Waar erger jij je aan? #3

De trien heeft gelijk (althans zo heb ik het ook geleerd op m’n werk). Het recht van verzet werkt niet als je ingeschreven staat bij het bedrijf/stichting. Ook als je bent gestopt als donateur sta je waarschijnlijk nog in het systeem. Daarom mogen zij je alsnog benaderen. Het bel me niet register helpt je beter in deze situatie.

Lekker vage foto, maar mensen die dat fietsding niet inklappen als ze hun fiets uit het rek hebben gehaald, zo irritant :rage:

12 likes

Jongens op Tinder die in hun bio hebben staan “heb het lef om het gesprek te beginnen!” oid haha ja vriend dan ga ik het dus zeker niet doen.

14 likes

Ik had een keer nog maar een paar minuten iemand als match en die begon al gelijk te praten met “ik vind het altijd heel leuk als een vrouw het gesprek begint, maar jou geef ik graag een tweede kans” ofzo. Nou hartelijk bedankt hoor, wat nobel van je.

3 likes

Ja en ik ben heel vaak het gesprek begonnen waarop er nul reactie kwam. Echt huilebalken

Ik vind het vaak ook heel arrogant overkomen, zo van, ik ben knap genoeg dus jij moet maar eerst beginnen.

Hier staat anders precies het tegenovergestelde van wat je nu zegt

https://www.consuwijzer.nl/telefonische-verkoop/telemarketing/recht-van-verzet

1 like

Dit heb ik precies andersom geleerd @Junebug85
Het bel me niet register geldt voor alles en iedereen. Tenzij je ‘een band’ met het bedrijf hebt. Dan mogen ze je wel bellen, totdat je recht van verzet gebruikt

https://www.bel-me-niet.nl/vragen/wat-het-recht-van-verzet

1 like

Oh zit ik het nou gewoon door elkaar te halen haha. Houd er wel rekening mee dat er verwerkingstijd is. Waarschijnlijk hebben het gesprek en de verwerkingstijd elkaar gekruist.

2 likes

Ik erger me aan die luie donders van Dream School die allemaal kutsmoesjes hebben als ze een keer moeten sporten. Kom op zeg.

‘Ik heb pijn aan mijn knieën dus ik kan niks.’
‘Dan kun je wel sit-ups doen.’
‘O ja ik heb ook pijn in m’n rug.’

:’)

9 likes

Ik zeg altijd “nee, helaas”. Ik vind sorry heel erg onnodig en volgens mij hoeft het “volgens de regels” ook niet. Je excuseren om iets waar je niks aan kan doen.

11 likes

Mensen die zo ongelooflijk veel praten, elk stil moment vollullen en hun klep niet even kunnen houden. Dat getater constant. Nodeloos stemgebruik.
Door zulke mensen besef ik me dat ik ook vaker mijn klep kan houden als het toch niks toevoegt op dat moment. Lekker rustig. De stilte kan ook mooi zijn hoor.

13 likes

Redenatie ipv redenering. Ik wéét dat beide mag, maar nee, kan het niet aanvaarden.

1 like

Ben seksueel gefrustreerdddd.

3 likes

Ja het kutte is dus dat als je zo’n ‘remanufactured’ toestel meegeven dat je dan volgens mij max 3 maanden garantie erop krijgt. Dat boden ze mij nml ook eens aan op een toestel van nog geen 2 jaar binnen applecare+.
Heb dat toen niet gedaan omdat de garantietermijn korter was dan de garantie die ik nog had op mijn ‘oude’ toestel (en ik wist zeker dat de mijne naast wat beschadigingen nog helemaal goed was)

Ik heb echt zo’n hekel aan fluitende vogels in de ochtend. Kut beesten hou je snavel het is 6 uur

6 likes

De ontspiegelende laag is volgens mij van mijn bril af, dus ik zie constant reflecties vanuit mijn ooghoeken… Heb de bril net iets langer dan een jaar en heb echt geen zin om wéér een nieuwe te moeten ><

Ik moet nieuwe kleren voor mijn zoontje bestellen, want het kan echt niet meer zo klein is de rest. Alleen is bijna alles RGK.

7 likes

Dat ik een gat in mijn panty heb, het irriteert me onnodig veel.

Als DH wordt gebruikt voor Den Haag. Den Helder bestaat ook gewoon.

3 likes