Waar erger jij je aan? #3

Dit is echt mijn nummer 1 ergernis en ik kan het dan ook niet laten om net iets te hard te zeggen: OH JA GA ANDERS HIER EVEN STIL STAAN ECHT EEN TOP IDEE

Verder ben ik wel aardig denk ik maar dit, echt, zero tolerance

15 likes

Dat ik weer van die extreme hoestbuien heb die gepaard gaan met het gevoel dat je bijna stikt in je eigen slijm en je het voor enkele seconden behoorlijk benauwd hebt. Ik vind dat soms minder vervelend dan voorbijgangers die zich opeens ontzettend druk om mij laten te maken en dat ik dan ongewild de aandacht opeis. Nee ik ga niet dood, ik vind het ook vervelend maar het is over een paar weken wel weer weg. Ik weet mij daar geen houding aan te geven als mensen zich opeens om mij lijken te bekommeren. Ik wantrouw vrijwel iedereen die ik niet ken.

.

1 like

Eigenlijk is het probleem dus je man :upside_down_face:

4 likes

Hahah echt same. Fietsers die afslaan maar geen hand uitsteken en dus wel ineens remmen krijgen ook de wind van voren.

2 likes

Hoe mooi zou het zijn als dit letterlijk gebeurde :laughing:

Ik bestelde een McFlurry m&ms en in plaats van m&ms zaten er mini smarties in??? Is totaal niet te vergelijken :rage:

9 likes

Wat is dit voor een heiligschennis?

6 likes

What de fuck!!!

Dat ik last heb van mn ogen door de hooi koorst. Druppels enzo helpen wel tegen de droogte maar niks helpt tegen dat wazig kijken.

van die snotoogjes

1 like

Dat ik NOG STEEDS brak ben.

Wanneer leer ik nou eens dat drank en drugs geen goede combi is voor de dag erna :woman_facepalming:

1 like

Waarom staat vegetarisch eten voor veel restaurants gelijk aan kilo’s kaas? Ik lust geen kaas :sob:

7 likes

Ik kan je de hand schudden.

Thuis komen en dan nog gewoon een drankje inschenken?!

Ja echt he? Hoe dan? :joy::joy:

1 like

Al de hele dag moeilijk aan het doen voor de aflevering widm zodat ik die terug kan kijken zonder spoilers MAAR NU WEET IK HET GVD NOG NIET :mad: weer zo’n kutaflevering voor de echte finale waarom ik leer ik het nooit.

5 likes

Eindelijk iemand die het begrijpt. Ik kan kaas wel eten maar vind het eigenlijk niet zo lekker en van geitenkaas ga ik echt over mijn nek. :disappointed_relieved:

1 like

Dat ik misselijk ben sinds ik 3 dagen geleden weer met de pil ben begonnen

Ik kan uitslapen en lig nu al uren wakker :cry:

Ik vind het zo vervelend dat mijn lijf zo heftig reageerd op situaties. Ik zit nu bijvoorbeeld echt totaal niet op mijn plek op werk en ik heb de halve nacht misselijk wakker gelegen en net alles onder gespuugd.. Ik word er helemaal gestoord van.

1 like

“Kortingen tot wel 75%!!!”

En dat zijn dan 3 stomme dingetjes en alles wat ik wil heeft 15% korting. Rot op.

11 likes

Vandaag is mijn enige vrije dag deze en ik heb al de hele dag knallende koppijn :rage::sob: