Mijn leidinggevende vond mijn val met de fiets van de week ‘eigen schuld, want je had teveel mee.’ Eh nee, dat had ik niet Dat lijkt alleen.
En ik erger me aan de zaterdag, elke week weer.
Mijn leidinggevende vond mijn val met de fiets van de week ‘eigen schuld, want je had teveel mee.’ Eh nee, dat had ik niet Dat lijkt alleen.
En ik erger me aan de zaterdag, elke week weer.
Ik werk in het ziekenhuis en ik zou ook liever een kamer alleen willen hoor, in nieuwere ziekenhuizen is dat volgensmij ook steeds meer. Maar ik zie ook voordelen van kamers met meerdere patiënten, want patiënten letten ook op elkaar dus als er iets is met een patiënt dan kan een andere patiënt op het alarm drukken en anders zouden de verpleegkundigen het wel helemaal niet in de gaten hebben als diegene alleen zou liggen. Daarnaast is het ook handig voor verwarde patiënten.
Note to self: check AL-TIJD eerst het wc papier voordat je gaat poepen
Een goede vriend van mijn vriend is 3 jaar geleden -eensoortvan- weggevallen uit de vriendengroep omdat hij een zeer irritante vriendin kreeg. Binnen een half jaar waren ze getrouwd en hun 2e kind is inmiddels onderweg. Mijn vriend en ik zijn beiden een van de meest relaxte mensen die er zijn, maar die meid haalt binnen 2 seconden het slechts in ons naar boven.
We hebben elkaar al een maand of 9 niet gezien. Stuurt die meid me vanochtend een berichtje of ik haar het adres van die andere vrienden kon doorsturen? Gezien ik de hele ochtend gesport had en bezig was heb ik niet snel gereageerd.
Dit stuurt ze vervolgens:
Hallo, wat moet ik hier nu mee? Gaat het niet sowieso sneller om dit aan je man te vragen (het ging tenslotte over het adres van zijn vrienden)? Nu irriteert ze me zelfs met eenzijdig contact.
Dat je door de storm en de regen naar het station loopt. Het laatste stukje door een windvlaag heen moet en van ellende hardop gaat vloeken. En dat er dan zon KUT straat verkoper naar je toe komt met de legendarische zin “Hallooo lekker weer he?”
Heb nee geschreeuwd en ben doorgelopen tyf op ben ongesteld en kletsnat je hebt geluk dat je nog leeft.
Ik zou alleen ‘’ sturen
Hahaha wat een troela…
Ga je nog reageren of haar gewoon negeren?
Hahaha ik zou gewoon ‘joe’ terugsturen. Maar wat @Krabsalade zegt is wel de meer volwassen reactie.
HAHA love it
Mn bezoek gaat maar niet weg! Anderhalf uur geleden gevraagd of ie nog wat drinken moest maar hij zei dat ie zo weg ging. Nou mooi niet dus! Ik wil gewoon op de bank hangen en alle lekkere dingen eten die ik niet met bezoek wil delen.
Tyf op!
Update:hij is er nog steeds maar ben inmiddels op de bank gaan zitten en aso alleen aan het vreten
Same here!
Wordt wsn eerste keer geen weekend DefQon?!
Ja hij is er niet voor mij. Tis Mn zwager en hij praat met Mn vriend.
Hij zit er overigens nog steeds en ik ben nu maar naar bed gegaan
Het is half 1 snachts hoe kan de ns klantenservice zelfs dan nog een wachttijd hebben??
Ja dat dacht ik ook maar ik sta overdag niet eens een kwartier in de wacht.
Heb nu maar opgehangen maar had niet door dat het al zondag was dus had kaartjes gekocht voor morgen maar moest kaartjes hebben voor vandaag
Wie wil je zien op woo hah? Ik vind de line up zo ziek
Ik wil heel graag, heb nog geen ticket. Vind de Nederlandse hiphopscene heel leuk (Snelle, Joost, Josylvio) maar ik vind Sheck Wes en Trippie Red ook wel heel vet. Ik ga t even aankijken, misschien ga ik er achter de bar…
Nee ik vond de wachttijd echt te lang en wou slapen. Dus ik ga zo weer bellen en hoop dat ze het dan kunnen fixen :).
Maar bizar joh dat er nog zoveel bellers zijn snachts.
Shit ja dacht ik al daarom belde ik meteen dacht dan kunnen ze zien dat ik gewoon echt zo dom was dat ik het niet doorhad