Waar erger jij je aan? #3

Ik heb de Tenson Cora, die zit mij bij de benen niet te strak, maar in de taille wel strak genoeg om omhoog te blijven zonder sneeuwhappend gat boven m’n billen!

1 like

Daar ben ik al een tijdje niet meer mee samen. Het was allemaal niet meer goed te combineren en op het moment zit hij in Amerika. Maar hij basketbalde redelijk veel. Ik zie nu al een tijd iemand anders en die traint bijna elke dag en dan heb je nog de wedstrijden. Plus hij kijkt ook veel basketbal dus word er wel eens gek van. En die kleding kun je opvouwen maar het glibbert allemaal zo weer van de plank. Het wordt wel eens too much ja. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Hoi stuur me even een privéberichtje want ik denk dat ik je kan helpen

Ohhh nee ik haat verrassingen :dizzy_face: dus dat zou echt mijn hel zijn

Buitenland! Maar wel binnen Europa. Al hebben we ook 1x een vakantie naar Amerika geboekt een maand voordat we gingen. Terwijl ik liever vooruit plan met vakanties. Maar helaas

Ik heb dit met milieu defensie :thinking: bellen echt 3 x per week anoniem. Ik ben donateur laat me met rust. Ga het milieu beschermen

3 likes

Oeh dat is echt kut. Zo’n russisch roulette iedere keer als je opneemt

1 like

Ja echt kut, eerst kuiten verbrand, een hele dag niet kunnen lopen, dan dikke koorts en nu snotverkouden :sob: Hopelijk gaat 't morgen beter.

Dat er hier mensen werken die normaal onder een steen leven. Men wist niks van een staking en ging daar ook stom over praten.

Edit: hahaha collega 2 appt me: Blijkbaar staakt de metro ook, ben later :’).

Headset tijd dus.

2 likes

@Krabsalade
Maar hebben jullie dan niet dat bandje gekregen na het gesprek en gebruik gemaakt van het recht van verzet?

1 like

Ik kan niks bestellen bij pull&bear en die hebben de ideale trui in de sale nu. Klantenservice is ook kut. Kunnen me niet helpen. Zo irritant dit. Heb al een nieuw account gemaakt, cookies verwijderd, andere laptop geprobeerd maar niks werkt. Tegen de tijd dat het ooit werkt is alles sowieso uitverkocht :rage::rage:

Heb ik ook al geprobeerd maar blijf dezelfde melding krijgen. Incognitovenster werkt ook niet. 4g ipv wifi ook niet :worried:
Hoop dat de ict afdeling daar een beetje snel is en me kan helpen.

Die heb ik ook gepast en ik was ook een hotdog :joy:

1 like

Ik ben een beetje klaar met mijn vorige mentor/inwerker. Ze is naar een andere afdeling gegaan, dus zie haar niet vaak.
Als ik haar spreek gaat het 9-10 keer over haar. Vandaag appte ze me of ik de pauze op kantoor houd. Dus in de pauze was ze op de afdeling waar ik werk. Ze heeft geen woord tegen me gezegd, blijkbaar is het met collega’s leuker.
Of te wel ze gebruikt me, ze wilde niet alleen zitten. Zo gaat het iedere keer.

Ps. Ga nu niet roepen dat ik snel een conclusie trek. Dit is mijn bevinding en mijn ergenis. Het draait niet alleen om bovenstaand gebeurtenis.

1 like

Die goos naast me in de ub die non stop zit te tikken/trappelen met zn voeten. Chill dat je het zelf niet hoort met je oortjes in maar ik word er helemaal leip van kap even please.
Kan het nu ook niet meer niet horen

Ik zou gewoon vragen of hij stil wil zitten. Ik kan dat ook echt zo slecht tegen, zeker als ik me moet concentreren.

1 like

Ik heb de laatste tijd mijn inrichting veranderd, maar steeds ontevreden. En overal spierpijn, omdat ik alles zelf til & sleep.

Ik zit al een uur de moed te verzamelen om dat te doen, nog eventjes en dan durf ik misschien :pensive:

Laat hem maar even dit berichtje zien:

Zeg meneertje, u zit al de hele tijd met uw voet te tikken. Ik begrijp dat dat voor u misschien bijdraagt aan de concentratie maar het leidt mij heel erg af. Zou u alsjeblieft op willen houden met dat GEWIEBEL!?

3 likes

Dit soort overgeanimeerde video’s, alsof ze in een stomme film speelt. Een stomme film voor peuters.

8 likes