Waar erger jij je aan? #3

Ik had preciesss deze zelfde ergernis. Eerst had ik dat bij de onderbroeken van de zeeman, dus die had ik al afgezworen. Toen had ik inderdaad hele fijne van de Hema, opnieuw gekocht en toen had ik ook dit probleem. Heb je dan nergens meer fatsoenlijke onderbroeken? :triumph:

2 likes

JA ik heb 1 onderbroek van de Hema recent gekocht en daar is dit ook bij gebeurd! En m’n oude zijn ook nog prima inderdaad!

1 like

Ik lees in het schoonoudersleedtopic net dat je prima ook ondergoed met je schoonmoeder/schoondochter/schoonzusje? kunt delen, geen probleem. Opgelost :+1:

12 likes

Ik heb ook jarenlang die van de Hema gehad en vind ze nu ook echt niet meer fijn. Ze vallen ineens veel groter en het stofje lijkt veel dunner. Ik heb nu al heel lang deze van H&M en vind ze echt veel fijner dan die van de Hema! Wel wat duurder maar ze blijven echt heel lang mooi.

5 likes

Ik heb het met panty’s van de Hema! Sinds deze winter ook.
Heb altijd van die 60 denier panty’s waar ik serieus 2 winters of nog meer mee deed, deze winter een paar nieuwe gekocht en nu na een paar keer dragen krijg ik een gat bij de grote teen terwijl ik mijn nagels gewoon heel kort en glad gevijld heb. Ben niet de enige als ik de recensies zie op de site haha

1 like

Hema staat bij mij al een half jaar op de negeer. Kwaliteit van onderbroeken, sokken en handdoeken zijn gewoon veel minder geworden. Had liever gezien dat ze de prijs wat omhoog gooide en dezelfde kwaliteit hadden behouden.

4 likes

Mbt die sokken dacht ik echt dat het aan mij lag :scream:

Nee hoor, het is écht HEMA. :raised_hands:

12 likes

Ik krijg bij al mij hema onderbroeken een gratis plasgaatje/vingergaatje in de naad die vlak boven het kruis zit. Die service mogen ze ook achterwegen laten.

21 likes

waarom zijn al mijn vriendinnen ongelukkig in hun relatie. Ik word er gek van. Ze neigen ook allemaal naar beetje vreemdgaan gedrag en ik wil het gewoon niet meer horen?? Ik wil gewoon met mensen praten die ook heel verliefd zijn.

11 likes

Ik heb die katoenen spaghetti hemdjes van HEMA die ik altijd als onderhemdje draag, zijn heel fijn en prima, ware het niet dat de witte heel snel verkleuren (wat op zich niet heel erg is omdat ik het dus altijd onder een shirtje/trui draag) maar de lengte verschilt ook nogal, sommige komen tot halverwege mijn billen en anderen blijven niet eens in mijn onderbroek zitten. Maar weer eens op zoek naar andere hemdjes dus.

2 likes

Primark! Draag wel strings, maar die ik daar vandaan heb zijn echt mn favo. 100% katoen en een leuk randje van “kant” haha

2 likes

Ik heb ook teengaten met die nieuwere… Terwijl ik dus ook nog panty’s uit 2015 heb die perfect zijn!

Wss wil Hema dat we meer kopen of ze zijn van fabriek geswitcht.

1 like

Jaa :sob: iedereen zegt het ook in de reviews hier: https://www.hema.nl/dames/damesbeenmode/pantys-maillots/pantys/panty-60-denier-zwart-1000001111.html

Hopelijk doen ze hier wat mee en zijn ze volgende winter weer normaal

1 like

@Grey Ik heb deze update nu een paar weken en de eerste week werd ik er helemaal gestoord van en wilde ik met mn telefoon gooien, maarrr er is licht aan het eind van de tunnel want inmiddels zie ik het niet eens meer. Dus echt, het went.

Ik erger me aan whatsapp. Als iemand mij een berichtje stuurt, bijvoorbeeld een zin met daarin het bankrekeningnummer. Dan wil ik alleen dat bankrekeningnummer selecteren en kopiëren. Dat kan niet, kan alleen het hele bericht kopiëren.

Vroeger kon dat toch wel? M’n vriendin zegt van niet. Ben ik nou gek?

1 like

Ik vind anni rolfi (ofzo) van de kruidvat fijn! Koop daar ladder resistent 20 denier, weet niet tot hoe dik ze gaan

3 likes

Ik wil een geirriteerd mailtje sturen naar een webshop maar ik kan niet passief agressief doen in het engels :sleepy:

1 like

Als je me een pb stuurt wil ik je morgen wel helpen!

Oh lief! Ik ga je een berichtje sturen