Ik: “Hallo, ik wil graag een afspraak maken met X. Echter, kon ik dit online niet doen want ik kreeg een foutmelding in beeld.”
Tiny: “Je moet een afspraak maken op onze website zoals daar duidelijk staat aangegeven.”
Ik: “Maar dat kon dus niet, daarom bel ik juist.”
Tiny “Dan moet je het later nog maar proberen.”
Ik: “Maar ik zou graag nu een afspraak willen maken zodat ik snel terecht kan.”
Jep…
Mijn collega en ik hebben eigenlijk een beurtrol, waarbij de ene schrijft en de andere vertaalt. Dat zou, afhankelijk van timing en onze andere taken, dus moeten variëren zodat de ene niet áltijd schrijft en de andere niet áltijd vertaalt.
Omdat ik snel werk heb ik al een jaar (!!!) geen vertalingen meer gedaan. Nu heb ik met opzet vertraging opgelopen en merk ik dat zij er alles aan doet om NIET te hoeven schrijven? Andere taken die helemaal niet prioritair zijn uitvoeren?
Godverdomme zo is het wel makkelijk. Nu komt pas echt de grap: ze verdient € 500 bruto per maand meer dan ik.
Aan mezelf als ik een beetje zenuwachtig voor iets ben dan vraag ik 500x iets wat ik eigenlijk allang wist. Maar heb dan toch die bevestiging nodig ofzo…
Huh wat raar!!! Waarom zou iemand dat doen? Laat ze de post wel dicht? Vind het haast een beetje creepy
De McDonald’s bezorgt niet in mijn wijk
Weet je wat ik zo kut vind?! “Joe met Joke uit Utreggg” boeit mij het waar je vandaan komt.
Ik zit in de bios (nu pauze), captain marvel waar ik al vet lang naar uit heb gekeken.
Zitten er 2 aso’s naast me die dronken zijn en dus constant aan het praten. Ook de telefoon wordt regelmatig bekeken en ze hebben echt een ranzige bende gemaakt van de vloer. Bier over grond, popcorn, nachos, de hele mikmak.
Heb al 2x moeten zeggen dat ze stil moeten zijn maar ze blijven maar bezig.
Zit in een vue, die heeft die service niet jammer genoeg
Dat is er net achter kom hoeveel kcal er in die goddelijke kokosbollen van Ikea zitten
Dat ik op stage zo weinig te doen heb, mijn stagebegeleider weinig aanwezig is en ik me dus regelmatig zit te vervelen (zoals nu). Ze weet ook dat ik niet zoveel te doen heb, heb ik haar gistermiddag aan de telefoon nog verteld. Toen zei ze: nou morgenochtend zien we elkaar en dan kijken we er even naar. Maar ik zit hier nu dus alweer een uur te niksen. Ik krijg ook 0,0 stagevergoeding dus ik heb hier precies NIKS aan. Maar ja, ik wil ook niet met deze stage stoppen en daardoor een half jaar studievertraging oplopen. Meh
Dat ik mij zoveel aantrek van meningen van anderen…
Ik wil mijn bestelling bij Zalando afmaken, alleen weet ik de maat van mijn sportschoenen niet.
Al die volgverzoeken op Instagram altijd, alleen maar zodat ik die accounts (bedrijven, organisaties van feestjes, DJs) ook ga volgen. Rot op :@
Gewoon gelijk rapporteren als spam joh! Doe ik tenminste altijd
Doe ik ook altijd bij gesponsorde berichten op Instagram en Facebook
Had laatst een random advertentie van VVD gerapporteerd en toen kreeg ik ineens deze melding :’)
Die gesponsorde berichten rapporteren heeft geen zin toch? Dat is op basis van jouw kijk/zoek gedrag, dan verwijderen misschien wel die specifieke reclames maar krijg je er andere voor terug.
Kreeg nu een verzoek van een grote club, dan heeft het toch geen zin om te rapporteren?
Volgens mij wordt daar wel iets mee gedaan hoor, naja ik weet het niet precies, maar ik krijg nu iig geen berichten van VVD meer te zien
Oh en die volgers blokkeer ik altijd zodat ze mij alsnog niet volgen. Maar soms gaan ze ook ineens heel veen random foto’s liken of “AMAZING” reageren onder een foto, ja dan ga ik wel rapporteren hoor
Ik heb mijn account dicht staan dus dat kan gelukkig niet haha.
Maar ik vind het zo zielig, dat volgertjes verzamelen met deze techniek.
Door alle zure reacties op sociale media over hoe stom het is dat beauty retailers korting geven voor vrouwendag (oh wacht, dag van de RECHTEN VAN DE VROUW!!!1) zou ik bijna begrijpen waarom mensen dingen zeggen als “feministen zijn zuur”
Ik begrijp dat dit soort commerciële acties niet bijdragen aan een betere wereld maar godverdomme korting is altijd goed, stop met zeiken.
Ik las vanochtend iets over jalapeños en bedacht me toen dat dat ook nog een lekkere toevoeging zou zijn