Ja ik was al verbaasd dat dit in de uitzending zat van net, why??? 
Serieus?! Wat een idioterie!
Ik hoopte maar dat het was omdat er minder naar wereldnieuws is om uit te zenden, maar dat zal wel niet de reden zijn geweest.
Jaa dit pfff
Ja, stom he! Ik voelde me vanochtend ook helemaal niet lekker maar dan moet er een dag spreekuur afgebeld en opnieuw gepland worden. Ik weet hoeveel gedoe dat is en hoeveel gezeur we daarover krijgen, dus ik ben toch maar gewoon gegaan.
Ja dat is echt kut… En bij mij is het ook nog lastig om naar huis te mogen/gaan als ik er eenmaal ben
Mensen die elkaar taggen in ‘weet dat als ik een scheetje laat in bed ik eigenlijk wil zeggen dat blablabla’. Doe toch normaal
Aan het feit dat ik al 2 weken moeite heb met de werkbakfiets en andere collega’s er serieus meteen op weg fietsen.
Vooral de collega die 65+ is.
Die doen niks anders in hun vrije tijd als fietsen
Ja precies dit! Ik vind het altijd jammer als mensen alleen dit kennen, ekte ekte cheddar is zo smaakvol
Ja, ik denk het
Nou ja, ik fiets ook wel vaak, maar met een bakfiets is het heel anders 
Pijn en dat ik pas donderdag een afspraak bij de fysio heb die er wat aan kan doen.
En t feit dat die pijn nu erger is, doordat ik nu uitrust i.p.v. doorgaan telkens
Jep, eigen schuld
Hmm lekker om tosti’s mee te maken
met augurk
Haha ja dat is het verder. Cheddar en augurk op een tosti
jammm.
Hoop dat je ondanks de pijn goed kan slapen en het snel donderdag is! <3
Ik zit nu in een vrij heftig sollicitatietraject en ik vind het zo kut van mezelf dat het zoveel met me doet. Ik ben helemaal gestresst, mijn darmen van streek, en ik laat me soms toch meer beïnvloeden door de concurrentie en bijbehorende complotten dan ik zou willen 
Aan m’n ouders die vinden dat ik niet in mn eigen woning uit kan zieken. Doe even normaal zeg. Ben volwassen dus al ga ik daar heel de dag op mn kop staan omdat ik denk dat het helpt, is het m’n eigen probleem. Dus nu met ruzie onderweg naar m’n eigen huis.
Mensen vinden hun mening veel te belangrijk. Het is in 9 van de 10 gevallen helemaal niet relevant wat iemand ergens van vindt en toch voelen mensen vaak de behoefte om hun mening te delen over irrelevante dingen. En hier maak ik me ook wel schuldig aan, maar ik vind het zo irritant. Een heel groot voorbeeld is comments op nieuwsberichten. Nee Annie, het interesseert niemand dat je iets vindt van 2 homoseksuele mannen op een Hema-matras.