Aan een studiegenoot / vriendinnetje. Ze is buitenlands en kan haar draai hier niet vinden, geen baan en ze heeft al mega veel studievertraging. Daarnaast ook nog eens mega veel drama met haar (nu) ex, maar ze doet niks aan geen van deze zaken, wat ik haar ook vertel. Als ik haar zie slurpt ze al m’n energie op door haar negatieve gedrag, maar ik durf er niks van te zeggen want ze is heel lief en aan sommig drama kan ze niks aan doen… of haar houding moet veranderen…
Ik draag altijd een paar sneakersokken in mijn panty! Nooit meer gaten bij je tenen haha.
De sportschool is vandaag nog steeds dicht vanwege carnaval
Ik heb serieus mijn eerste lesblok overgeslagen omdat het net begon te regenen toen ik wilde vertrekken Om dezelfde reden als jij!
Mijn moeder die Zei jij ergens achter zegt als ze wilt dat ik iets doe. " Jij zou dit en dat doen zei jij" eh nee mam jij hebt dat bedacht we hebben het erover gehad maar ik heb gezegd dat ik dat zou doen.
Dat mijn mannelijk collega’s ervan uitgaan dat ik ff lunch ga klaarzetten omdat ik de enige vrouw hier ben. EN DAARBIJ zit ik op een andere vestiging van mijn bedrijf dus de mensen van deze vestiging horen gewoon lunch klaar te zetten. Ben er zo klaar mee dat ze roepen ‘meer diversiteit, meer diversiteit’ en dat ze zich dan zo ongelofelijk generaliserend en seksistisch gedragen.
Ex-fucking-cuse me !? Ik zou lekker de deur uitgaan en ergens anders gaan lunchen, byeee
Precies! Mannen die denken dat vrouwen dat wel doen.
Bij mij op kantoor willen ze dat ik de koffie zet of de handdoek en theedoek was. Ja euh dikke doei. Ja Maar de vorige vrouw deed het wel. Dus?!?
Ik had eens de handdoek en theedoek gewassen, maar ze waren te hard. Ja mooi ook weer van genezen. Doe ik ook nooit meer.
Hahaha kan jij niet eens een theedoek wassen. Ga je schamen, slechte vrouw.
Ja ik wacht nog tien minuten en dan stap ik lekker mn auto in naar de dichtsbijzijnde lunchroom haha
EN ik ga het lekker declareren als zakelijke kosten hahahah
Ach moet die smeerlap maar niet zijn mond afvragen aan de gezamenlijke handdoek.
Wie zijn mond er aan afveegt was de doek ook maar
Maar bizar hoor, zulke seksistische dingen. Ik maak dat toch niet echt mee, merk ik. Hoewel, laatst twee mannelijke collega’s uitgebreid mijn lichaam gingen bespreken, waar ik naast stond. Toen dacht ik wel ff: eeeeeeeeeuuuuuuuuh HALLO. Heb er wat van gezegd maar niet zo streng als ik had moeten doen.
ik erger me ook steeds meer aan mensen (bijv. bekenden van mijn vriend) die ons voor het eerst samen zien en dat zij HEM dan aanspreken van ‘oh dat heb je goed gedaan hoor’ ‘so wat een knap ding zeg, goed hoor’ of iets in die trant. ik vind dat zo respectloos? Zo seksistisch. ik ben gewoon een volwaardig mens. de eerste keren kon ik het ongemakkelijk weglachen maar ik merk steeds meer irritatie en frustratie in mijn buik op zulke momenten en mijn hoofd gaat dan ook van naar
real quick. het jammere is, dat ik daar nooit echt een pasklaar antwoord op heb ofzo. mijn vriend weet dat ik dit vervelend vind en vertelde toen maar een keer ook dat ik cum laude afgestudeerd ben en nu nogal een belangrijke functie/verantwoordelijkheid doe qua werk, zei diegene ‘nou beauty… and the brains ook nog eens!!’ Mislukte poging dus. dit frustreert me enorm.
Mensen die zo luidrustig zijn op het station als ze naar een feest of festival of wat dan ook gaan. Leuk dat je er zin in hebt maar er zijn mensen die niet gaan en geen zin hebben in oorpijn.
Groetjes oma
Mannetjes in pak met Audi of BMW die denken dat ze meer mogen dan anderen in het verkeer. Je ziet ze vaak van héél dichtbij omdat ze tegen je bumper kleven en boos naar je gebaren dat je van het linkervak af moet omdat zij wél sneller kunnen/willen rijden.
Dat er gewoon file is en jij zo snel rijdt als fysiek mogelijk is, dat is voor hen bijzaak.
Voor dat soort mensen heb je nu een middelvinger gekregen.
Ik vind het zo godsgruwelijk irritant als mensen gaan bumperkleven terwijl je letterlijk geen kant op kan. Wat moet ik dan doen, door auto’s heen rijden? Of als je je gewoon aan de max. snelheid houdt. Dude je mag hier maar 100, vraag me echt af of die mensen dan denken dat zij boven de wet staan ofzo
Ja die app is echt bagger he
Ik kijk er ‘gewoon’ tv mee en speel 't dan via chromecast af op m’n tv, maar de verbinding valt zooo vaak weg. Lijkt wel of het de laatste tijd steeds erger wordt