Hahaha ik zou gewoon ‘joe’ terugsturen. Maar wat @Krabsalade zegt is wel de meer volwassen reactie.
HAHA love it 
Mn bezoek gaat maar niet weg! Anderhalf uur geleden gevraagd of ie nog wat drinken moest maar hij zei dat ie zo weg ging. Nou mooi niet dus! Ik wil gewoon op de bank hangen en alle lekkere dingen eten die ik niet met bezoek wil delen.
Tyf op!
Update:hij is er nog steeds maar ben inmiddels op de bank gaan zitten en aso alleen aan het vreten
Same here!
Wordt wsn eerste keer geen weekend DefQon?!
Ja hij is er niet voor mij. Tis Mn zwager en hij praat met Mn vriend.
Hij zit er overigens nog steeds en ik ben nu maar naar bed gegaan
Het is half 1 snachts hoe kan de ns klantenservice zelfs dan nog een wachttijd hebben??
Ja dat dacht ik ook maar ik sta overdag niet eens een kwartier in de wacht.
Heb nu maar opgehangen maar had niet door dat het al zondag was dus had kaartjes gekocht voor morgen maar moest kaartjes hebben voor vandaag 
Wie wil je zien op woo hah? Ik vind de line up zo ziek
Ik wil heel graag, heb nog geen ticket. Vind de Nederlandse hiphopscene heel leuk (Snelle, Joost, Josylvio) maar ik vind Sheck Wes en Trippie Red ook wel heel vet. Ik ga t even aankijken, misschien ga ik er achter de bar…
Nee ik vond de wachttijd echt te lang en wou slapen. Dus ik ga zo weer bellen en hoop dat ze het dan kunnen fixen :).
Maar bizar joh dat er nog zoveel bellers zijn snachts.
Shit ja dacht ik al daarom belde ik meteen dacht dan kunnen ze zien dat ik gewoon echt zo dom was dat ik het niet doorhad
Aan een troela die ik vrijdag heb geappt. Ze had het gelezen en ze reageert niet. Zaterdag nog een appje gestuurd van joh, ik moet wel even van je weten wat je wil want dan kunnen we dat communiceren. Weer leest ze het en reageert ze niet. Kan daar zo boos om worden.
Aan iemand die ik van de week sprak. Hij had het erover dat hij een weekendje naar Londen was geweest en veel dingen veeegan waren (hij sprak het op zn Nederlands uit, had ik ook nog nooit iemand horen doen haha). En dat hij dat toch echt ver vond gaan. Toen dacht ik echt gast je hebt er geen last van? Maar ja wat verwachtte ik van iemand die altijd de grap maakt: “ik vind vegetarisch eten het lekkerste met een stukje vlees” Hahahahahahhihihihohohoho
Iemand die in z’n instastory de mol bekend maakt. 
Niet iedereen kijkt het live!
Keelontsteking. Uitgeput. Moe. Letterlijk naar de badkamer lopen voelt als een marathon.
Ik heb ook weer keelontsteking. Ik erger me er verschrikkelijk aan 
Hopelijk voel jij je snel weer wat beter
Nou nee ik heb gewoon een leven. En ik kwam er achter via de insta van m’n hond. Welke hond heeft het nou over de finale van de mol?