Heb ik ook al geprobeerd maar blijf dezelfde melding krijgen. Incognitovenster werkt ook niet. 4g ipv wifi ook niet
Hoop dat de ict afdeling daar een beetje snel is en me kan helpen.
Die heb ik ook gepast en ik was ook een hotdog
Ik ben een beetje klaar met mijn vorige mentor/inwerker. Ze is naar een andere afdeling gegaan, dus zie haar niet vaak.
Als ik haar spreek gaat het 9-10 keer over haar. Vandaag appte ze me of ik de pauze op kantoor houd. Dus in de pauze was ze op de afdeling waar ik werk. Ze heeft geen woord tegen me gezegd, blijkbaar is het met collega’s leuker.
Of te wel ze gebruikt me, ze wilde niet alleen zitten. Zo gaat het iedere keer.
Ps. Ga nu niet roepen dat ik snel een conclusie trek. Dit is mijn bevinding en mijn ergenis. Het draait niet alleen om bovenstaand gebeurtenis.
Die goos naast me in de ub die non stop zit te tikken/trappelen met zn voeten. Chill dat je het zelf niet hoort met je oortjes in maar ik word er helemaal leip van kap even please.
Kan het nu ook niet meer niet horen
Ik zou gewoon vragen of hij stil wil zitten. Ik kan dat ook echt zo slecht tegen, zeker als ik me moet concentreren.
Ik heb de laatste tijd mijn inrichting veranderd, maar steeds ontevreden. En overal spierpijn, omdat ik alles zelf til & sleep.
Ik zit al een uur de moed te verzamelen om dat te doen, nog eventjes en dan durf ik misschien
Laat hem maar even dit berichtje zien:
Zeg meneertje, u zit al de hele tijd met uw voet te tikken. Ik begrijp dat dat voor u misschien bijdraagt aan de concentratie maar het leidt mij heel erg af. Zou u alsjeblieft op willen houden met dat GEWIEBEL!?
Dit soort overgeanimeerde video’s, alsof ze in een stomme film speelt. Een stomme film voor peuters.
nou indd doe gewoon normaal.
Hij is net weggegaan, dus problem solved
Fuck Drake lul !!!
Bij wat voor opleiding was dit?
Haha, of voorin naast de buschauffeur met zo’n microfoontje “We rijden nu op de A12 die Den Haag met de grens van Duitsland verbindt, aan uw linkerhand ziet u Ikea Utrecht en over enige tijd aan de rechterhand Ikea Duiven, wat een uitzicht!”
Ballentent-tours. Langs alle IKEA’s met een grote bus. Wie wil dat nou niet.
Met gratis balletjes in de bus.
Je kunt het ook hier proberen in het verkooptopic! Krijg je zeker geen gare reacties.
En Zalando? Die verkopen ook wat pull&bear
Die verkopen die trui helaas niet.
Maaaar het is gelukt. Als ik voor thuis bezorgen kies kan ik nu wel bestellen. Verzenden naar een postnl punt werkt helaas nog steeds niet. Niemand snapt hoe dat mogelijk is dus het is een beetje een mysterie. Maar als het goed is is mijn bestelling net verzonden dus hopelijk past ie en komt het op tijd
Even weg, krijg ineens benauwd dat diegene het leest (zonder aanwijsbare redenen verder en kans 0.0001)