Aan een troela die ik vrijdag heb geappt. Ze had het gelezen en ze reageert niet. Zaterdag nog een appje gestuurd van joh, ik moet wel even van je weten wat je wil want dan kunnen we dat communiceren. Weer leest ze het en reageert ze niet. Kan daar zo boos om worden.
Aan iemand die ik van de week sprak. Hij had het erover dat hij een weekendje naar Londen was geweest en veel dingen veeegan waren (hij sprak het op zn Nederlands uit, had ik ook nog nooit iemand horen doen haha). En dat hij dat toch echt ver vond gaan. Toen dacht ik echt gast je hebt er geen last van? Maar ja wat verwachtte ik van iemand die altijd de grap maakt: âik vind vegetarisch eten het lekkerste met een stukje vleesâ Hahahahahahhihihihohohoho
Iemand die in zân instastory de mol bekend maakt.
Niet iedereen kijkt het live!
Keelontsteking. Uitgeput. Moe. Letterlijk naar de badkamer lopen voelt als een marathon.
Ik heb ook weer keelontsteking. Ik erger me er verschrikkelijk aan
Hopelijk voel jij je snel weer wat beter
Nou nee ik heb gewoon een leven. En ik kwam er achter via de insta van mân hond. Welke hond heeft het nou over de finale van de mol?
Als mensen iets zeggen van âbe great today!â dat schiet bij mij altijd in het verkeerde keelgat en dan denk ik. Nee houd toch je bek heb ik helemaal geen zin in.
Bestellen en lekker gaan chillen op de bank! Als je dood op bent is koken niet fijn en zal het resultaat ook niet super boeiend worden.
Nou uh, was dit met Andre en Rachel Hazes ook niet zo?
Oh ik dacht dat hij toen ook al een beetje creepay met haar deed, want ze ontmoette elkaar toen zij echt nog heel jong was. Excuus!
Volgens mij was dat ook zo, dat hij er al achter haar aanzat toen ze 15 was en bij hem thuis ging oppassen.
Maar MJ is ook laaaang in het nieuws geweest destijds met die rechtzaak? Krijg echt het idee dat mensen dat zijn vergeten of de âhij werd vrijgesproken dus hij heeft het niet gedaanâ argumenten
Oh ik snap wat je bedoelt! Dat was ook een beetje wat ik wilde duidelijk maken, maar ik had wel wat meer context mogen bieden, inderdaad.
@Mila @MevrouwMand ik dacht ga na jaren afwezigheid ook weer keertje proberen zaterdagticket voor defqon te kopen. Wat een ellende. En wat zijn die kaarten vreselijk duur. Ik ga dus ook niet
Zo gek ook om een geval van 60 jaar geleden erbij te betrekken. Toen was 25 en 14 volgens mij nog niet zoân gek leeftijdsverschil.
Ik keek net hotter Than my daughter en daar was een meisje van 27, die een relatie had met een man 50.
Die man (50) had ervoor een relatie met de MOEDER van dat meisje (27) en daar een kind mee gekregen (13). Vervolgens was het uitgegaan en was de moeder vertrokken en zorgde zij (toen dus 14) voor haar broertje en woonde ook bij die man. Inmiddels heeft ze 5 kinderen van hem waarbij de oudste eruit zag als minstens 8.
Hij zei dat het âgeen liefde op eerste gezicht wasâ dat mag ik Gvd hopen. Maar hij zei ook hele nare dingen, die echt smerig waren over hoe ze âooit een mooie vrouw wasâ en âhet jonge chickie van verderopâ
Zo Fucking nasty, hij heeft haar keihard zitten groomen en dat eerste kind is niet ver na haar 18e verwekt.
Ik snap het na jullie beide berichten nog steeds niet. Wie is het chickie van verderop? Als ze samen in 1 huis woonden?
Vroeger, voordat hij haar kende was die moeder dat. Later kregen ze dat jongetje (13).
Moeder verdween uit beeld en toen ging die vent met de dochter van die vrouw (uit een eerdere relatie dus)