Waar erger jij je aan? #3

Nou dat is echt vies. Zou bijna overwegen om een zwembadmuts op te doen

1 like

Hier aan en niet zo’n beetje ook:

Leve klimaatverandering?? Heb je een zonnesteek ofzo.

37 likes

Werkzaamheden van Ziggo waardoor ik nu geen Love is in the air kan kijken :frown:

Jeej, de vlag kan uit!

1 like

Of nog erger: Wifey

7 likes

Nog erger “hubby: @zijngebruikersnaam”

Waarom zou je je vriend taggen in je profiel? Wats het nut?

7 likes

Laten zien dat je geen zielig alleen persoon bent want god verhoede! Mensen zouden denken dat je niet geslaagd bent in het ultieme doel in het leven: het vinden van een man. Daarnaast moeten ze dit natuurlijk ook melden omdat het concept van “vrouw zijn van” het enige is waaraan ze hun identiteit ontlenen.

10 likes

Aan mensen die vage whats app berichten delen van inside jokes.

Bijvoorbeeld:

Pindakaas hahahahahaa
HAHAHAHAHAHA
Vogelhuisjes
HwhqHshwhhahahaha

En dan een vaag beschrijft erbij van Freek is weer in het wild.

Oke heel slecht voorbeeld dit. Maar wat heb ik hier aan ik ken jullie grapjes niet ik mis de context.

Disclaimer veel whatsapp dingen vind ik wel funny maar die inside jokes snap ik niet waarom je dat deelt

9 likes

‘Taken’ :nauseated_face::nauseated_face:

@Zemraluani hallo dat is gewoon RESPECT HEBBEN voor je eigenaar man

8 likes

‘Bezet’

Heb je het nu over je relatiestatus of over de wc?

11 likes

‘Nee sorry hier zit al een piemel in’

10 likes

Zal even “ruimte voor een nieuwe piemel” in Mn bio zetten

17 likes

De fucking grote s.l.oggi ad takeover op nieuwssite Nu. Rustig het nieuws lezen op werk wordt nu lichtelijk awkward (nee heb geen adblocker op werk pc)

Van ‘bezet’ naar ‘verstopt’

5 likes

Of: me wijf

1 like

En: me vrouwtje
En andersom natuurlijk ook ‘me mannetje’ :weary::weary::weary:

1 like

mijn incapabel collega.

Ik schrijf een stappenplan via de mail over wat er moet gebeuren. Belt hij me en stelt de vraag met wat hij moet doen. Terwijl stap 1 was waar hij deze informatie kon ophalen. ARGH. Lees dan wat je moet doen, ik zet het er niet voor niets bij.

Ik denk ook als ik straks weer op mijn eigen plek zit dat ik een heel verhaal krijg over wat hij heeft gedaan, terwijl het nu ook al in de mail staat.

En het nadeel is dat je lange haren veel sneller ziet dan korte haren. Dan denkt men dat je nooit poetst, maar eigenlijk ligt er dan maar 1 haar op de grond.

1 like

Aan mijn schoonmoeder die langs komt 2 uur zeurt over haar werk en leven en dan weer gaat. Elke keer weer :sweat_smile:

1 like

de ontzettend dikke drol die ik net zag liggen in de wc op mijn werk.

de drol lag daar een beetje te drijven in de pot, te deinen in het water. hij werd niet vergezeld door een stukje wc papier, hij lag er moederziel alleen. diegene die die drol daar heeft achtergelaten zou ik op zich zo op kunnen sporen want gezien de grootte van de drol zou je daar toch minstens een dag slecht van kunnen lopen.

laat gewoon de wc schoon achter, hoe moeilijk is het.

4 likes