Ooh zijn dat die wazige vlekjes?!
Ik snapte er al niets van, dacht dat het een soort nieuwe smiley achtig iets ofzo was
stuk
Mensen die reageren met “dat meen ik wel” als je ergens over zegt “dat meen je niet”. No shit, ik trek wat je zegt niet in twijfel ofzo, het is gewoon een uitspraak
Dat ik net een beetje aan het haasten was om op tijd klaar te zijn (werk afmaken, douchen, aankleden) om met een collega koffie te gaan drinken, appt hij net: Ja zullen we anders toch maar morgen doen, dat is misschien handiger. Hij bedoelt het goed want ik zei al dat ik het ws net ging redden qua tijd, maar had dat ff eerder gezegd
In dezelfde lijn, dat ik aan de telefoon vraag: “Ik zal even kijken of mijn collega bereikbaar is. Meneer Jansen was het, hè?” “Is het nog steeds hoor!1!11!”
Hoe voelt het om een mier te neuken?
Mag ik wat vragen?
Dat doe je al
Kun je mij dat aangeven?
Kan ik dat? / ja dat kan ik (en vervolgens niks doen)
Ging net om half 1 mn rijbewijs ophalen bij het gemeentehuis maar ze waren dicht tot half 2 ivm lunch??? Wat is dit, Frankrijk?? Nu moet ik zo weer naar buiten en dan regent het waarschijnlijk.
Pfff wordt echt gek van de gemeente, volgens mij hebben die maar een 8 urige werkweek waarin ze vooral dingen doorschuiven naar een ander of naar de toekomst.
Op werk was er het idee om aandacht te besteden aan internationale vrouwendag. Nou, daar komt toch commentaar van mannen op zeg, dat valt me echt tegen. Dat we in onze sector niet mogen klagen, of wanneer er dan een mannendag is (dat het elke dag mannendag is was onzin). Vervolgens wordt er vanuit de grotere organisatie een evenement speciaal voor vrouwen georganiseerd (skills for females in academia), maar daar heeft een mannelijke collega zich nu ook voor aangemeld als een soort protest. Het wordt zo alleen maar pijnlijk duidelijker dat aandacht voor dit zoals met vrouwendag hartstikke nodig is. En we hebben het hier dus over mannen jonger dan 30.
KNEUZEN jankerds
Oh gadver. Net als: “waarom is er geen hetero pride???!11!11!1??!!1?”
Ehm, omdat dat al vrij erg de norm is. Heel irritant! Dat evenement klinkt trouwens wel superinteressant!
Ik heb iets besteld bij een webshop op basis van een beschrijving die niet bleek te kloppen (lang verhaal kort: waar ik het voor nodig heb daar blijkt het niet op te werken). Ik wil dat product dus retourneren, maar ik krijg alleen de kosten voor het ding zelf terug. De verzendkosten en retourkosten moet ik zelf betalen, dus ik heb straks niks en ben €13 euro kwijt. Dat retourneren niet altijd gratis is snap ik heus wel, maar hun beschrijving klopte gewoon niet dus in mijn ogen kan ik er weinig aan doen dat dit product terug moet. Vind het echt een beetje schandalig hoor
Wat veel mensen niet weten is dat wanneer je de hele bestelling retourneert, je dan ook recht hebt op je hele aankoopbedrag retour, dus ook op verzendkosten en eventuele transactiekosten of servicekosten.
Ben je in gesprek gegaan met de webshop hierover?
Ja erg he, ik kwam als promovenda hier werken met het idee iedereen is hier hoogopeleid en kritisch maar ik wordt best vaak teleurgesteld in dit soort discussies, ook over milieu en vlees eten, of de zwarte pieten discussie.
Ik heb een tijdje terug een gepromoveerde gast nog moeten vertellen dat het niet oneerlijk is dat een vrouw zwangerschapsverlof krijgt. De beste vent wist niet dat een bevalling echt een aanslag is op het vrouwelijk lichaam /gezondheid is en dacht dat ze direct daarna weer helemaal hersteld was inclusief slanke buik.
Kennen jullie van die (veelal vrouwen van middelbare leeftijd) aan de telefoon of bij een balie die dan zo ont-zet-tend vijandig en gemeen doen vanaf het eerste moment dat je een woord zegt. Van die Tiny’s en Joke’s die er al 60 jaar werken en de hele toko runnen. Ik kan daar echt zó teringslecht tegen. Doe. Eens. Aardig. Ik vráág gewoon wat. Snapt iemand wat voor types ik dan bedoel? :’)
Haha, ja dat is natuurlijk je taak om als vrouw en moeder er meteen weer piekfijn uit te zien. Dat bijv. in de media Kate Middleton een paar uur naar haar bevalling er piekfiijn uitziend op de foto gaat helpt hier ook niet bij natuurlijk.
Ik moet even wat gegevens sturen naar klm en ze hebben als voor beeld mn naam ( die op mn paspoort staan mochten mensen die mn roepnaam kennen nu denken que zo heet jij toch niet) Anne er neer gezet. Anna is geen moeilijke naam jongens als dit maar goed gaat