Over een week wordt onze hond geopereerd en ik erger me echt wild aan mensen die zeggen: “joh, die hond is al zo oud ik zou daar echt geen geld meer aan uitgeven”. Echt flikker op! Ik had die reactie ook van deze mensen niet verwacht.
Ja ze is inderdaad niet meer de jongste maar wij hebben graag voor haar over dat dat de kwaliteit van leven, al is het misschien niet meer zo lang, beter wordt.
En buiten dat hebben we weinig andere keus, het is deze operatie of laten inslapen…
Het is sowieso nog maar afwachten of ze de operatie überhaupt overleeft, maar daar wil ik echt niet over na denken. Ze is echt mijn beste vriendinnetje, ik kan en wil haar echt nog niet missen 
ik word er gewoon boos van.

En het duurde heel lang en was totaal niet regelmatig. Nadat ik gestopt was met de pil zijn mijn menstruaties behoorlijk regelmatig, ik heb veel minder bloedverlies (maar wel meer pijn helaas:p) en duren ook iets minder lang. Geen idee hoe dat zo veranderd kan zijn, maar goede kans dat het bij jou ook niet zo is als je op je 16e!
wat een eikels.

♀