Waar erger jij je aan? #3

5 weken terug had ik koorts, en nu ben ik verdorie weer enorm verkouden en totaal niet lekker. Benieuwd of ik weer koorts heb.
Word gek van die schijt lage weerstand van me. :frowning:

Dat ik niet kan forummen in de tram zonder kotsmisselijk te worden

8 likes

Aan het weer.

3 likes

image

5 likes

Waarom word je misselijk?

1 like

Reisziekte gok ik

2 likes

Ja wagenziekte soort van, kan niet lezen in bewegende voertuigen (behalve vliegtuig en trein gelukkig)

Ooooh, dat is inderdaad echt supervervelend! Wat doe je dan als je onderweg bent?

Voor me uit loere
Is half uurtje naar werk, valt mee!

1 like

Mijn domme collega. Ik was al een kwartier klaar, liep toevallig nog in de winkel. Er staat een klant op mijn afdeling en dan hoor ik mijn collega super casual zeggen: ja vraag Banananana maar. NEE. Doe het zelf, jij wordt nog betaald, ik niet. Ik ben echt de beroerdste niet met werktijden maar zij had zelf even moeten denken: Ohja ze is al klaar, ik doe het wel.

1 like

Oh en die kutkop van Mark Rutte

9 likes

Dat valt inderdaad mee. Wel vervelend voor je!

Ik vind niet dat je overgevoelig reageert! Ik vind dat een vriendschap ook van twee kanten moet komen
 nu is het zoals in het opvat vooral eenrichtingsverkeer. Ik heb nu een vriendin die exact hetzelfde doet. Daar zoek ik nu ook geen contact meer mee, ik vind het vooral energie eten

1 like

Nog meer huisgenotengezeik!! Eten regelmatig samen en eigenlijk is standaard vlees duurder dan de vega optie maar ik doe nooit moeilijk en betaal gewoon het overall gemiddelde bedrag. Maar als mijn vega optie toevallig een keer duurder is moet ik direct meer gaan betalen (((((:

Ja ga ik zo ook doen. Ben een beetje klaar met het sponsoren van hun maaltijden haha. Heb het idee van “vlees is no 1 prioriteit en vega’s passen zich (financieel) maar aan” wel vaker meegemaakt, ook met anderen.

2 likes

Ook een vlees/vega-ergernis: zowel mijn man als ik vinden niet te veel vlees eten belangrijk, maar het vega-koken komt bijna alleen op mij neer :frowning:.

Dat was ook zo’n stelling in die stemwijzer, toch? Of je dat aan de experts of de volksvertegenwoordigers over wilde laten.

En dat er dan partijen zijn die voor volksvertegenwoordigers kiezen :face_with_symbols_over_mouth: rot op, ik wil dat experts zich over de dijken buigen en niet de volksvertegenwoordigers

3 likes

Oh ik had van het weekend ook een vega-erger is. Er was een verjaardag met eten en vorige keer had die vriendin iets vega voor mij geregeld. Dus dacht nu eigenlijk ook wel, maar verkeerd gedacht. En durfde er ook niet naar te vragen. Maar altijd de afweging: moet je zelf iets meenemen als je afwijkend eet, of mag je er na 15 jaar vriendschap wel van uit gaan dat iemand een burger ofzo voor jou aanschaft. Had het ook expres op tijd aangegeven. Gelukkig had ik smiddags al wat meer gegeten dan anders, maar mijn avondeten was dus stukjes stokbrood met satésaus.
Aan de ene kant : mijn probleem dat ik afwijkend eet, maar het kwam niet heel vriendelijk over.
Volgende keer maar vragen van te voren of er iets vegetarisch is of iets zelf meenemen.

1 like

Wow, ik ben best wel geshockeerd dat er zo moeilijk gedaan wordt over vega(n) eten? Ik was laatst een weekendje weg en we hebben toen gewoon allemaal veganistisch gegeten bij het avondeten, want er waren een paar veganisten bij, wel zo makkelijk voor de kokers ook als ze geen drie verschillende dingen moeten maken. Wel hadden we melk, yoghurt, kaas en eieren voor bij ontbijt en lunch, maar ook havermelk en sojayoghurt voor hen. Is toch niet meer dan normaal om rekening met elkaar te houden?

13 likes

Ik vind het ook echt gek dat mensen zo moeilijk over vegetarisch eten doen. Sowieso aso als je mee moet betalen aan eten waar je niks van mee kan eten. En ik vind het onzin om vegetarisch als afwijkend te bestempelen. Zeker bij lange vriendschap en ĂŒberhaupt als je weet van vrienden dat ze iets niet eten/niet mogen zorg je toch gewoon voor alternatieven? Ik zorg altijd dat iedereen iets mag eten en het liefst eten wat zoveel mogelijk mensen mogen

10 likes