Waar erger jij je aan? #3

Misschien kom ik over als een zwangere heks want ik heb weer iets te klagen over mijn man haha

Hij is echt heel lief hoor, het is echt niet dat hij niets goeds kan doen (integendeel) maar zo nu en dan heb ik even de behoefte om hier over hem te klagen :sweat_smile:

Anyway, wat mij dus irriteert is dat mijn man soms nog wel eens de neiging heeft om te zeuren over dingen waarvan ik denk: hou alsjeblieft op en kijk eens naar hoe ik er bij loop. Ik heb veel last van mijn bekken waardoor ik moeilijk vooruit kom, de baby zit de hele tijd met zijn voet in mijn ribben te porren of met mijn blaas te basketballen en ik doe 's nachts echt geen oog dicht. Allemaal geen probleem hoor, hoort nu eenmaal bij zwanger zijn en normaal gesproken klaag ik er ook niet over. Maar als mij man dan zegt: pff ik ben moe, of, poe ik heb rugpijn, dan vind ik dat echt zĂł irritant. Dan denk ik: echt waar? JIJ gaat zeuren over rugpijn?? Heb je gezien hoe ik loop te strompelen :angry: Het is vast heel onredelijk, maar ik vind dat ik eigenlijk de enige ben die mag klagen :yum:

4 likes

Ik ben het met je eens, zit in dezelfde situatie. Heb het gevoel nauwelijks vooruit te komen en meneer maar ‘klagen’. En ik maar online klagen :joy:

1 like

Ik heb een ding op m’n nek en ik wil het eraf hebben. Moest het even aankijken dus drie weken na het consult weer een afspraak maken. Als het niet minder was geworden moest ik een afspraak maken voor kamer tien. Heb ik gedaan, moest al week wachten op die afspraak en erbij gezet dat het kamer tien moest zijn. Gister kreeg ik een herinnering waar ‘consult’ in stond. Toen dacht ik al: nee ik moet geen consult, ik moet een hakbijl. Kom ik daar vandaag, blijkt dus dat ik een driedubbele afspraak had moeten maken. Maar dat had de huisarts niet gezegd. Nu moet ik wachten tot de veertiende voor dat dat ding eraf gaat :persevere:

Mannen in beauty die (hoe kan het ook anders) te veel plaats opeisen.

De tv-spot van de beauty retailer waar ik voor werk bevat welgeteld 3 vrouwen van 3 leeftijdscategorieën en één van hen heeft een tintje (hier in België is diversiteit in de media ver te zoeken dus we doen het relatief goed).

Ik heb dus al twee berichten in mijn inbox gehad van James Charles wannabes over het “gebrek aan diversiteit” in onze spot omdat er geen man bij zit? Alsof 1/3 mensen die make-up gebruikt man is? Ik bedoel, als we 10 mensen toonden en er zat dán geen man bij, mag je best wel je ongenoegen uiten. MAAR DRIE?! Bitch take a seat.

Sowieso vind ik het godsgruwelijk irritant dat (vrouwen)mode en make-up gedomineerd blijven door mannen.

15 likes

Huh ja ik bedoel natuurlijk diversiteit in de media haha leek me vanzelfsprekend. Ik pas het effe aan!

1 like

Ik zelf doe dat zodat jij dan gaat bumberkleven bij degene die voor jou rijd zodat die naar rechts gaat. Zodat jij gas kan geven of ook naar rechts kan gaan zodat ik gas linkerbaan kan

Dat het nieuws over de scheiding tussen Wesley en Yolanthe bovenaan de site van de NOS staat.

Iets met prioriteiten :roll_eyes:

24 likes

Ja ik was al verbaasd dat dit in de uitzending zat van net, why??? :sweat:

1 like

Serieus?! Wat een idioterie!

1 like

Ik hoopte maar dat het was omdat er minder naar wereldnieuws is om uit te zenden, maar dat zal wel niet de reden zijn geweest.

2 likes
23 likes

Jaa dit pfff

1 like

Ja, stom he! Ik voelde me vanochtend ook helemaal niet lekker maar dan moet er een dag spreekuur afgebeld en opnieuw gepland worden. Ik weet hoeveel gedoe dat is en hoeveel gezeur we daarover krijgen, dus ik ben toch maar gewoon gegaan.

Ja dat is echt kut
 En bij mij is het ook nog lastig om naar huis te mogen/gaan als ik er eenmaal ben

Wanneer iemand het over cheddar heeft en dit erbij pakt.

9 likes

Mensen die elkaar taggen in ‘weet dat als ik een scheetje laat in bed ik eigenlijk wil zeggen dat blablabla’. Doe toch normaal

2 likes

Aan het feit dat ik al 2 weken moeite heb met de werkbakfiets en andere collega’s er serieus meteen op weg fietsen. :worried: Vooral de collega die 65+ is.

2 likes

Die doen niks anders in hun vrije tijd als fietsen

2 likes

Ja precies dit! Ik vind het altijd jammer als mensen alleen dit kennen, ekte ekte cheddar is zo smaakvol

1 like

Ja, ik denk het :stuck_out_tongue: Nou ja, ik fiets ook wel vaak, maar met een bakfiets is het heel anders :open_mouth: