordt.
En buiten dat hebben we weinig andere keus, het is deze operatie of laten inslapenâŠ
Het is sowieso nog maar afwachten of ze de operatie ĂŒberhaupt overleeft, maar daar wil ik echt niet over na denken. Ze is echt mijn beste vriendinnetje, ik kan en wil haar echt nog niet missen
Jeetje wat een kutreactie zeg ik word er gewoon boos van.
Heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat ze goed uit de operatie komt.
Ik ben twee weken terug gestopt met de pil en ik ben nu steeds aan het zoeken naar veranderingen. Tot nu toe is het enige dat ik nu puistjes begin te krijgen, niet heel veel, want daar had ik nooit heel veel last van. Maar wel meer dan eerst. Denk ik.
En ik ben nu al bang dat ik misschien door de pil heen zwanger geworden ben omdat ik voordat ik aan de pil ging (toen ik 16 was) altijd elke twee week ongesteld werd, en dat dan twee weken was. Dus nu heb ik het idee dat ik al ongesteld zou moeten zijn, terwijl het juist logisch is dat het nog even duurt (toch?).
Waarschijnlijk ben ik gewoon zo iemand die helemaal niet zo veel gaat merken van die veranderingen, maar ik ben me er wel hyperbewust van nu.
Mijn menstruaties zijn veranderd vóór de pil en nå de pil. Vroeger had ik heel veel bloedverlies, ook wat pijn maar vooral veel bloed En het duurde heel lang en was totaal niet regelmatig. Nadat ik gestopt was met de pil zijn mijn menstruaties behoorlijk regelmatig, ik heb veel minder bloedverlies (maar wel meer pijn helaas:p) en duren ook iets minder lang. Geen idee hoe dat zo veranderd kan zijn, maar goede kans dat het bij jou ook niet zo is als je op je 16e!
(Oja mijn acné nu is denk ik wel zoals ik toen had :p)
Ja dat vertel ik mezelf inderdaad ook steeds! Is ook super logisch natuurlijk, want je bent dan nog volop in de pubertijd en nu natuurlijk niet meer. Maar ik ben ook echt heel benieuwd wat het nu gaat doen⊠Als het wel weer zo wordt als toen ben ik ook heel snel weer aan de pil, want had toen altijd een dag dat ik echt niets kon omdat ik zo veel bloed verloor.
Ik dacht trouwens dat ik dit in WJEKW had gepost, maar het past hier ook heel prima.
Nou top weet je wat je opties zijn als zij oud zijn en een nieuwe heup nodig hebben wat een eikels.
En inderdaad sterkte en succes voor je hond! Superlief dat jullie dit doen en hopelijk knapt je hond er van op!
Mijn werk verkoopt tickets voor een soort event. En in de bevestigings mail staat dat je je tickets pas krijgt nadat je een datum hebt vastgesteld in de eerste week van april.
En dan krijg ik allemaal mailtjes van mensen die dan heel boos zeggen: WaAr zIjN mIjN TiCkEts!!!â
Geef muh geld trug of geef muh tickuts??!?!!!
Mens lees gewoon je facking mail. Kom niet boos doen tegen mij.
Soieso ook dat boos mailen ook?
Ik mail altijd van hey ik heb mn tickets niet heb ik iets fout gedaan? I.p.v HEY KUT JIJ HEP MUH TICKUTS GEJAT.
@Lula ja het mooie is dat alles gewoon wordt uitgelegd in de bevestigingsmail, maar mensen zijn echt ooh mail! *scroll scroll. Huh geen pdf??? GEEN TICKETS!!! ze jattuh muh gelt!!!
Kreeg net een mooie mail met GEEF GELD OF TICKETS!!
We hebben een gematigd klimaat waar nertsen van houden.
De volgende keer als ik een nerts tegenkom, zal ik vragen of het diertje ook ervan houdt om in een kooi gehouden te worden en te sterven voor de bontindustrie.
Op dit moment erger ik me aan Zalando. Ik wilde wat bestellen, maar kan ineens niet achteraf betalen. Ik heb niks open staan en betaal altijd. Op hun site staat dat ze deze optie soms wel en soms niet aanbieden en dat dit niet gebaaeerd is op je bestelgeschiedenis. Dit vind ik irritant.
Ik heb precies hetzelfde!! Kon van de een op de andere dag niet meer. Terwijl ik altijd netjes op tijd heb betaald. De klantenservice gaf daar een super standaard antwoord op: eigenlijk hetzelfde als bij veelgestelde vragen staat. Ik bestel er nu nooit meer, mijn maat is bijna overal anders en ik bestelde altijd meerdere maten. Daar wil ik dan niet in 1 x voor moeten betalen om daarna weer op mijn geld te zitten wachten