Waar erger jij je aan? #3

Ooooooohhhhhhhh ik vind het al heel erg dat Emma Wortelboer zo hard lobbyt om de punten door te mogen geven want ZIJ SCHREEUWT ALTIJD ALLES en haar reden is “want ik ben de grooste fan”

Meid je bent 21, neem verscheidende stoelen en ga zitten met je haantje de luidruchtigste houding. Zul je zien dat als we winnen zij ook mag presenteren :sob::sob:

Hoop dan eigenlijk gewoon Gerard Joling, die is tenminste zo erg dat het wel weer iets heeft.

22 likes

Of we huren Petra en Mans♥️

4 likes

Huh, ‘politieke’ staat toch ook tussen haakjes? Als in: voor de ene winnaar geldt dit wel en de andere niet. Israels liedje had een boodschap, dus ookal was het niks politieks dan was het naar mijn mening nog steeds vanwege de boodschap een winnaar en niet omdat het liedje zo geniaal was.

Ik denk dat we dan van mening verschillen want ik vind niet dat winnaars vallen onder ‘iets wat nog nooit gedaan is’. Sowieso niet omdat voorheen vaak van die standaard popnummers wonnen (zoals Zweden en Denemarken) en de laatste jaren dus iets met een verhaal.

3 likes

Heeft GB ook gedaan, ik vind het een groot succes :+1:

6 likes

Oh ik ook! Mans :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Zo lief dit filmpje. Die oudere band ook waar dat vrouwtje steeds verkeerd inzet :ok_hand:

2 likes

Dat mijn vriend sinds dat hij ander werk heeft, om 10 uur al naar bed gaat. Nou sorry hoor, maar vaak zit ik dan net even op mijn gemak op de bank. No way dat ik dan al naar bed ga :joy: En daardoor ligt hij vaak al te slapen wanneer ik naar boven ga waardoor het weer moeilijker is voor mij om in slaap te vallen.

Welke afl is dit? Van de Nederlandse versie? Bizar

1 like

Jaa ik heb net via videoland een paar afl gekeken met die hekserige vrouw en die Gosia. Vind t wel een lekker wegkijkprogramma, haha

1 like

Sorry had even over de haakjes heen gelezen! Was misschien even iets te ongenuanceerd.

Lijkt me wel heel interessant om eens uit te zoeken wat er precies in stemgedrag is veranderd (als er iets is veranderd dan haha).

1 like

Graag een medley met samson en meneer spaghetti en dan k3 als achtergronddanseressen. :heart_eyes:

15 likes

Omg ik ben zo kwaad

Moest om 7:15 ergens zijn voor iets heel belangrijks (visum gerelateerd). Dus ik heb gisteren een taxi besteld om me op te halen nu om 6:50. Ik maar wachten en wachten en wachten tot het 7:00 uur was en heb ze toen gebeld, zeggen ze dat ze momenteel geen beschikbare taxi hebben. Wtf!! Ik heb gisteren gereserveerd?! Toen maar een andere taxi gebeld maar nu ben ik een half uur te laat en word ik waarschijnlijk niet meer geholpen. Zo fucking kwaad

Wow wat slecht, maar het klinkt alsof ze he eigenlijk waren vergeten. Hopelijk kan je alsnog snel geholpen worden:(

Jullie sturen Samson en Gert met de Samsonrock 2.0

4 likes

Ik zit op de trein te wachten en de jongen naast me op het bankje zit te roken, maar hij heeft echt al 10 keer op de grond getuft. Zo gooor

Aan mijn vorige werkgever. Hij appt mij net of ik volgende week s avonds een dienst achter de kassa over wil nemen (het hele team heeft vergadering).

1: ik werkte destijds op kantoor, niet achter de kassa
2: ik heb af en toe achter de kassa gestaan (even bijspringen), maar dat is al 1,5 jaar geleden ofzo. Een hele dienst, met afsluiten en al weet ik niet eens meer

Hoe zeg je netjes dat je geen zin hebt? Help

Ik zou uitleggen dat je je daar niet prettig bij voelt door bovenstaande. Of als je dat niet durft, zeggen dat je niet kunt die avond. :upside_down_face:

@HvO je hebt helemaal gelijk! Ik hoef ook geen verantwoording af te leggen dus hij neemt maar genoegen met “ik kan niet”. Thanks!

@InternetExplorer ga ik doen! Thanks

3 likes

Mensen die tegenover je op zaal komen en je de hele tijd aangapen. Serieus ga jezelf vermaken i.p.v. mij ongemakkelijk te doen voelen trekt gordijn dicht

3 likes

Ik ga vandaag met een vriendin naar een andere vriendin toe, en daar had ik al de hele week zin in. En nu erger ik me sinds gisteren al ontzettend erg aan hoe de eerste vriendin doet, gisteren erom moeten huilen (ligt aan mij) en nu zie ik meer op tegen de autorit van 1,5 uur dan dat ik zin heb in het hele gebeuren. Zucht.

Groepsdrachten en mensen die iets precies op hun (niet betere) manier willen. Pas het lekker zelf aan dan.

3 likes