Waar erger jij je aan? #3

Oh wat eng. Heb je de dokter al gebeld voor advies? Klinkt behoorlijk gevaarlijk als je vandaag het huis uit moet.

Nee ik hoop dat het weg trekt en anders bel ik morgen ochtend voor een afspraak, heb dat moeten beloven aan mijn vader :upside_down_face:. Heb nu mijn plannen aangepast dus ga met iemand met de tram i.p.v. met de auto en dan kijk ik wel hoe het gaat en vanmiddag ga ik dan wel een dutje doen. Vind het vooral gewoon stom hahaha.

Hopelijk heb je er geen last meer verder van vandaag (kans is ook kleiner als de dag al in gang is)! En anders deze oefeningen doen? https://www.bernhoven.nl/patientenfolders/folders-kno/oefeningen-tegen-duizeligheid/

Ja een aantal had ik al gedaan, hou van het internet en alles wat je kunt vinden maar blijf het wel doen gedurende de dag en dan hopen dat het weg trekt inderdaad. Voel me verder wel goed gelukkig dus ik maak mij verder geen zorgen. Thanks voor het mee denken in ieder geval! :grin:

Mijn CV dat ding is enorm groot en ik heb zoveel erin kunnen zetten. En ik weet nu al dat bedrijven mij toch niet uitnodigen. Ik heb een baan nodig om mijn koop verslaving te laten leven.

Misschien werkt het als je dat in je motivatie brief schrijft :joy:

Je cv zou idealiter niet té groot moeten zijn. Hoe lang is hij nu? (2 kantjes is een richtlijn). Echt alleen de ervaringen/opleidingen erop zetten die van toegevoegde waarde zijn! Passend bij de functie.

Omg ik begreep pas bij de tweede zin dat het niet over je CV-ketel ging.

Iedere keer als ze mij vragen bij een gesprek “Waarom zouden wij jou moeten aannemen” is mijn eerste gedachte “Zodat ik echt fucking geweldige dingen kan kopen van het geld.” en daarna steek ik natuurlijk een mooi politiek correct verhaal af waarom ik geschikt ben.

@ellegirltalk Ik heb alles op 1 A4tje gepropt dankzij het design van mijn cv. Het probleem is vooral dat ik veel kleine projecten heb gedaan en van 3 opleidingen ook allemaal stages heb die relevant zijn. Maar ik word altijd afgewezen op: "Ze heeft zoveel gedaan en zoveel ervaring, ze kan niks nieuws leren’ of in de categorie “Ze heeft te weinig werkervaring”.

Aan het feit dat ik ongeduldig ben

Mensen die het maar over één onderwerp kunnen hebben. Zoals Marbella het ooit zo mooi noemde: de one issue forummer. Maar dan ook in het echte leven.

Ja zoals mijn collega die het alleen maar over haar kinderen kan hebben. Zoooooo vermoeiend ze weet ook altijd het gesprek zo te draaien dat het weer uitkomt op haar kinderen.

Ik droomde vannacht heel erg levendig dat ik het vak van afgelopen periode niet gehaald had omdat ze mijn werk niet creatief genoeg vonden en nu ben ik zo gestrest? Ik wil echt dat het vak online komt want het was zo realistisch.

Afgezien van het feit dat mijn Duits-turkse docent opeens zei dat hij uit de achterhoek kwam en met een achterhoeks accent begon te praten terwijl ik uitlegde waarom ik niet creatief kan coderen maar toch wel echt het punt van het vak doorhad

Dat mijn vorige werkgever mijn loon van december nog altijd moet uitbetalen. Heb gebeld, herinneringen gestuurd and then some. Ben er nu klaar mee en heb mijn rechtsbijstand ingeschakeld. Stelletje eikels dat het zijn.

Gent is echt een heel erg leuke stad, maar die studenten die altijd overal zijn! Ik word er gek van! Ze maken veel lawaai, lopen altijd in de weg en doen alsof de stad van hen alleen is :rage:

Dat de Unox instant noodles een stuk minder smaakvol zijn geworden

Dat mijn jumbo (nog) geen paaseieren heeft. Ik zie op insta mensen paaseieren van de jumbo eten :rage: Ik ben ongesteld, saggo en ik wil paaseieren!

Als je ze vindt in de Jumbo,die met pindakaas is zo lekker. Ook de stracciatella is een aanrader.

En tussen 4-7 uur kun je geen boodschappen doen omdat ze allemaal in de rij staan met hun diepvriespizzas :sob::sob:

Voel me niet meer fijn in bikini omdat ik de laatste tijd wat ben aangekomen, voornamelijk op mn buik.
Nu ging ik vanochtend zwempakken passen, ik ben 1.81. Bij alle modellen zaten de cups nog net niet op mijn navel. + bijna alles zo hoog uitgesneden