Waar erger jij je aan #4

Ja hij doet het. Love it!

Maar echt he! Zeker als je het vergelijkt met hier…

1 like

Mijn oma spak de Action uit als aaceetiejon en mijn opa noemt YouTube youpietoepie :joy:

15 likes

Oh wat vreselijk dit hahaha. Denk alleen niet dat mijn oma dit kende. Wie bedenkt dit :joy: Kan nu wel lekker slapen met deze hit in mn hoofd

Het beste medicijn om dat gedrocht uit je hoofd te krijgen is een andere klassieker meerdere keren beluisteren.

11 likes

Ik heb ze ooit toegevoegd op elke social media die ik kon vinden omdat ik hier iets over wilde schrijven maar niemand had gereageerd

5 likes

Stel je voor dat de ene persoon nu een politieagent is, de ander een verpleger, een eigenaar van een hondentrimsalon en een bekende cabaretier die er niet voor uit durft te komen dat hij/zij dit ooit heeft bedacht.

2 likes

Heel blij dat je deze weer even onder de aandacht hebt gebracht!

2 likes

Van kinds af aan zing ik dit zachtjes op het toilet als het niet lukt. Succes (bijna altijd) gegarandeerd. :upside_down_face:

4 likes

Ik heb een nieuwe telefoon en daar zit nog steeds een ‘beautify’ functie op de camera. Waarbij je dus je gezicht smaller kan maken en oneffenheden kunt wegpoetsen, oa wallen. Maar dus ook je huid witter kunt maken en je ogen groter. Ik vind dat zo ergerlijk.

Het is een Aziatische telefoon en ik weet dat het heersende schoonheidsbeeld daar nog altijd witte huid en grote ogen is maar zo’n producent kan daar toch een hele kleine stap inzetten door iig zo’n functie niet toe te voegen.

2 likes

Ja dat snap ik wel. Maar vind het mega ergerlijk.

Dat ik 50 euro moet dokken omdat mijn telefoon per ongeluk verbinding heeft gemaakt met het Turkse netwerk ipv het Griekse toen ik op Instagram zat. Ben echt boos, weer weggegooid geld. Heb er juist zo op gelet dat ik het goeie netwerk had geselecteerd, dus ik snap niet hoe het heeft kunnen gebeuren… M’n provider kan ook niks voor me betekenen.

Ohh wat kut! Hier waarschuwden mensen op vakantie (Samos) ons dus voor, die mensen hadden dat ook gehad maar zij hebben door aan te tonen dat ze in Griekenland zaten en niet in Turkije dus wel hun geld terug gekregen. Misschien kun je nog eens een mail sturen naar je provider met boekingsbevestiging erin van het hotel/appartement waar je verbleef. Want het overkomt dus meer mensen in die omgeving!

1 like

Van die pubers die muziek luisteren en dan roepen " Omg iedereen kijkt me aan boeit me echt niet hooor " " Ze hebben allemaal een oordeel over mij maar ze kennen me niet"
Niemand kijkt niemand oordeelt… doe niet zo interessant .

7 likes

Dat is misschien nog wel een goeie! Zal zo’n mailtje sturen wanneer ik weer thuis ben. Heb al met mn provider op facebook gechat maar die zeiden gewoon tsja, je telefoon heeft verbinding gemaakt met een Turks netwerk en that’s it.

1 like

Dit slaat echt alles, hoe erg allemaal :scream:

Gisteren, tijdens een verjaardag buiten, in beide enkels gebeten door een mug en het zijn echt giga schijven geworden. Jeukt ook echt als de ziekte.

Dat mijn vriend dacht een “grappig” verhaal te vertellen, namelijk: een vrouw zat wild te plassen tijdens een festival en toen stak een jongen een vinger in dr kut. Daar is niks grappigs aan? En dat ik ‘m dan moet uitleggen dat dat niet grappig is. En hij dan zegt: nou… ik moest lachen.

DAT IS NIET OM TE LACHEN GVD.

4 likes

Je zou dat verhaal moeten omdraaien hoe zou jij het vinden als een onbekende vrouw…

Ja om te gieren toch? Verkrachting op een festivalterrein waar meerdere mensen het hebben kunnen zien, maar blijkbaar niemand het voor haar op heeft genomen. Sterker nog: mensen gelachen hebben. :face_vomiting:

3 likes