Waar erger jij je aan? #3

Dat de vrouwen wc hier zo smerig is. Dus nu ga ik helemaal naar een andere verdieping om daar naar de wc te gaan. Is lekker een stuk lopen, is goed voor me :slight_smile:

Aah ik erger me hier ook aan. Vooral op alles een sex opmerking maken. Als je met vrienden bent en zo praat okr maar overal en nergens op alles iets sexueels zeggen. Vind het en kinderachtig en soms ongemakkelijk en intimiderend

4 likes

Exact. Als vrienden zulke dingen zeggen, prima. Maar ik hoef niet van Jan en Alleman details over het seksleven te hebben. Ik vind het zelfs vrij onbeschroft als willekeurige mensen me met dit soort informatie opschepen. Wat moet ik er nu mee?

1 like

Dat de handzeep op het toilet van mijn werk naar mannen cologne ruikt en ik iedere keer zo’n walm van mn handen ruik. Ik snap dat het aantal vrouwen in vergelijking met mannen hier op mijn werk minimaal is, maar doe gewoon een neutrale zeep. Zeker met de semi-gezamenlijke toiletten.

Mijn oma, die me lui vindt. Ik sport 5x per week en fiets /wandel overal naartoe. HOE DAN OMA

4 likes

referentiekader haha, maar schijtirritant wel, doen helaas een hoop ouderen.

26 likes

Mijn vader doet dit ook gvd en die man is pas 50

2 likes

mijn vader loopt altijd, terwijl hij zelf neusdiep in zn ipad zit, te klagen dat ik “altijd maar op die verdomde telefoon zit”

terwijl, ik ben niet degene die al 4 uur aan het online scrabbelen is, kalmeer.

18 likes

Hahaha ouders en grootouders zijn er gewoon om te zeiken op ons gedrag. Begin soms wel aan mezelf te twijfelen ben ik lui?! Maar dan denk ik, 5x sporten kan onmogelijk lui zijn

1 like

Lol mijn ouders hebben de jaren '70 onder de invloed van god weet wat doorgebracht in kroegen aan het Leidseplein en ik heb op diezelfde leeftijd een diploma aan de universiteit gehaald dus GELUKKIG hoef ik nooit de ‘toen ik jong was’ shit aan te horen.

18 likes

Smakkende mensen!! Gadverdamme ik snap dat echt niet he, dat hoor je zelf toch ook? Ik word er gewoon misselijk van.

4 likes

Mmh, op wat voor manier kom je dit tegen? Of bedoel je hiermee ook bepaalde mensen op Instagram bijvoorbeeld?

@Eddie stille wateren kunnen diepe gronden hebben. Ik ken mensen die nooit een woord over seks reppen in publiek die bijvoorbeeld zeer actief zijn in de bdsm-scene. Het is niet een kwestie van “pics or it didn’t happen”

@macklemore op IG, in stories, op fora, op de werkvloer.

Door die berichten hierboven over drollen en wc’s die vies worden achtergelaten moet ik denken aan het feit dat de wc’s op mijn verdieping op mijn werk gewoon geen wc borstel hebben. Zelfde ergernis van vieze remsporen als ik er kom, maar ook niet raar dat ze er zitten als er geen borstel staat om ze weg te poetsen. De schoonmakers worden daar ook niet blij van denk ik dan.

1 like

Ik zit hier hardop om te lachen :joy:

Haha, ja, dat was ik.
Ik denk dat ik het toen niet zo goed heb uitgelegd, want natuurlijk zijn er ook mensen die heel veel over seks praten (eens met de ergernis waar jij op aansluit, dat is ook gewoon irritant) terwijl ze helemaal niet zo’n spannend seksleven hebben. En mensen die heel kinky zijn maar er nooit over praten. En alles daartussen. Maar ik denk , dat over het algemeen, als je al die verschillende mensen op een hoop gooit (figuurlijk dan), je een positief lineair verband zou kunnen trekken tussen kinky zijn en openheid over seks.

Hoop dat het zo wat duidelijker is dat dit dus gewoon een hersenspinsel van mij was en bedoeld als algemeen idee, niet om toe te passen op individuele mensen. Want het was zeker niet mijn bedoeling om je boos te maken :blush: Nog sorry daarvoor!

2 likes

Een kennis van mij gaat binnenkort op een grote wereldreis. Maar toen ik haar gisteren sprak,bleek ze nog nooit op Ă©Ă©n van de waddeneilanden te zijn geweest. Ik snap dat niet. Waarom een wereldreis maken als je nog zoveel moois in Nederland nog niet hebt gezien?

Edit: Dit s misschien wel kortzichtingg van mij oor, maar ik hoop dus dat ze ooit nog overweegt om een keer op "wereld"reis in Nederland te gaan.

3 likes


Ik zie deze post steeds voorbij komen op insta en ik ben het er zo niet mee eens. Snap serieus niet hoe ze het in Amerika normaal vinden een pistool te mogen gebruiken ter zelfverdediging. En te zeggen ja als je hem zelfstandig gebruikt dan mag het wel.
Denken zij nou echt dat ieder persoon die ooit iemand met een pistool heeft vermoord altijd al die intentie had gehad??

1 like

Zure kantoortrut-alert! Ik heb als Brabander carnaval nooit leuk gevonden, al dat gehuts.

2 likes

Ja of dat mensen met slechte bedoelingen niet een potje kunnen liegen om toch aan een wapen te komen? Wat zij eigenlijk wil is een utopie, heel realistisch wel.