Waar erger jij je aan #4

Ja zat ook al naar te kijken. Ik sta er gewoon in als ik mijn eigen nummer controleer.
Heb het nummer geblokkeerd en werd 5 min daarna door prive nummer gebeld, waren het ze weer. Ook duidelijk gemaakt dat het niet oke was.

Kan niet meer inloggen bij bel me niet register want oude mail is gehackt en met een nieuw account geeft dan melding nummer staat erin.

IK zat gisteren een tijdschrift te lezen. Gewoon de Linda. Daar werd het woord sex gebruikt. Arghhh, Nederlands interview.

2 likes

Heb je het nog opgegeten? Oprecht geĆÆnteresseerd omdat dat kak fruit 4 euro ofzo heeft gekost.

8 likes

Marktplaats

Ik heb FOMO omdat mijn halve instagram-timeline op Lowlands is. Ik ben nog nooit op LL geweest en ik ken 99% van de artiesten niet, maar toch heb ik FOMO.

8 likes

Nog paar dagen vakantie en dan weer werken. Ipv dat ik wat leuks of nuttigs doe zit ik saaie tv te kijken.
Het is ook een rotzooi hier maar kan me er niet toe zetten, hond uitlaten kost al genoeg energie lijkt het.
Volgende keer echt wat boeken.

1 like

Ik heb iets leuks waar ik een vriendin mee naar toe wilde nemen. Gisterochtend geappt. Reageert ze 's middags met dat ze s’avonds zou kijken of ze kon, nou s’avonds niks gehoord dus ik geappt tegen bedtijd ā€œIs goed! Ik hoor het wel!ā€. Nou nog geen reactie gehad. Misschien ben ik ongeduldig, maar ik vind het zelf niet zo aardig staan. Zou het zelf heel fijn vinden en waarderen dat iemand me mee wil nemen naar zoiets en nu denk ik ok lekker traag met reageren, als je niet graag mee wilt zeg het dan want dan vraag ik iemand anders mee. Hoe lang duurt een agenda checken. En in mijn hoofd is ze nu dan aan het kijken/overleggen of er niet iets leukers is wat ze wil doen die dag. Ergernis wordt vast erger doordat ik zo vaak in de wachtstand ben gezet door haar (ā€œmisschien kan ik/moet even kijken hoe het loopt/je hoort later van meā€).

6 likes

Ik zou met iemand anders gaan.

3 likes

Vind ik ook weer vrij heftig om al nu te beslissen. Wil gewoon een enthousiaste ja of een nee. Staat zo ondankbaar dit, dus het liefst een beetje snel zo dat ik eventueel iemand anders kan vragen.
Ga denk ik deze avond wel vragen of ze al heeft gekeken en dat ik anders iemand anders vraag.

ik ben echt zo’n bodemloze put als ik ongesteld ben

heb net een halve pizza opgegeten en dat was bedoeld als avondeten, maar nu heb ik gewoon nog honger? dus opnieuw richting de super maar weer

1 like

Hoe mijn moeder met mijn broertje omgaat, met name op financieel vlak

1 like

Hoe gaat het nu? Al in real life met hem kunnen praten?

Is toch ook niet zo gek om na een halve pizza nog honger te hebben?

8 likes

wel na al de rest wat ik vandaag heb gegeten :stuck_out_tongue: + normaal is een halve pizza voldoende als avondeten voor mij

1 like

Dat ik niet met geld om kan gaan

4 likes

Dat er zo’n naar zweet stinkende puberjongen vlakbij me zit in de bus :nauseated_face:

Ik heb hem ondertussen gezien ja. Zoals iemand hier al dacht deed hij gewoon alsof er niks aan de hand was. Hij kon dan ook helemaal niet begrijpeb waarom ik niet enthousiast was om hem te zien…

Dus lekker dan… wel met hem kunnen praten of dat niet? En ben je er al uit wat je gaat doen?
Rot situatie in ieder geval :frowning:

En dat was mug 4 :face_with_symbols_over_mouth:

Ik ben vannacht finaal lekgestoken door een mug die ik niet kon vinden en dus ook niet doodslaan (ik heb oprecht vijftien muggenbulten na 1 nacht) en net zat er naast me iemand hun nagels te knippen bij de tramhalte dus toen was ik al helemƔƔl klaar met deze dag.

1 like