Waar erger jij je aan? #3

Ben je net in het sportfondsenbad geweest? :joy: (haha ik stalk je niet maar dit verhaal + de hema foto die ik herken)

2 likes

Yessss. :sweat_smile::joy:

3 likes

Wit ondergoed dragen en 3 dagen te vroeg ongesteld worden.

2 likes

Haha ik deel je ergenis volkomen, over 1,5e maand gaat het flevoparkbad weer open, daar zijn de banen langer en heb je minder kans om langzame bejaarden te schoppen :+1:t2: misschien een tip!

4 likes

Ik ging vorig jaar voor het eerst en iemand had me wijsgemaakt dat het een verwarmd bad zou zijn dus dat was wel schrikken (/hartaanval) de eerste keer. Maar het is echt fijn daar! Heb er al helemaal zin in :clap:t2:

4 likes

In het Zuiderbad heb je dus alleen een snelle borstcrawlbaan en een middenstuk waar je op je dooie gemakje mag zwemmen. Maar dat levert dus problemen op want er zijn altijd mensen die niet kunnen crawlen maar wel snel gaan. En die zitten dan tussen de pensionado’s (en mij). Ik word nergens zo vaak getrapt als in het Zuiderbad.

1 like

Pff heb net een bestelling gedaan bij weekday, ga ik na betaling met paypal na een pagina met ’ page not found’. Wel email van paypal dat het bedrag is afgeschreven, niks van weekday en alles zit nog in mn mandje

aaaggghh ik heb zo geen zin om hiermee te dealen. alles qua contact is ook engels

Zo naar is dat… Waar ik eerder woonde had je baden die groot genoeg waren om iedereen op en neer te laten zwemmen zodat iedereen een ‘eigen’ baan had (of twee per baan ofzo) en je dus eigenlijk nooit last van elkaar hebt.

PayPal is vaak heel makkelijk met dit soort dingen! Zou die in ieder geval een mailtje sturen :slight_smile:

Dankje voor de tip! Niet gedaan omdat ik dacht dat het probleem bij weekday moest liggen, maar kan het idd altijd proberen

Prutsende treinconducteur!!

Kan je de middel niet bij een kleermaker laten innemen?

ooh goeie tip!! mijn stage zit daar dicht in de buurt dus dan ga ik erna een keer zwemmen. Maar het is dus onverwarmd :frowning: is dat wel te doen?

De eerste 5 seconde dacht ik wel altijd dat ik dood ging maar daarna is het prima! En als je eenmaal bezig bent is het veel lekkerder dan in een normaal zwembad met broeikas temperatuur

Herkenbaar! Heb je al een ski broek gevonden? Ik had er vorige week een aan van de decathlon en die zat wel heel goed. Misschien nog een tip :smiley:

1 like

Ik ben ziek op vakantie :slightly_frowning_face:

Nooooooo :slightly_frowning_face:

Luxe ergernis. Maar wel een terugkerende; mij vriend beslist altijd last minute dat we 4 dagen weg gaan en voor mij is dat gewoon te kortdag. Zit ik weer gestresst op airbnb en boeking.com naar hotels te zoeken terwijl we nog niet eens weten waar we heen gaan DONDERDAG :sweat_smile:

3 likes

Haha leuk toch zo spontaan :smiley: Je hebt nog wel even de tijd om een hotel te zoeken. Gaan jullie dan ook echt naar het buitenland of is dat per keer verschillend?

Aan mijn vriend die verkouden is en doet alsof hij dood gaat