Waar erger jij je aan? #3

NEE!! Ik wilde morgen een paar nieuwe kopen omdat ik steeds gaten bij mijn grote teen heb maar dat is dus niet mijn schuld maar de nieuwe kwaliteit??

Ik heb ook teengaten met die nieuwere… Terwijl ik dus ook nog panty’s uit 2015 heb die perfect zijn!

Wss wil Hema dat we meer kopen of ze zijn van fabriek geswitcht.

1 like

Jaa :sob: iedereen zegt het ook in de reviews hier: https://www.hema.nl/dames/damesbeenmode/pantys-maillots/pantys/panty-60-denier-zwart-1000001111.html

Hopelijk doen ze hier wat mee en zijn ze volgende winter weer normaal

1 like

@Grey Ik heb deze update nu een paar weken en de eerste week werd ik er helemaal gestoord van en wilde ik met mn telefoon gooien, maarrr er is licht aan het eind van de tunnel want inmiddels zie ik het niet eens meer. Dus echt, het went.

Ik erger me aan whatsapp. Als iemand mij een berichtje stuurt, bijvoorbeeld een zin met daarin het bankrekeningnummer. Dan wil ik alleen dat bankrekeningnummer selecteren en kopiëren. Dat kan niet, kan alleen het hele bericht kopiëren.

Vroeger kon dat toch wel? M’n vriendin zegt van niet. Ben ik nou gek?

1 like

Stom!! Heeft iemand een goed betaalbaar alternatief? Ik geef liever niet heel veel uit aan panty’s want als mijn teennagel ze niet sloopt dan is het wel een kattenklauw… ik houd van die dikke zwarte panty’s die je hoog op kan trekken.

Ik vind anni rolfi (ofzo) van de kruidvat fijn! Koop daar ladder resistent 20 denier, weet niet tot hoe dik ze gaan

3 likes

Ik wil een geirriteerd mailtje sturen naar een webshop maar ik kan niet passief agressief doen in het engels :sleepy:

1 like

Als je me een pb stuurt wil ik je morgen wel helpen!

Oh lief! Ik ga je een berichtje sturen

Aan een studiegenoot / vriendinnetje. Ze is buitenlands en kan haar draai hier niet vinden, geen baan en ze heeft al mega veel studievertraging. Daarnaast ook nog eens mega veel drama met haar (nu) ex, maar ze doet niks aan geen van deze zaken, wat ik haar ook vertel. Als ik haar zie slurpt ze al m’n energie op door haar negatieve gedrag, maar ik durf er niks van te zeggen want ze is heel lief en aan sommig drama kan ze niks aan doen… of haar houding moet veranderen…

Ik draag altijd een paar sneakersokken in mijn panty! Nooit meer gaten bij je tenen haha.

2 likes

De sportschool is vandaag nog steeds dicht vanwege carnaval :frowning_face:

Ik heb serieus mijn eerste lesblok overgeslagen omdat het net begon te regenen toen ik wilde vertrekken :roll_eyes: Om dezelfde reden als jij!

2 likes

Mijn moeder die Zei jij ergens achter zegt als ze wilt dat ik iets doe. " Jij zou dit en dat doen zei jij" eh nee mam jij hebt dat bedacht we hebben het erover gehad maar ik heb gezegd dat ik dat zou doen.

Dat mijn mannelijk collega’s ervan uitgaan dat ik ff lunch ga klaarzetten omdat ik de enige vrouw hier ben. EN DAARBIJ zit ik op een andere vestiging van mijn bedrijf dus de mensen van deze vestiging horen gewoon lunch klaar te zetten. Ben er zo klaar mee dat ze roepen ‘meer diversiteit, meer diversiteit’ en dat ze zich dan zo ongelofelijk generaliserend en seksistisch gedragen.

Ex-fucking-cuse me !? Ik zou lekker de deur uitgaan en ergens anders gaan lunchen, byeee

18 likes

Precies! Mannen die denken dat vrouwen dat wel doen.

Bij mij op kantoor willen ze dat ik de koffie zet of de handdoek en theedoek was. Ja euh dikke doei. Ja Maar de vorige vrouw deed het wel. Dus?!?
Ik had eens de handdoek en theedoek gewassen, maar ze waren te hard. Ja mooi ook weer van genezen. Doe ik ook nooit meer.

4 likes

Hahaha kan jij niet eens een theedoek wassen. Ga je schamen, slechte vrouw.

3 likes

Ja ik wacht nog tien minuten en dan stap ik lekker mn auto in naar de dichtsbijzijnde lunchroom haha

9 likes