Waar erger jij je aan? #3

In kaas wordt vaak dierlijk stremsel gebruikt en dat komt uit de maag van een dier. Net als dat gelatine niet vegetarisch is.

Voor sommige kaas wordt leb gebruikt, dat halen ze uit de maag van een kalf.

Edit : maar er zijn gelukkig heel veel vegetarische kazen te krijgen!

1 like

oke ik schaam mij een beetje maar dit heb ik dus nooit geweten
ik eet geen vlees maar ga vanaf nu dus kijken naar vega kaas. thanks dus !!!

edit: ”Voor veel (nieuwe) vegetariĂ«rs is het vaak een tegenvaller wanneer ze tot de ontdekking komen dat veel kazen niet vegetarisch zijn”.

nou een tegenvaller niet maar wel een hele ontdekking ja.

1 like

@Kusjessoldaat @Banananana goh dat wist ik helemaal niet! Bedankt voor de toelichting

1 like


Jawel :slight_smile:

4 likes

Hahah ik heb echt net vandaag in het vegetarische topic gevraagd of mensen weten van/letten op vegetarische kaas.

1 like

Haha ik kwam letterlijk naar dit topic om deze ergernis te delen. Ik vind het echt heel lelijk en ik kan echt niets vinden. Echt waarom, was net gewend aan de andere update.

1 like

Ik had preciesss deze zelfde ergernis. Eerst had ik dat bij de onderbroeken van de zeeman, dus die had ik al afgezworen. Toen had ik inderdaad hele fijne van de Hema, opnieuw gekocht en toen had ik ook dit probleem. Heb je dan nergens meer fatsoenlijke onderbroeken? :triumph:

2 likes

JA ik heb 1 onderbroek van de Hema recent gekocht en daar is dit ook bij gebeurd! En m’n oude zijn ook nog prima inderdaad!

1 like

Ik doe mee met boos zijn :rage: Jarenlang de drie-voor-drie-euro onderbroeken aangeraden bij iedereen die het wel of niet wilde horen. En nu zijn ze verpest


1 like

Neeee wat stom van de Hema onderbroeken, ik wilde net nieuwe gaan kopen!

Ik lees in het schoonoudersleedtopic net dat je prima ook ondergoed met je schoonmoeder/schoondochter/schoonzusje? kunt delen, geen probleem. Opgelost :+1:

12 likes

Ik heb ook jarenlang die van de Hema gehad en vind ze nu ook echt niet meer fijn. Ze vallen ineens veel groter en het stofje lijkt veel dunner. Ik heb nu al heel lang deze van H&M en vind ze echt veel fijner dan die van de Hema! Wel wat duurder maar ze blijven echt heel lang mooi.

5 likes

Ik heb het met panty’s van de Hema! Sinds deze winter ook.
Heb altijd van die 60 denier panty’s waar ik serieus 2 winters of nog meer mee deed, deze winter een paar nieuwe gekocht en nu na een paar keer dragen krijg ik een gat bij de grote teen terwijl ik mijn nagels gewoon heel kort en glad gevijld heb. Ben niet de enige als ik de recensies zie op de site haha

1 like

Hema staat bij mij al een half jaar op de negeer. Kwaliteit van onderbroeken, sokken en handdoeken zijn gewoon veel minder geworden. Had liever gezien dat ze de prijs wat omhoog gooide en dezelfde kwaliteit hadden behouden.

4 likes

Mbt die sokken dacht ik echt dat het aan mij lag :scream:

Nee hoor, het is Ă©cht HEMA. :raised_hands:

12 likes

Ik krijg bij al mij hema onderbroeken een gratis plasgaatje/vingergaatje in de naad die vlak boven het kruis zit. Die service mogen ze ook achterwegen laten.

21 likes

waarom zijn al mijn vriendinnen ongelukkig in hun relatie. Ik word er gek van. Ze neigen ook allemaal naar beetje vreemdgaan gedrag en ik wil het gewoon niet meer horen?? Ik wil gewoon met mensen praten die ook heel verliefd zijn.

11 likes

Ik heb die katoenen spaghetti hemdjes van HEMA die ik altijd als onderhemdje draag, zijn heel fijn en prima, ware het niet dat de witte heel snel verkleuren (wat op zich niet heel erg is omdat ik het dus altijd onder een shirtje/trui draag) maar de lengte verschilt ook nogal, sommige komen tot halverwege mijn billen en anderen blijven niet eens in mijn onderbroek zitten. Maar weer eens op zoek naar andere hemdjes dus.

2 likes