Het schijnt op dit moment een plaag te zijn op marktplaats!
https://www.ad.nl/binnenland/adverteerders-op-marktplaats-krijgen-seksueel-getinte-berichten~ac5964db/
Dat ik vandaag mijn haar heb gewassen en geföhnd met mijn föhnborstel, en dat er nu een knik in zit omdat ik een gedeelte vast heb gehad.
Dat ik sinds januari al aan het kwakkelen ben met wel/niet ziek/griep.
Dat ik weer zo schijt zenuwachtig ben voor het afdelingsoverleg.
Aan de bruiloft die ik afgelopen weekend had, was echt een bron van ergernissen, zowel over mezelf als over de dag zelf.
Dat ik altijd braaf alle enquetes en NSEâs en weet ik veel wat invul, en toch nog nooit een bol.com-bon of zo iets heb gewonnen
Internet in huis is weer erg langzaam. Niet handig als ik nog veel moet doen en internet nodig heb.
wat was er dan?
Dat ik thuis âmoetâ blijven voor een pakketje (dat niet voor mij is ) en ik eigenlijk de zon in wil
Moet tussen aanhalingstekens want niks moet maar ik wilde wat aardigs doen
Edit: het pakketje werd net IN DE BRIEVENBUS gedaan en het is nu BEWOLKT hier waar heb ik dit aan verdiend
Ik had zelf een kledingcrisis en pijn aan mijn buik want net die ochtend ongesteld geworden.
Verder gingen mensen aan me vragen wanneer ik eens ging trouwen en toen ik zei dat ik dat allemaal niet wist werd er gevraagd hoe oud ik eigenlijk was. Gezeur over drankjes terwijl alles echt tot in de puntjes geregeld was, algehele gevoel dat er op me neergekeken werd gewoon. En uiteraard kwam dat allemaal x100 binnen want ongesteld dus ja echt een lekker dagje
Hahahaha
Ik ben toch maar naar buiten gegaan, er heeft gedurende 3 seconden een zonnestraal op mijn gezicht geschenen
aww stom, haat dat denk ik het meeste aan ongesteld zijn
hopelijk waren er ook nog leuke momenten op die dag (de drankjes!! haha)
Pas stond er serieus iemand letterlijk tegen me aan te duwen met zijn karretje. Als in ik voelde het karretje tegen mijn kont. Alsof de rij daar sneller van gaat
Gadver. Iemand op mijn stage doet dat ook altijd en soms laat dan dan een bruine veeg achter vanwege de koffie die ze net heeft gedronken
Aan de twee onderhuidse puisten die op 1cm van elkaar op mn kin zitten en zoveel pijn doen maar niet uit te drukken zijn
Ik moet op mijn werk documenten opmaken voor een andere afdeling en als zij ermee klaar zijn krijg ik het terug en soms zit het ook vol koffievlekken of een voetspoor van een schoen. Doe echt even normaal.
dummyvariablen
Dat ik net sinds 18 februari in dienst ben en nu al 2 weken de griep heb gehad en nu dus buikgriep met uitdroging. gelukkig komt het vaker voor in de kinderopvang, maar vind het mega kut.
Oh ja zeker wel, indd de drankjes en nog wel wat dingen.
Maar ik hoor van mensen of lees bijv op het forum wel eens van die hatelijke uitspraken die mensen doen en dan denk ik altijd âgelukkig heb ik niet van die gekkies in mijn omgevingâ maar die waren daar dus wel. Bizar hoe mensen soms kunnen doen of denken of zo schaamteloos kunnen zijn.