Waar erger jij je aan? #3

@Lula ja het mooie is dat alles gewoon wordt uitgelegd in de bevestigingsmail, maar mensen zijn echt ooh mail! *scroll scroll. Huh geen pdf??? GEEN TICKETS!!! ze jattuh muh gelt!!!

Kreeg net een mooie mail met GEEF GELD OF TICKETS!!

1 like

We hebben een gematigd klimaat waar nertsen van houden.

De volgende keer als ik een nerts tegenkom, zal ik vragen of het diertje ook ervan houdt om in een kooi gehouden te worden en te sterven voor de bontindustrie.:woman_shrugging:

8 likes

Op dit moment erger ik me aan Zalando. Ik wilde wat bestellen, maar kan ineens niet achteraf betalen. Ik heb niks open staan en betaal altijd. Op hun site staat dat ze deze optie soms wel en soms niet aanbieden en dat dit niet gebaaeerd is op je bestelgeschiedenis. Dit vind ik irritant.

Ik heb precies hetzelfde!! Kon van de een op de andere dag niet meer. Terwijl ik altijd netjes op tijd heb betaald. De klantenservice gaf daar een super standaard antwoord op: eigenlijk hetzelfde als bij veelgestelde vragen staat. Ik bestel er nu nooit meer, mijn maat is bijna overal anders en ik bestelde altijd meerdere maten. Daar wil ik dan niet in 1 x voor moeten betalen om daarna weer op mijn geld te zitten wachten

Precies dat laatste ja. Ik wil broeken in verschillende maten bestellen.

Aan die Amsterdamse tongval bij het Nederlandse levenslied
Het wordt zo geforceerd, iedereen doet het, ook mensen die helemaal niet uit die buurt komen

3 likes

Wc’s in veel restaurants. Waarom is het kennelijk zo moeilijk om een nette wc te bieden? Zelfs in wat duurdere zaken. Dan heb ik het trouwens niet alleen over vieze potten maar ook het plaatje eromheen.

Ik ben ook nog eens behoorlijk claustrofobisch en krijg echt het zweet op m’n rug van weer een deur met een rammelende klink, haperend slot etc

7 likes

Herkenbaar! Ik krijg ook de kriebels van een stoffen handdoek die al 50x is gebruikt brrrrrr

1 like

Dat ik de laatste 2 weken, ondanks het gebruik van Salicylzuur, ineens mega veel mee-eters op m’n neus heb.

Ik vervolgens naar aanleiding van een blackhead removel filmpje van Huda Beauty, speciaal witte tandpasta en baking soda heb gekocht. Als een idioot een mix van de tandpasta met baking soda met een tandenborstel op m’n neus heb staan schrobben en die krengen nog steeds even zichtbaar zijn.:confounded:

Dat commentatoren bij schaatsen altijd ALLES framen vanuit Sven Kramer. Kan niet wachten tot hij met schaatspensioen gaat

10 likes

ennnnn weer een stem voor de PvdD :raising_hand_woman:t3:‍♀

4 likes

Mijn deurbel is zo fucked up hard, ik schrik er altijd van.

Dit is echt mijn nummer 1 ergernis en ik kan het dan ook niet laten om net iets te hard te zeggen: OH JA GA ANDERS HIER EVEN STIL STAAN ECHT EEN TOP IDEE

Verder ben ik wel aardig denk ik maar dit, echt, zero tolerance

15 likes

Dat ik weer van die extreme hoestbuien heb die gepaard gaan met het gevoel dat je bijna stikt in je eigen slijm en je het voor enkele seconden behoorlijk benauwd hebt. Ik vind dat soms minder vervelend dan voorbijgangers die zich opeens ontzettend druk om mij laten te maken en dat ik dan ongewild de aandacht opeis. Nee ik ga niet dood, ik vind het ook vervelend maar het is over een paar weken wel weer weg. Ik weet mij daar geen houding aan te geven als mensen zich opeens om mij lijken te bekommeren. Ik wantrouw vrijwel iedereen die ik niet ken.

.

1 like

Eigenlijk is het probleem dus je man :upside_down_face:

4 likes

Hahah echt same. Fietsers die afslaan maar geen hand uitsteken en dus wel ineens remmen krijgen ook de wind van voren.

2 likes

Hoe mooi zou het zijn als dit letterlijk gebeurde :laughing:

Als mijn vriend soms niet thuis was bestelde ik wel eens sushi voor mezelf. Heet die zaak nu opeens anders en moet je voor minimaal €30 bestellen. Wtf man.

2 likes

Ik bestelde een McFlurry m&ms en in plaats van m&ms zaten er mini smarties in??? Is totaal niet te vergelijken :rage:

9 likes

Wat is dit voor een heiligschennis?

6 likes