Waar erger jij je aan? #3

Bestellen en lekker gaan chillen op de bank! Als je dood op bent is koken niet fijn en zal het resultaat ook niet super boeiend worden.

1 like

Dat ik nu overal op FB dit soort dingen voorbij zie komen

1 like

Nou uh, was dit met Andre en Rachel Hazes ook niet zo?

Oh ik dacht dat hij toen ook al een beetje creepay met haar deed, want ze ontmoette elkaar toen zij echt nog heel jong was. Excuus!

Volgens mij was dat ook zo, dat hij er al achter haar aanzat toen ze 15 was en bij hem thuis ging oppassen.

1 like

Volgens mij is er de afgelopen jaren meer te doen geweest rondom Woody Allen dan MJ. Wat betreft berichtgeving. Maar kan me voorstellen dat veel mensen dat niet eens meegekregen hebben.

7 likes

Maar MJ is ook laaaang in het nieuws geweest destijds met die rechtzaak? Krijg echt het idee dat mensen dat zijn vergeten of de ‘hij werd vrijgesproken dus hij heeft het niet gedaan’ argumenten :confounded:

Oh ik snap wat je bedoelt! Dat was ook een beetje wat ik wilde duidelijk maken, maar ik had wel wat meer context mogen bieden, inderdaad.

2 likes

@Mila @MevrouwMand ik dacht ga na jaren afwezigheid ook weer keertje proberen zaterdagticket voor defqon te kopen. Wat een ellende. En wat zijn die kaarten vreselijk duur. Ik ga dus ook niet

Zo gek ook om een geval van 60 jaar geleden erbij te betrekken. Toen was 25 en 14 volgens mij nog niet zo’n gek leeftijdsverschil.

1 like

Ik keek net hotter Than my daughter en daar was een meisje van 27, die een relatie had met een man 50.

Die man (50) had ervoor een relatie met de MOEDER van dat meisje (27) en daar een kind mee gekregen (13). Vervolgens was het uitgegaan en was de moeder vertrokken en zorgde zij (toen dus 14) voor haar broertje en woonde ook bij die man. Inmiddels heeft ze 5 kinderen van hem waarbij de oudste eruit zag als minstens 8.

Hij zei dat het “geen liefde op eerste gezicht was” dat mag ik Gvd hopen. Maar hij zei ook hele nare dingen, die echt smerig waren over hoe ze “ooit een mooie vrouw was” en “het jonge chickie van verderop”

Zo Fucking nasty, hij heeft haar keihard zitten groomen en dat eerste kind is niet ver na haar 18e verwekt.

22 likes

Ik snap het na jullie beide berichten nog steeds niet. Wie is het chickie van verderop? Als ze samen in 1 huis woonden?

Vroeger, voordat hij haar kende was die moeder dat. Later kregen ze dat jongetje (13).

Moeder verdween uit beeld en toen ging die vent met de dochter van die vrouw (uit een eerdere relatie dus)

2 likes

Nee die man van 50 leerde zn huidige vrouw/de dochter van zn eerste vrouw kennen toen ze een jonge tiener was. Toen ze 14 was kreeg ze een halfbroertje waarvan hij de vader was. Toen haar moeder vertrok zorgde zij op haar 14e voor haar broertje, die ze ziet als een zoon. Nog geen 5 jaar laten had ze haar eerste kind ket stiefvader en inmiddels op haar 27e heeft ze 4 kinderen van hem + haar halfbroertje/stiefzoon.

We horen niet hoe oud hun oudste kind samen is, maar je ziet haar in beeld en ze is echt minstens 8, wat net legaal kan. Maar hij kent haar dus vanaf 12/13 minstens.

2 likes

Hij is toch niet vrijgesproken, maar heeft toch een schikking getroffen (aka de aanklagers afgekocht) waardoor het nooit tot een oordeel is gekomen?

Nee bij die aanklachten was er wel echt een jury uitspraak volgens mij! Die zaak daarvoor heeft 'ie geschikt met de ouders.

https://amayzine.com/nl/2019/waarom-het-bijna-nooit-lukt-om-af-te-vallen/

Dit artikel van Amayzine
 Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen. Lekker bodyshamen, goed zo, meid.

3 likes

Ik vind het zo typisch dat er onder dat artikel staat dat de auteur “woont in het Gooi”, terwijl je op insta ziet dat het gewoon Hilversum is.

Technisch is dat hetzelfde, maar ik heb altijd argwaan als mensen het zo omschrijven.

8 likes

Ze vergeet ‘rapid conclusions trekker’ nog.

8 likes

Teksten onder foto’s op instagram als: “Happiness radiates like the fragrance from a flower and draws all good things towards you” en “There’a mountaintop that I’m dreaming of, if you need me you know where I’ll be” en nog een parel: “The sea delights to lift us free, if only we dare to let go”.
:woman_shrugging:t3::woman_facepalming:t3:

10 likes