Waar erger jij je aan? #3

@ellegirltalk ik zou niet zo moeilijk doen en gewoon gaan zitten bij een briefje. En als iemands vriendin of vriend dan moeilijk doet jammer dan.

NS

1 like

Aan het feit dat fietsen op mijn werkbakfiets 10 keer moeilijker is dan het lijkt en ik zit straks 5 dagen per week op dat ding (ja, zal dan wel beter gaan, maar tot die tijd…) :sob:
En dat ik maar geen antwoord krijg van meerdere mensen over afspraken/prijzen voor een dienst. Kan ik er dus weer achteraan. Heel irritant. Vooral omdat ze allebei vorige week zeiden te zullen reageren.
O, en dat ik een toetsenbord mis en dus een nieuwe moet kopen.

Hoe reageert hij als je vraagt of hij nu die doos op kan ruimen?

Dan komt er na een uurtje (of 5) iemand zeggen dat ik weg moet en ik heb niet altijd zin om een discussie te houden in een stilteruimte net allerlei publiek eromheen. Heb het ook nog nooit iemand zien doen. Klinkt makkelijk en ik denk ook altijd ja fuck you. Maar als puntje bij paaltje komt ga ik maar toch op zoek naar een plek zonder briefje. Eentje gevonden gelukkig.

Bedoel je vanwege het hoge tarief voor een tweede master? Als je zorgt dat je nog net niet afgestudeerd bent als je met je tweede master begint, dan betaal je het normale tarief (~2.000 ipv ~10.000)

Ah ja dacht dat je het wellicht al wist, maar zou heel veel schelen als je het nog niet zou weten haha. En wat extra lenen tijdens die 3 jaar en dat bewaren voor het laatste half jaar?
Is er nog een andere master die wel veel baanmogelijkheden heeft die je gewoon wat minder leuk lijkt dan die ene leuke master? Of alleen maar dingen die je tegen je zin zou doen?

1 like

Jezus dit zijn echt diezelfde Hollanders die bij het zwembad tijdens hun zonvakantie 's ochtends alvast handdoeken op de bedjes leggen zodat ze straks lekker een plek hebben :roll_eyes:. Ik zou serieus bij de bibliothecaris gaan snitchen. Studenten die aan het werk willen horen geen last te hebben van de luiheid van andere studenten.

10 likes

Beetje rare ergernis misschien, maar als ik net gegegeten heb en iemand anders gaat voor mijn neus een pizza ofzo eten :see_no_evil:

1 like

Dat doet hij zeker wel hoor, maar ik vind het juist storend dat ik telkens alles moet vragen, heb er dus echt geen zin in om als een of andere drill sergeant de hele dag bevelen uit te delen. het stoort me hoe vanzelfsprekend het blijkbaar is dat ik alles doe, ook al kan het nu gewoon even niet meer. heb hem al op 100 verschillende manieren gevraagd of hij me iets meer wil helpen maar hij ziet het op de een of andere manier dus gewoon niet. Ik weet dat hij het niet kwaad bedoeld maar ik word er een beetje verdrietig van, ik ben gewoon echt heel erg moe en voel me niet gesteund. Maar ik ga nu denk ik toch maar lijstjes klaarleggen als dat het enige is dat werkt

1 like

Snap ik helemaal! Het is jullie verantwoordelijkheid om zulke zaken te regelen, niet alleen die van jou. Nu lukt het je misschien niet allemaal vanwege je zwangerschap, maar dat zou niet eens uit hoeven maken eigenlijk. Dat hij het niet ziet kan ik me moeilijk indenken (ook al weet ik dat veel mannen dat zeggen), maar zelfs als dat zo is vind ik dat geen reden om het niet te doen. Dan verzint hij maar een manier om het zichzelf aan te leren lijkt me. Sterkte ermee in ieder geval! :sparkling_heart:

Wat ik ook wel eens heb gedaan trouwens, bedenk ik me nu. Gewoon doen alsof mijn neus bloedt, welk briefje huh? Er lag hier helemaal niets. Ik heb misschien wel geluk dat er hier nogal veel verlegen nurds rondlopen die niet tegen een meisje in durven te gaan.

1 like

Iemand zit hier met zn vingers in zn mond te frutten en de meest gore geluiden te maken. Lijkt ook alsof diegene zit se herkauwen?
Serieus ik ga bijna over mn nek. Zo ranzig dit. Hoe kunnen mensen zo zijn? :nauseated_face:

1 like

Hahah ja ook over nagedacht! Ben danalleen bang voor commentaar van omstanders. :’) ik ga denk ik wel een mail sturen naar bibliotheek. Word er knettergek van.

@grace echt hè, tokkies en corpsballen tonen blijkbaar hetzelfde gedrag haha

1 like

Had iets op marktplaats gevonden wat ik supergraag wil hebben en het is een goeie deal, maar ze reageert niet op mn bericht :rage: en nu blijf ik maar checken en hopen dat niemand het wegkaapt

Gatver… kunnen ze niet ff buiten gaan staan…

Ups en hun irritante bezorg dingen

1 like

Hahah mijn zus zei een keer toen ze bij mij was ‘omg zijn dat je seksende buren? :scream::scream:’ waren het dus ook van die gekke eenden. Over de koelkast heeft ze eens hetzelfde gevraagd hahah.

1 like

Die vergadering was bij iemand thuis dan? Ughh zo smerig dat je dan in een rookhok moet zitten :sweat_smile:

1 like

Beetje ranzig misschien, maar ik heb vaak ontstekingen (oftewel onderhuidse puisten) rond/tegen mijn oren en ik vind het zo irritant. Kan het moeilijk in en rond mijn hele oor schoonmaken met cleanser, toner, crème en een exfoillant.