OMG herkenbaar. Mijn moeder navigeert altijd vanuit haar Chrome browser altijd eerst naar google.nl en daarna typt ze pas de zoekterm.
Mijn moeder gebruikt de vorige knop niet en drukt de hele internetpagina weg om vervolgens weer opnieuw te beginnen. Super praktisch natuurlijk
Och ja moeders die dingen verkeerd uitspreken.
Die van mij zegt Senox, ipv Xenos. Coiboy ipv cowboy.
Of ook een mooie, vroeger toen ik nog kinderprogramma’s keek, Nickelaudion ipv Nickelodeon.
Of, ‘ja dat ene, dat weet je wel!’ Ja nee goed verhaal, begrijp meteen wat je bedoeld moeders!
Zo mee eens. Ik snap dat niet iedereen hierin even ver is qua besef, zelf eet ik ook nog niet zo lang vega(n), maar het komt zo hypocriet over. Was gisteren lunchen met een groepje collega’s en een was aan het vertellen dat ze zo’n dierenvriend was, en een ander beaamde dat, maar ondertussen aten ze een broodje tonijn en een broodje rosbief. Ik snap daar niks van. Maar goed, mijn kwartje viel ook niet meteen.
Hoe is het afgelopen? Kan de update niet vinden…
—
Ik erger me weer aan mijn vriend. Zijn vandaag allebei bezig geweest met ons eigen ding. Ik vroeg hem op een gegeven moment wanneer hij klaar was, wist ie niet. Ik een beetje geïrriteerd, want had zin om uit huis te gaan. Zegt ie dat ik dan maar moest nadenken over het eten en wat we gingen doen. Ok.
Is hij klaar, krijg ik de mededeling dat ze/we friet gaan eten bij zijn ouders. Love zijn ouders en friet, maar ik dacht dat we samen iets gingen doen, daarom was ik thuisgebleven. Nu is het 19u moet ik nog eten (wil even geen friet eten), en ben ik alsnog alleen thuis?
Ja hij doet het. Love it!
Maar echt he! Zeker als je het vergelijkt met hier…
Mijn oma spak de Action uit als aaceetiejon en mijn opa noemt YouTube youpietoepie
Oh wat vreselijk dit hahaha. Denk alleen niet dat mijn oma dit kende. Wie bedenkt dit Kan nu wel lekker slapen met deze hit in mn hoofd
Het beste medicijn om dat gedrocht uit je hoofd te krijgen is een andere klassieker meerdere keren beluisteren.
Ik heb ze ooit toegevoegd op elke social media die ik kon vinden omdat ik hier iets over wilde schrijven maar niemand had gereageerd
Stel je voor dat de ene persoon nu een politieagent is, de ander een verpleger, een eigenaar van een hondentrimsalon en een bekende cabaretier die er niet voor uit durft te komen dat hij/zij dit ooit heeft bedacht.
Heel blij dat je deze weer even onder de aandacht hebt gebracht!
Van kinds af aan zing ik dit zachtjes op het toilet als het niet lukt. Succes (bijna altijd) gegarandeerd.
Ik heb een nieuwe telefoon en daar zit nog steeds een ‘beautify’ functie op de camera. Waarbij je dus je gezicht smaller kan maken en oneffenheden kunt wegpoetsen, oa wallen. Maar dus ook je huid witter kunt maken en je ogen groter. Ik vind dat zo ergerlijk.
Het is een Aziatische telefoon en ik weet dat het heersende schoonheidsbeeld daar nog altijd witte huid en grote ogen is maar zo’n producent kan daar toch een hele kleine stap inzetten door iig zo’n functie niet toe te voegen.
Ja dat snap ik wel. Maar vind het mega ergerlijk.
Dat ik 50 euro moet dokken omdat mijn telefoon per ongeluk verbinding heeft gemaakt met het Turkse netwerk ipv het Griekse toen ik op Instagram zat. Ben echt boos, weer weggegooid geld. Heb er juist zo op gelet dat ik het goeie netwerk had geselecteerd, dus ik snap niet hoe het heeft kunnen gebeuren… M’n provider kan ook niks voor me betekenen.
Ohh wat kut! Hier waarschuwden mensen op vakantie (Samos) ons dus voor, die mensen hadden dat ook gehad maar zij hebben door aan te tonen dat ze in Griekenland zaten en niet in Turkije dus wel hun geld terug gekregen. Misschien kun je nog eens een mail sturen naar je provider met boekingsbevestiging erin van het hotel/appartement waar je verbleef. Want het overkomt dus meer mensen in die omgeving!
Van die pubers die muziek luisteren en dan roepen " Omg iedereen kijkt me aan boeit me echt niet hooor " " Ze hebben allemaal een oordeel over mij maar ze kennen me niet"
Niemand kijkt niemand oordeelt… doe niet zo interessant .
Dat is misschien nog wel een goeie! Zal zo’n mailtje sturen wanneer ik weer thuis ben. Heb al met mn provider op facebook gechat maar die zeiden gewoon tsja, je telefoon heeft verbinding gemaakt met een Turks netwerk en that’s it.