Heel blij dat je deze weer even onder de aandacht hebt gebracht!
Van kinds af aan zing ik dit zachtjes op het toilet als het niet lukt. Succes (bijna altijd) gegarandeerd. 
Ik heb een nieuwe telefoon en daar zit nog steeds een ‘beautify’ functie op de camera. Waarbij je dus je gezicht smaller kan maken en oneffenheden kunt wegpoetsen, oa wallen. Maar dus ook je huid witter kunt maken en je ogen groter. Ik vind dat zo ergerlijk.
Het is een Aziatische telefoon en ik weet dat het heersende schoonheidsbeeld daar nog altijd witte huid en grote ogen is maar zo’n producent kan daar toch een hele kleine stap inzetten door iig zo’n functie niet toe te voegen.
Ja dat snap ik wel. Maar vind het mega ergerlijk.
Dat ik 50 euro moet dokken omdat mijn telefoon per ongeluk verbinding heeft gemaakt met het Turkse netwerk ipv het Griekse toen ik op Instagram zat. Ben echt boos, weer weggegooid geld. Heb er juist zo op gelet dat ik het goeie netwerk had geselecteerd, dus ik snap niet hoe het heeft kunnen gebeuren… M’n provider kan ook niks voor me betekenen.
Ohh wat kut! Hier waarschuwden mensen op vakantie (Samos) ons dus voor, die mensen hadden dat ook gehad maar zij hebben door aan te tonen dat ze in Griekenland zaten en niet in Turkije dus wel hun geld terug gekregen. Misschien kun je nog eens een mail sturen naar je provider met boekingsbevestiging erin van het hotel/appartement waar je verbleef. Want het overkomt dus meer mensen in die omgeving!
Van die pubers die muziek luisteren en dan roepen " Omg iedereen kijkt me aan boeit me echt niet hooor "  " Ze hebben allemaal een oordeel over mij maar ze kennen me niet"
Niemand kijkt niemand oordeelt… doe niet zo interessant .
Dat is misschien nog wel een goeie! Zal zo’n mailtje sturen wanneer ik weer thuis ben. Heb al met mn provider op facebook gechat maar die zeiden gewoon tsja, je telefoon heeft verbinding gemaakt met een Turks netwerk en that’s it.
Dit slaat echt alles, hoe erg allemaal 
Gisteren, tijdens een verjaardag buiten, in beide enkels gebeten door een mug en het zijn echt giga schijven geworden. Jeukt ook echt als de ziekte.
Dat mijn vriend dacht een “grappig” verhaal te vertellen, namelijk: een vrouw zat wild te plassen tijdens een festival en toen stak een jongen een vinger in dr kut. Daar is niks grappigs aan? En dat ik ‘m dan moet uitleggen dat dat niet grappig is. En hij dan zegt: nou… ik moest lachen.
DAT IS NIET OM TE LACHEN GVD.
Je zou dat verhaal moeten omdraaien hoe zou jij het vinden als een onbekende vrouw…
Ja om te gieren toch? Verkrachting op een festivalterrein waar meerdere mensen het hebben kunnen zien, maar blijkbaar niemand het voor haar op heeft genomen. Sterker nog: mensen gelachen hebben. 
Ik was heel snel met plaatsen want hij zei daarna nog dat hij had er verder nog nooit op die manier over nagedacht en hij zei: “als iemand het bij jou zou doen zou ik wel heel boos zijn, dus het is inderdaad niet grappig”. Het is ook al wel jaren geleden en toen was hij nog een stuk jonger (weet niet of ik dit een excuus vind) en alsnog een irritant verhaal + heel stom dat hij niet zelf kan bedenken dat dit geen normale en vooral geen grappige gebeurtenis is. Dus inderdaad heel veel minpunten ja.
Aan die ontiegelijke schijtmaten bij de H&M. Of misschien erger ik me meer aan het feit dat ik me daar wat van aantrek
Om eerlijk te zijn heb ik geen idee hoe deze constructie heeft plaatsgevonden. Maar daar wil ik ook niet echt over nadenken eigenlijk, hoe kut dat iemand dat verzint om te doen ugh.
Ik heb me vanmiddag zo geërgerd aan mensen die ineens niet meer kunnen rijden als het regent. Ik snap dat je je aanpast aan weersomstandigheden. En prima als je 80 wil rijden door slechter zicht, maar doe dat dan op de rechterbaan in plaats van links te blijven rijden. En dan ook nog zonder lichten aan
Dat ik nog steeds zo vaak aan trouwen denk verdomme!!! vreselijk irritant
Ik wil het opeens echt ZO GRAAG haha fuck
Terwijl dit nog jaren kan duren voor ik überhaupt gevraagd word
Dé grap van dit alles: ik heb nog niet eens officieel een relatie en we moeten sowieso eens een gesprek over de toekomst hebben of het praktisch gezien wel gaat werken (hierin ga ik wel eens laten vallen dat ik wil trouwen hahaha) dus ik wil dat m’n gedachten even kalm doen.
Dat ik zo emotioneel ben, ik wil sinds gisteren al om alles janken en geen idee waarom.
Aan mezelf.
Kan me nu al druk maken over als ik later een kind heb , die dan met mn moeder een outfit gaat zoeken voor carnaval op school. En dat hij dan als indiaan verkleed wilt. En dat mn moeder (baby boomer) daar het probleem niet van in ziet. En dat ik daar dan tussen zit en aan beide moet vertellen dat dat costuum het niet word.
Ik heb geen vriend ik weet niet of ik wel kinderen wil enzo… maar toch denk ik hier wel over na.
Hoe ik hier op kom… ik zat net een indiaan in te kleuren op dat kut spel wat hier gehyped werd.