Soms zou ik toch een tegenhanger willen maken en die dan Onzyne.com noemen.
Ik stoor me aan hoe een vriendin van mij appt. Altijd zo enorm veel tekst en voice memoās over allerlei verschillende dingen dat ik echt niet weet waar ik moet beginnen met reageren want ik wil niet bepaalde belangrijke dingen overslaan om haar wel het gevoel te geven dat ik alles lees en luister.
Soms maak ik dan echt een lijstje met punten. 1) ja inderdaad mee eens 2) knap van je zeg 3) ja heb ik ook blabla 4) blabla 5) blabla 6) vraag stellen 7) smileys 8) ben ik nog iets vergeten 9) oke doei
Nu heb ik ook nog een paar berichten staan die ik gelezen heb maar er is zoān drempel om te antwoorden omdat ik niet weet wat ik moet zeggen. Waarom kun je het niet kort houden en dan vaker appen i.pv. eens in de paar dagen alles in 1x. Maar dit durf ik niet te zeggen want ze is eigenlijk al altijd zo geweest
Misschien gewoon reageren op het enige dat je echt interessant/belangrijk vind? Of het meest interessant/belangrijk en de rest gewoon laten zitten. Als het voor haar echt belangrijk is begint ze er wel weer opnieuw over en heb je weer een kans om te reageren
(Also je lijkt me echt een goede vriendin dat je zo veel moeite steekt in haar het gevoel geven dat je naar haar luistert!)
Ah dankjewel! Die tactiek gebruik ik inderdaad de laatste tijd. Het is niet dat het me niet interesseert maar het is lastig communiceren op die manier dan in een normaal gesprek waar je steeds tegen elkaar terug praat. Ik heb niet veel vriendinnen en ze betekent wel veel voor me! We begrijpen elkaar goed en respecteren elkaar. Ik zeg ook wel eens dat ik niet weet waar ik moet beginnen of dat ik geen tijd heb om te reageren en dat vindt ze niet erg. Maar toch frustreert het me, maar eigenlijk frustreert het me meer hoe ik me voel erover
Haha dan heb ik ook geen idee. Vooral blijven onthouden dat je al mega je best doet en niet meer kan doen wat je nu doet!
Ik kan me echt irreƫel ergeren aan mensen in het ov die niet gaan zitten zoals ik dat wil. Bijvoorbeeld op een vierzits niet schuin tegenover me gaan zitten.
Ik vind het echt stom dat allemaal mensen gaan zeggen dat Nederland gaan winnen bij het Songfestival. Het liedje is populair, maar er doen nog 40 andere landen mee, vind het een beetje overmoedig.
En dan als we niet winnen is het een politiek corrupt festijn
Ik vind het juist vervelend dat de meeste mensen er zo pessimistisch over zijn want āwe winnen toch nooit!!ā. Beetje optimisme kan nooit kwaad. Plus met de instelling dat het toch nooit lukt verhoog je je kansen ook niet bepaald.
Haha ja dat vind ik dan ook weer, maar dat zijn dan volgens mij meer de mensen die eurovisie in het algemeen onzin vinden en liever hebben dat we niet meedoen
Ik erger me aan die nieuwe (ok inmiddels niet meer zo nieuw) treinen als het buiten donker is. Die reflectie in het raam is zo duidelijk dat ik niet lekker muziek luisterend uit het raam kan staren, omdat ik dan óf steeds naar mezelf kijk óf ongewild medepassagiers aanstaar via het raam. Ik wil naast stilte coupés ook donkere coupés
Lang leve vieze ramen
Dat ik het gevoel heb dat ik genegeerd word door een bepaald persoon die ik absoluut niet kan inschattenā¦
En dat ik zo een erge uitsteller ben en zo lui ben om gewoon actie te ondernemen om alles in order te maken zonder alles last minute te moeten doen.
Dat ik al anderhalf uur in de wachtkamer van de huisarts zit voor een stom voorschriftje
Dat ik mijn buren altijd hoor mopperen tegen elkaar en dom hoor lachen. Ik hoor ze nooit seks hebben maar al de rest wel, verbaas ik me nog het meest over.
Ik kan het vaak ook woordelijk verstaan. Lig/zit hier dan echt van kun je je smoel houden aub, al die onzin.
Maar ja, dat is natuurlijk met Nederland en Belgiƫ ook zo. Vind het al irritant dat die stomme Jan Smit dan alweer op de 12 punten van Belgiƫ zit te wachten.
Ik denk dat het songfestival de laatste jaren sowieso al niet meer gaat om het beste liedje, maar om de (politieke) boodschap van het land/liedje/deelnemer. Niet per se corrupt inderdaad, maar de laatste 5 jaar kan je al bedenken wie er wint als je het achtergrondverhaal hoort (en zoals het jaar dat OekraĆÆne won: als je keek naar het nieuws over de situatie daar). Behalve toen tussendoor even Zweden won haha.
Niet mee eens eigenlijk. Als het om politieke context gaat had Israël nooit kunnen winnen. In mijn optiek win je als je iets neerzet wat niet eerder is gedaan en was alleen Oekraïnes winst zwaar politiek beladen.
Hahaha dit in combinatie met je naam
God ik bedenk me dat ALS we winnen, de Fucking TROS het gaat organiseren en dan sowieos Jan Smit of een andere wanstaltigheid de show komt hosten en die cringe kan ik niet aan.
Ik hoop dat we tweede worden.
Ik wil er niet eens aan denken wat voor opening Nederland dan gaat doen.