Ik erger me aan verkeerd kommagebruik, maar hier is het ook wel grappig.
Miljoenen ja? Leven die ook op South Georgia? Wat voor dieren zijn dat eigenlijk precies?
Ik erger me aan verkeerd kommagebruik, maar hier is het ook wel grappig.
Miljoenen ja? Leven die ook op South Georgia? Wat voor dieren zijn dat eigenlijk precies?
Daar staat gewoon een echte pot goud aan het einde van de regenboog.
Met Gaston van de Postcodeloterij als leprechaun
Brrrr
Vitamin sea
Waylon die zegt dat zân zoveel maanden oude baby al kan zingen.
Krijsen is geen zingen, Waylon. BlĂšren trouwens ook niet.
Haha daar haalt Gaston ze altijd op zeker. Zometeen met uitsterven bedreigd
Kruidenboter die zo hard als steen wordt in de koelkast!!!
Ah wat stom zeg! Slecht van zoân persoon. Ik zou het echt nog een keer bij haar aankaarten hoor! Kan je opleiding je ook niet helpen hierbij? Als erkend stagebedrijf heb je toch ook verplichtingen neem ik aan
Aan mensen die gepeld/gesneden fruit meenemen.
In welke wereld is het fijner om een mandarijntje te pellen en dan al die losse stukjes mee te nemen in een bakje.
Die Kordaat reclame??
Als je onderweg bent en geen plakhanden wilt
Als je pauze te kort is om je mandarijnen te pellen en te eten
Hmm⊠tsja het zal wel een aantal voordelen hebben ja aangezien er mensen zijn die het doenâŠ
Maar ik zou in jouw voorbeelden dan een banaan (of broodje) eten haha
Aan de twee oudjes op mijn zaal. Opa schuintegenover zit me steeds maar aan te staren en elke keer als mijn infuus piept kijkt oma me kwaad aan dat ik niet op de bel druk. Daar gaat het echt niet sneller van.
Ik klaag toch ook niet over de geweldige geluiden als zij op de postoel zit, kan ze ook niks aan doen. Ze zit ook steeds hardop te klagen dat haar eten niet goed genoeg gesneden is etc. Vraag de verpleging dan gewoon.
En om half tien sommeerde ze me mijn lichtje uit te doen want ze wil slapen.
Let me gooooo
âVoor je het weet is je huis klaar, ben je alle ellende vergetenâ
Wacht jij maar eens ruim 2 (bijna 2,5) jaar op een huis terwijl je thuis woont en gvd bijna 27 bent. LAAT. MIJ. ZEUREN.
Ik snap niet dat zalen/gedeelde kamers nog kunnen. Ik heb nog liever een bezemkast voor mij alleen dan dat ik een kamer moet delen met een vreemde.
Ik heb gelukkig weinig ervaring met ziekenhuizen maar die ene keer dat ik opgenomen werd had ik hartklachten en eindigde ik op een kamer met een oud vrouwtje die haar favoriete tv quiz bekeek op maximum volume. Toen de verpleging opmerkte dat mijn hartslag plots drie keer zo snel ging hebben ze me op een kamer alleen gelegd.
Ik ook niet zo goed. Vannacht om half zes werden we wakker van een luid pratende patiënt en verpleegster. De patiënt moest blijkbaar op deze zaal geprepped worden voor een operatie, inclusief scheerbeurt
Het kon misschien niet anders, maar echt zo hard praten en lachenâŠ
Natuurlijk vind ik het zelf ook niet fijn iemand te horen op de postoel, maar ik heb nu makkelijk praten want ik mag gewoon naar het toilet.
Lijkt me echt heel naar voor hun, ook dat de zuster of broeder moet afvegen en alles. Voor hen zou een eigen kamer al heeeeeeel fijn zijn.
Maar dat dat er niet in zit hoef je niet op mij af te reageren.
Ik ben juist zo stil mogelijk en ik geef ze ook geen draai om de oren omdat ze nu zo hard liggen te snurken.
Moest de hele week supervroeg opstaan voor werk en heb elke dag tegen mezelf gezegd: maar zaaaaterdag, dan kan ik uitslapen zolang ik wil.
En wat denk je? Half 7. Klaarwakker.
Dat op ons station zon hokje staat waarin je nog natter word dan in het oude hok die mega erg lekte.
Als ze 1 muurtje extra hadden geplaatst was er niks aan de hand. Maar nu is het aan de linker kant open waardoor heel die bank nat word⊠en dan staat er in het midden een muurtje en dan is het helemaal rechts ook weer open. Dus je staat alleen achter dat middelste muurtje droog.
Het is meer een soort hok waar je in de schaduw staat als de zon schijnt.