Waar erger jij je aan? #3

What de fuck!!!

Dat ik last heb van mn ogen door de hooi koorst. Druppels enzo helpen wel tegen de droogte maar niks helpt tegen dat wazig kijken.

van die snotoogjes

1 like

Dat ik NOG STEEDS brak ben.

Wanneer leer ik nou eens dat drank en drugs geen goede combi is voor de dag erna :woman_facepalming:

1 like

Waarom staat vegetarisch eten voor veel restaurants gelijk aan kilo’s kaas? Ik lust geen kaas :sob:

7 likes

Ik kan je de hand schudden.

Thuis komen en dan nog gewoon een drankje inschenken?!

Ja echt he? Hoe dan? :joy::joy:

1 like

Al de hele dag moeilijk aan het doen voor de aflevering widm zodat ik die terug kan kijken zonder spoilers MAAR NU WEET IK HET GVD NOG NIET :mad: weer zo’n kutaflevering voor de echte finale waarom ik leer ik het nooit.

5 likes

Eindelijk iemand die het begrijpt. Ik kan kaas wel eten maar vind het eigenlijk niet zo lekker en van geitenkaas ga ik echt over mijn nek. :disappointed_relieved:

1 like

Dat ik schoenen heb besteld en betaald, maar geen bevestiging heb ontvangen en dus ook geen ordernummer heb. Ugh…

Dat ik misselijk ben sinds ik 3 dagen geleden weer met de pil ben begonnen

Ik kan uitslapen en lig nu al uren wakker :cry:

Ik vind het zo vervelend dat mijn lijf zo heftig reageerd op situaties. Ik zit nu bijvoorbeeld echt totaal niet op mijn plek op werk en ik heb de halve nacht misselijk wakker gelegen en net alles onder gespuugd.. Ik word er helemaal gestoord van.

1 like

“Kortingen tot wel 75%!!!”

En dat zijn dan 3 stomme dingetjes en alles wat ik wil heeft 15% korting. Rot op.

11 likes

Vandaag is mijn enige vrije dag deze en ik heb al de hele dag knallende koppijn :rage::sob:

Ik heb vrijdag gebeld naar een rijschool voor een proefles, maar hij zei dat de agenda heel erg volgeboekt zat en dat er vandaag iemand terug zou bellen om alsnog wat te fixen (leek volgens hem handiger omdat hij aan de andere kant van het land zat en dan zou iemand uit mijn stad me terugbellen) Hadden dus afgesproken dat ik vanochtend om 9.00 gebeld zou worden, en heb nog steeds niks gehoord :roll_eyes:

Vind het extra irritant omdat bellen en ondernemrn om rijles te nemeb voor mij een extra grote stap is en dan gaat het mis.

1 like

Dat mijn tandarts zo slecht te bereiken is. Vrijdagmiddag belde ik, blijkt dat ze vrijdag vanaf 13:00 gesloten zijn, nu probeer ik ze al een uur te bereiken en krijg ik een bandje dat ze niet kunnen opnemen ivm pauzes. Heb ook al een paar keer gehad dat ik een bandje krijg met dat ze gesloten zijn, terwijl ze volgens de openingstijden die je dan te horen krijgt op dat bandje gewoon open moeten zijn.

Updates op mijn telefoon. Nu moet ik weer wennen aan dingen, de tijd staat ineens links ipv rechts, icoontjes zien er anders uit.

En kaas is vaak niet eens vegetarisch gvd. Waarom doen ze ons dit aan ;-;

1 like

Mensen die je inhalen en dan langzamer voor je gaan rijden. WHYYY.

5 likes

Huh? Ik dacht dat kaas wel vegetarisch was en niet vegan? Of maak ik nu een hele domme opmerking?