Waar erger jij je aan? #3

Pijn en dat ik pas donderdag een afspraak bij de fysio heb die er wat aan kan doen.

En t feit dat die pijn nu erger is, doordat ik nu uitrust i.p.v. doorgaan telkens :see_no_evil: Jep, eigen schuld

Hmm lekker om tosti’s mee te maken :drooling_face: met augurk

1 like

Haha ja dat is het verder. Cheddar en augurk op een tosti :drooling_face: jammm.

1 like

Hoop dat je ondanks de pijn goed kan slapen en het snel donderdag is! <3

1 like

Ik zit nu in een vrij heftig sollicitatietraject en ik vind het zo kut van mezelf dat het zoveel met me doet. Ik ben helemaal gestresst, mijn darmen van streek, en ik laat me soms toch meer beĆÆnvloeden door de concurrentie en bijbehorende complotten dan ik zou willen :sob:

Aan m’n ouders die vinden dat ik niet in mn eigen woning uit kan zieken. Doe even normaal zeg. Ben volwassen dus al ga ik daar heel de dag op mn kop staan omdat ik denk dat het helpt, is het m’n eigen probleem. Dus nu met ruzie onderweg naar m’n eigen huis.

Mensen vinden hun mening veel te belangrijk. Het is in 9 van de 10 gevallen helemaal niet relevant wat iemand ergens van vindt en toch voelen mensen vaak de behoefte om hun mening te delen over irrelevante dingen. En hier maak ik me ook wel schuldig aan, maar ik vind het zo irritant. Een heel groot voorbeeld is comments op nieuwsberichten. Nee Annie, het interesseert niemand dat je iets vindt van 2 homoseksuele mannen op een Hema-matras.

10 likes

Mag ik er wel wat van vinden dat 2 mannen met waarschijnlijk een goed salaris want mannen verdienen meer dan vrouwen, voor een hema matras gaan . Gofferdomme arremoei.
(Wacht even verkoopt de hema wel matrassen)

Grapje. Ben het enorm met je eens. Ook als je bijvoorbeeld iemand laat zien " Kijk mn vriend heeft een nieuwe jas" en dat die ander dan " Wat zit zn haar raar." Dat liet ik niet zien Bep lieg ff dat je zn jas leuk vind en hou je muil.

6 likes

Nee, smoel dicht. Als je een mening VRAAGT is het dan wel weer anders (als het wel over hetzelfde onderwerp gaat dan, wat jij benoemt is inderdaad super irritant). Zo uit het niets zeggen: ā€œHe, ik vind je neus echt heel erg raarā€, oke ja, ik vroeg je niks.

1 like

Die reclame van de verkiezingen van de provinciale staten met dat kut koor.

4 likes

Mijn stagegenootje die alleen maar in problemen kan denken en niet in oplossingen. Mijn hemelllll. Met feedback doet ze ook niks of ā€˜snapt’ ze het niet, je moet alles voorkauwen. Eigen mening heeft ze ook niet ofzo. Stoor me echt hahaha :roll_eyes:

1 like

JOE are more den red lips
JOE are more den big ijs
JOE are more den a priddie fees
JOE are wimmen
Douglas viert wimmensdee

Donder op man

25 likes

ā€œStudent of LIFEā€

4 likes

Mensen in het ov die elke beweging die je maakt in de gaten houden.

3 likes

sinds vanmiddag trilt er de hele tijd iets van een spiertje ofzo naast mn ene knie, ik word echt gek :face_with_symbols_over_mouth: heb geen gekke dingen gedaan die dit zouden kunnen veroorzaken

Die eeuwige sjaal van Kenny B

13 likes

Dat ik zo’n enorme studieschuld heb, en deze eerst volledig moet aflossen voordat we een huis kunnen kopen. Oftewel dan zijn we minimaal 4 jaar verder :sob:

4 likes

Als het zo een enorme schuld is en je dat binnen 4 jaar kan afbetalen vraag ik me af of je supergoed verdient OF dat onze perceptie van ā€œenormā€ heel erg verschilt, haha. Wel heel rot voor je natuurlijk!

18 likes

Mijn auto moest een (kleine) onderhoudsbeurt, ik heb hem naar iemand gebracht en hij zou appen als ik hem weer op kon halen. Heb eerst een uurtje rondgewandeld met mijn koptelefoon op en toen ben ik maar naar mijn schoonouders gegaan (zij wonen er vlakbij). Het is nu al meer dan twee uur later en ik had ook helemaal geen zin om bij mijn schoonouders te zitten. Zo lang hoeft het toch niet te duren. :cold_sweat: Ik wilde nog lekker thuis chillen, bah.

Oh! Ik heb ook zo een studieschuld en dat vind ik ook enorm. Heel ambitieus wel dat je het zo snel probeert af te betalen!

1 like