Waar erger jij je aan? #3

ja WTF??? Gisteren fietste er een vent voor me die al de hele tijd zat te rochelen en toen keek ie achter zich om te kijken of er niemand achter hem fietste zodat hij kon tuffen, zag mij, EN DEED HET ALSNOG

1 like

Bah ja! Volgens mij was het echt een soort tik bij die jongen, na elke nicotine inhalatie spuugde hij naast zich op de grond. Er zat echt een hele natte plek naast hem :nauseated_face:

Huh dacht dat dit aan mijn laptop lag, maar dit heb ik ook!
In Safari alleen… want in Chrome doet 'ie het gewoon :confused:

2 likes

Ik heb niet bijgehouden sinds wanneer het probleem is maar heb inderdaad ook Mojave nu. Ligt dus daar aan, gelukkig niet aan mijn laptop haha. Maar in Chrome doet 'ie het gelukkig :slight_smile:

1 like

Zij zit sowieso echt in mijn allergie.

3 likes

Misschien is dit de oorzaak. En denkt ze dat ze gewoon met HEEL VEEL PIT presenteert. Irritant mens iig.

2 likes

jezus wat een irritant mens, ik kende haar niet maar maakte de fout haar insta op te zoeken. special snowflake is bijna te zacht uitgedrukt.

2 likes

Ik zou als bedrijf haar echt geen tweede kans geven als een kandidaat zich zo gedroeg.

8 likes

Heb wel heel erg het gevoel bij haar dat we over een tijdje nog maar weinig van haar horen omdat ze gewoon simpelweg bij niemand in de smaak valt.

1 like

Ik vind tegenwoordig “nee, sorry” voldoende verantwoording. Geen liegen, geen verantwoording afleggen, nergens voor nodig allemaal.
De sorry staat er ook alleen maar achter omdat het me wel spijt dat ik iemand teleur moet stellen, maar of ik dat doe omdat ik niet wíl of omdat ik niet kán moet echt niet uitmaken.

15 likes

Nina Warink

12 likes

M’n huisgenoten die te lui zijn om papier te scheiden. Verder kunnen we niks scheiden (naast glas dan). Erghh.

1 like

GA NIET STILSTAAN OP DE ROLTRAP.

Godverdomme simpele zielen.

29 likes

Mensen die juist lopen op een roltrap. Whyyy. Het is niet voor niets een roltrap :rage:

5 likes

Daar issie dus voor bedoeld. Om mensen sneller te vervoeren. Niet voor lamme takken.

30 likes

Nee dat is een trap :joy:

1 like

Het feit dat KWF mij ongegeneerd blijft bellen om om meer geld te vragen terwijl ik al doneerde. Eerste keer aangegeven dat het niet uitkwam, toen bij dat bandje wat ze daarna afspelen bij recht van verzet aangegeven dat ik niet meer gebeld wilde worden, toen ze nog een keer belden probeerde zo’n trien me wijs te maken dat recht van verzet niet geldig is omdat ik al donateur ben (wat echt niet klopt volgens zo’n consuwijzer website), me toen afgemeld als donateur en sindsdien hebben ze alweer drie keer gebeld. Zo slecht dit :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Wat idioot. Kun je niet ergens een klacht indienen?

Ja heb ik al gedaan via die consuwijzer website. Nog niets op gehoord overigens.

1 like

Het weer.

In een wandeling van 10 minuten is mijn paraplu denk ik 85 keer omgeklapt :mad:

1 like