Waar erger jij je aan? #3

Hahaha huh dit is me helemaal niet opgevallen, maar blijkbaar herkennen veel mensen het wel.
Ik hoor altijd alleen de ‘roekoe koe’ en dan non stop achter elkaar.
Nu ga ik opletten als ik m weer hoor! En hopelijk erger ik me dan niet nog meer :sweat_smile:

1 like

Ik heb geen rimpels. Flikker op Instagram.

6 likes

Ik ben ongesteld en ik heb op dit moment wit beddengoed op m’n bed (dit is al niet heel handig natuurlijk). Ik was na het douchen te lui om een tampon in te doen (en ik ben niet zo heftig ongesteld), ik dacht, doe ik wel voor ik ga slapen. Nu zit er natuurlijk bloed in mn bed :+1: Er zit ook al een bloedvlek in mn andere witte hoeslaken. En ik wil geen nieuwe kopen want ik wil binnenkort één tweepersoonsmatras kopen en ik heb nu twee losse dus dat is zonde.

Ik ben ook te lui om mn hoeslaken er nu af te halen en in een sopje te doen.

Heb je ossengalzeep? Daar kreeg je het er easy mee uit! @monkeyslut

1 like

Hahaha ik vind dit zo grappig. Dit was namelijk iets waar ik me afgelopen zomer ook over opwond. Sindsdien doet mijn man heel vaak een duif na en ik ga daar altijd nog om stuk.

Oh en die laatste koe is op een andere, onverwachte toonhoogte. Let er maar eens op haha.

3 likes

Mijn moeder vertelde me ooit een verhaal dat er 2 soorten duiven zijn en dat je dat kan horen aan hun geroep. 1 duif roekoe-t op het ritme van “Ik-houuu-van-jou” (roooe koe kekoe).
En de andere soort duif roekoet op het ritme van “Mijn-mooooooooe-der-is-dood”(roekoeee kekoe)

Dit komt echt totaal niet over nu ik het uitschrijf maar ik moet er altijd zo hard om lachen en moest er weer even aan denken hierdoor

18 likes

Heb een leuke date gehad en nu heb ik spijt dat ik hem niet durfde te zoenen :expressionless:

1 like

Heel erg herkenbaar maar volgende keer is het dus wel extra spannend.

Dat mijn school vriendin zo obsessed is met haar tinder mannen. En over niks anders kan praten

Terwijl ze eigenlijk getrouwd is.

10 likes

Geldt dit ook voor vlekken die er allang inzitten?

Een trainnee uit mijn team werkt prima, maar soms doet ze een dag niets. Het is haar keuze om soms niet te werken of een dag niet helemaal ‘aan’ te staan. Maar ze focust zich volledig op mij om haar tinderdates, lunchafspraken en carrièreplannen mee te delen. Ook vakanties, babyfoto’s en reisschema bespreekt ze. Ik heb regelmatig gezegd dat ze daar mee moet stoppen en ze praat inmiddels tegen een muur, want ik zeg niets terug. Maar zwijgen, ho maar.

1 like

En moet je eens goed luisteren wat ze tussen deze zinnen doen. Dan gaan ze heel hard ademen: mhhhhh mhhhhh mhhhh
Kan er echt onredelijk kwaad van worden. Elke lente weer feest om 5 uur in de ochtend op mijn balkon.

2 likes

Dat weet ik niet maar het zou me niks verbazen want dat spul is een geschenk uit de hemel

2 likes

Mijn vriend verwisseld nooit, maar dan ook echt nooit de wc rol. Hij breekt dan een nieuwe aan, maar laat de lege rol gewoon hangen. Hoeveel moeite is dat! Dit is de reden dat ik vanochtend geen woord tegen hem heb gesproken, ik kan dit ook gewoon niet loslaten.

18 likes

Verzamel ze eens een maand en dump ze op zn kussen. Misschien dat ie dan de boodschap binnen krijgt

1 like

Ja heb ik! Binnenkort maar eens proberen, thanks.

Dit is zo herkenbaar. Inclusief scheve blikken als ik dan vertel dat mijn moeder met haar beste vriend op vakantie is. ‘O… Heeft ze een beste vriend? En je vader dan? Vind hij dat goed?’.
Nee, hij vindt dat al 25 jaar niet goed. Maar ze gaat stiekem toch. :thinking:

Of: ‘Wat knap van hem. Ik zou dat niet prettig vinden hoor. Is hij niet bang dat ze vreemdgaat?’

Het lijkt mij echt doodvermoeiend om zo argwanend en afhankelijk.

9 likes

Als mensen op straat ineens stil gaan staan en je er bijna tegenop botst

27 likes

Mensen die een punt achter een vraag zetten ipv een vraagteken. Vind ik zo onvriendelijk klinken! Iemand stuurde mij een bericht op MP over een kast die ik verkoop: ‘Wat zijn de afmetingen.’

Ik hoor die vraag dan echt in mijn hoofd en het klinkt heel bot zo. Krijg dan ook de neiging heel kortaf te reageren :sweat_smile:

23 likes

Het is iets dat al eerder genoemd is, maar ik vind het vrij ergerlijk dat ik consequent dhr. Y. van Xen genoemd word in verslagen van derden, terwijl ze toch echt heel makkelijk kunnen nagaan of ik een man of een vrouw ben.

3 likes