Die gesponsorde berichten rapporteren heeft geen zin toch? Dat is op basis van jouw kijk/zoek gedrag, dan verwijderen misschien wel die specifieke reclames maar krijg je er andere voor terug.
Kreeg nu een verzoek van een grote club, dan heeft het toch geen zin om te rapporteren?
Volgens mij wordt daar wel iets mee gedaan hoor, naja ik weet het niet precies, maar ik krijg nu iig geen berichten van VVD meer te zien 
Oh en die volgers blokkeer ik altijd zodat ze mij alsnog niet volgen. Maar soms gaan ze ook ineens heel veen random foto’s liken of “AMAZING” reageren onder een foto, ja dan ga ik wel rapporteren hoor
Ik heb mijn account dicht staan dus dat kan gelukkig niet haha.
Maar ik vind het zo zielig, dat volgertjes verzamelen met deze techniek.
Door alle zure reacties op sociale media over hoe stom het is dat beauty retailers korting geven voor vrouwendag (oh wacht, dag van de RECHTEN VAN DE VROUW!!!1) zou ik bijna begrijpen waarom mensen dingen zeggen als “feministen zijn zuur”
Ik begrijp dat dit soort commerciële acties niet bijdragen aan een betere wereld maar godverdomme korting is altijd goed, stop met zeiken.
Ik las vanochtend iets over jalapeños en bedacht me toen dat dat ook nog een lekkere toevoeging zou zijn 
Ik erger me aan verkeerd kommagebruik, maar hier is het ook wel grappig.
Miljoenen ja? Leven die ook op South Georgia? Wat voor dieren zijn dat eigenlijk precies?
Daar staat gewoon een echte pot goud aan het einde van de regenboog.
Met Gaston van de Postcodeloterij als leprechaun
Brrrr
Vitamin sea 
Waylon die zegt dat z’n zoveel maanden oude baby al kan zingen. 

Krijsen is geen zingen, Waylon. Blèren trouwens ook niet.
Haha daar haalt Gaston ze altijd op zeker. Zometeen met uitsterven bedreigd 
Kruidenboter die zo hard als steen wordt in de koelkast!!!
Ah wat stom zeg! Slecht van zo’n persoon. Ik zou het echt nog een keer bij haar aankaarten hoor! Kan je opleiding je ook niet helpen hierbij? Als erkend stagebedrijf heb je toch ook verplichtingen neem ik aan
Aan mensen die gepeld/gesneden fruit meenemen.
In welke wereld is het fijner om een mandarijntje te pellen en dan al die losse stukjes mee te nemen in een bakje.
- Je moet dus sochtends opstaan om een mandarijn te pellen
- Je krijgt dan plakhanden
- Je hebt als je je mandarijn op hebt nog steeds dat bakje in je tas
- Een mandarijn komt al in een verpakking: schil
- Van een handige ronde vorm met alle stukjes zo ruimtebesparend mogelijk bij elkaar ga je ze in een bakje doen wat sowieso groter is dan de mandarijn
- Je moet nu sowieso je mandarijn eten en kan niet denken van nou ik neem m morgen wel
- Je moet er savonds aan denken om dat bakje uit je thuis te halen en af te wassen. Anders geen mandarijn voor jou morgen!!!
Die Kordaat reclame??
Als je onderweg bent en geen plakhanden wilt 
Als je pauze te kort is om je mandarijnen te pellen en te eten 
Hmm… tsja het zal wel een aantal voordelen hebben ja aangezien er mensen zijn die het doen…
Maar ik zou in jouw voorbeelden dan een banaan (of broodje) eten haha
Aan de twee oudjes op mijn zaal. Opa schuintegenover zit me steeds maar aan te staren en elke keer als mijn infuus piept kijkt oma me kwaad aan dat ik niet op de bel druk. Daar gaat het echt niet sneller van.
Ik klaag toch ook niet over de geweldige geluiden als zij op de postoel zit, kan ze ook niks aan doen. Ze zit ook steeds hardop te klagen dat haar eten niet goed genoeg gesneden is etc. Vraag de verpleging dan gewoon.
En om half tien sommeerde ze me mijn lichtje uit te doen want ze wil slapen.
Let me gooooo