Misschien kom ik over als een zwangere heks want ik heb weer iets te klagen over mijn man haha
Hij is echt heel lief hoor, het is echt niet dat hij niets goeds kan doen (integendeel) maar zo nu en dan heb ik even de behoefte om hier over hem te klagen
Anyway, wat mij dus irriteert is dat mijn man soms nog wel eens de neiging heeft om te zeuren over dingen waarvan ik denk: hou alsjeblieft op en kijk eens naar hoe ik er bij loop. Ik heb veel last van mijn bekken waardoor ik moeilijk vooruit kom, de baby zit de hele tijd met zijn voet in mijn ribben te porren of met mijn blaas te basketballen en ik doe 's nachts echt geen oog dicht. Allemaal geen probleem hoor, hoort nu eenmaal bij zwanger zijn en normaal gesproken klaag ik er ook niet over. Maar als mij man dan zegt: pff ik ben moe, of, poe ik heb rugpijn, dan vind ik dat echt zĂł irritant. Dan denk ik: echt waar? JIJ gaat zeuren over rugpijn?? Heb je gezien hoe ik loop te strompelen Het is vast heel onredelijk, maar ik vind dat ik eigenlijk de enige ben die mag klagen