Waar erger jij je aan? #3

De fucking grote s.l.oggi ad takeover op nieuwssite Nu. Rustig het nieuws lezen op werk wordt nu lichtelijk awkward (nee heb geen adblocker op werk pc)

Van ā€˜bezetā€™ naar ā€˜verstoptā€™

5 likes

Of: me wijf

1 like

En: me vrouwtje
En andersom natuurlijk ook ā€˜me mannetjeā€™ :weary::weary::weary:

1 like

mijn incapabel collega.

Ik schrijf een stappenplan via de mail over wat er moet gebeuren. Belt hij me en stelt de vraag met wat hij moet doen. Terwijl stap 1 was waar hij deze informatie kon ophalen. ARGH. Lees dan wat je moet doen, ik zet het er niet voor niets bij.

Ik denk ook als ik straks weer op mijn eigen plek zit dat ik een heel verhaal krijg over wat hij heeft gedaan, terwijl het nu ook al in de mail staat.

En het nadeel is dat je lange haren veel sneller ziet dan korte haren. Dan denkt men dat je nooit poetst, maar eigenlijk ligt er dan maar 1 haar op de grond.

1 like

Aan mijn schoonmoeder die langs komt 2 uur zeurt over haar werk en leven en dan weer gaat. Elke keer weer :sweat_smile:

1 like

de ontzettend dikke drol die ik net zag liggen in de wc op mijn werk.

de drol lag daar een beetje te drijven in de pot, te deinen in het water. hij werd niet vergezeld door een stukje wc papier, hij lag er moederziel alleen. diegene die die drol daar heeft achtergelaten zou ik op zich zo op kunnen sporen want gezien de grootte van de drol zou je daar toch minstens een dag slecht van kunnen lopen.

laat gewoon de wc schoon achter, hoe moeilijk is het.

4 likes

Soms spoelt het wc papier weg en de drol kan blijven plakken.

Maar inderdaad, kijk even achterom en trek nog eens door.

klopt! maar het was echt zo smerig! ik heb alle remsporen ook maar weg zitten boenen voor het geval mensen dachten dat het van mij kwamšŸ˜‚

1 like

Dit heb ik met mijn hond, maar dan zwart haar en een lichte vloer. Ik word er gek van.

1 like

Aan Coen en Sander net op de radio. De nieuwslezeres had een item over mannen die hun benen scheren. Natuurlijk ging het daarna snel over penis scheren, wat al ergelijk is. Maar Coen (of Sander, geen idee eigenlijk) vroeg daarna aan de nieuwslezeres hoe zij het eigenlijk had, daaronder. Toen ze zei daar geen antwoord op te willen geven zei Coen: maar is het meer dan een streepje? Ik mag het toch vragen?

Als een collega dat aan mij zou vragen zou ik het seksuele intimidatie vinden, maar wanneer het op de radio is moet het maar kunnen want ā€˜dat is open en vrijā€™.

31 likes

Gatver wat een zielige kneusjes weer. Heel goed dat ze geen antwoord gaf, donder een eind op.

6 likes

Je merkte ook echt dat ze het vervelend vond dat ze door bleven vragen.

Ja inderdaad! Ik hoop dat ze er iets van gezegd heeft.

Aan het weer en aan mezelf, heb alleen een spijkerjasje aan omdat ik dacht dat het mooi weer zou worden, heb her de hele dag nog niet warm gehad.

1 like

Dat mijn scriptie zichzelf niet gewoon ff schrijft.

14 likes

:nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face: ik vind dit nog steeds seksuele intimidatie hoor. Bovendien is zij toch op haar werk als die twee puberale rukkertjes erover beginnen? Hoop dat ze een klacht indient.

4 likes

Ik vind het ook seksuele intimidatie. Het was meer bedoeld om het contrast aan te geven. Ik voelde me er heel ongemakkelijk bij.

2 likes

@Nox Haha ik presteer het dan toch nog dat het een kliederboel is.
@Prikkelbaar thanks! Maar de hoeveelheid maakt me niet uit, heb 7 katten dus kleine zakjes zou niet handig zijn!