En die regen. Serieus hoeveel dagen regent het wel niet. Voor mijn idee al zowat 2 weken non stop. De planten en bomen buiten hebben nu wel weer genoeg water gehad hoor.
Als het goed is duurt het nog maar één dag, maandag is het klaar met die gekkigheid!
(Alleen regen of alleen wind vind ik nog redelijk te doen, maar de combinatie is echt zo vervelend, een paraplu kun je niet gebruiken en op de fiets in een regenpak ga ik altijd al zweten maar al helemaal als ik ook nog eens zwoegend tegen die harde wind in aan het fietsen ben.)
Ik was net ff in een tweedehands winkel en er waren 3 van die emmawortelboermeisjes van een jaar of 20 die door alle broeken gingen, waarna er 1 zei: “UGh alles is maat 100, waarom is alles zoooooo enorm”, ik stond ook bij het rek en alle broeken waren mijn maat of kleiner.
Whaaaat, ik heb mijne deze week tijdelijk laten verwijderen omdat ik een behandeling aan mijn voortand krijg. Het verwijderen was gratis en voor 75€ krijg ik volgende week een nieuwe.
Ik woon in zuid-Limburg en laat het bij een orthodontist doen.
Ik zou morgen wat met een vriend gaan doen en keek daar al een paar dagen naar uit. Zegt hij vanmorgen: ik heb eigenlijk helemaal nergens zin in en we zien elkaar volgende week sowieso. Ik was teleurgesteld, maar okay, kan gebeuren. Zegt hij nu dat hij vanavond last minute met een andere vriendin gaat afspreken. ?? ???
Basketbal, en alles wat daarmee gepaard gaat. Ik kan me zelfs ergeren aan de gladde kledingstof. Dat is lastig op te vouwen en glibberig. Zo IRRITANT.
Aan mezelf
Lig met zo’n kater op de bank, al de hele dag. Ben super moe maar kan niet slapen? En heb inmiddels ook honger maar weet niet wat ik fatsoenlijk weg krijg
Waarom doe ik mezelf dit aan 🤷
Ik heb pas geleden mijn spalken eruit laten halen, dit kostte me 80 euro. Een nieuwe bij de orthodontist zou 125 euro kosten, maar ik ga nu door het leven zonder spalken.
Dus het loont misschien wel om het bij de ortho te doen!
En toch heb ik altijd het idee dat ze het proberen. Ligt er echt net aan hoe ze het willen declareren.
Sofia van teen mom (dat kind van Farrah).
Wat een schijt jong, net d’r moeder
Ja dat ook hoor. Zou alle vrouwen in die familie wel een pedagogische beuk willen geven
Dit ik de hele avond te lui ben om mijn elektrische deken aan te doen, en dat ik nu in een koud bed lig te bibberen.
Ja ja, deze oma ligt op zaterdagavond om half 10 al in bed #noshame
Dat ik niet zo goed voor mezelf kan zorgen.
Ik moet dit weekend echt hard studeren voor een tentamen. Eigenlijk zou ik vroeg op staan zodat ik alles wat ik voor vandaag op de planning heb staan af zou krijgen. Maarja, dat is toch wel lastig, uiteindelijk ben ik om 12 uur pas begonnen met studeren en heb ik ook te veel onzinnige dingen (forummen, filmpjes kijken) tussendoor gedaan. Dus nu ben ik nog lang niet klaar.
Maar nou heb ik ook amper eten in huis, dus ik heb vandaag geleefd op een pak Lotuskoekjes, dat was het.
Ik moet zo (vlak voor hij dicht gaat) nog wel even naar de supermarkt, dus ik heb net toch ook maar even gedoucht en normale kleren aangetrokken.
Verder is mijn huis één grote bende.
Echt, ik kijk zo op tegen mensen die dit soort dingen gewoon onder controle hebben! Het klinkt zo makkelijk, maar het lukt mij nooit.
Heel herkenbaar. Thuisbezorgd tegen 11 uur savonds of magnetronmaaltijden (at toen nog vlees dus die opties waren er). Op gegeven moment had ik niet eens meer schoon bestek.
Maarja soms moeten dingen wijken en dan lagen m’n prioriteiten bij m’n studie en niet hoe schoon ikzelf of m’n huis was. #noregrets
Tegenwoordig woon ik samen en werken we en hebben we een schoonmaakster, en dat is zo’n verademing.
Gelukkig, er is nog hoop!
Wat betreft prioriteiten: op dit moment is heel hard studeren inderdaad belangrijker dan de rest, maar dat is ook dubbel. Als ik voor mijn studie netjes de boel had bijgehouden had ik nu niet last minute als een idioot aan de slag gehoeven.
Herkenbaar, ook wat je zei over alsnog later beginnen en dingen tussendoor doen die niet relevant zijn.
Tis ook niet dat ik het nu wel goed kan hoor, werk als zzper en dan heb ik 1 uur waarin ik alles doe maar de aanloop er naar toe doe ik 3 uur lang bar weinig behalve denken aan wat ik moet doen.
Haha je vriend speelt toch (veel) basketbal? Te veel ofzo dat alles inmiddels je je ergert?
Gaan je tanden niet verschuiven zonder spalkje? Dacht dat die kans best groot was!
Dat een van mijn vriendinnen echt zo stom, naief en beinvloedbaar kan zijn