Dat is het inderdaad, dat de een meer eet dan de ander is geen probleem. Maar momenteel velt het alsof ik veel meer geef dan ik terug krijg. En dat is best wel scheef.
Iemands moeder heeft vier zonen. Noord, west en zuid. Hoe heet de vierde zoon? Stuur het in een dm. Als je dit fout hebt moet je het raadsel in je story plaatsen. Ik verloor van Pietje.
Had ik ook een keer, die jongen was van de vriendenloterij en zei âvia de mail kun je heel makkelijk aanvinken dat het eenmalig is en dan heb je dus 2 loten gratis!!â en ik vertrouwde hem, nogal naĂŻef van mij, maar dat was dus niet zo en zat ik er ineens 2 maanden extra aan vast. En heel toevallig ook nooit iets gewonnen
Ja! Ik heb zo de neiging om te reageren om slim te doen maar ik wil er geen aandacht aan besteden.
âSlapenloze nachten is jullie vetste nummerâ Kind ga naar bed de fik erin en begin 20 waren de beste albums ja!
Welk goed doel? Misschien kan ik het voor je fixen.
Oh oeps is al geregeld. De werver heeft een klacht binnen als je hebt gezegd dat je eenmalig hebt afgesproken, want dat mag dus niet.
Ja echt wat houdt het in? Is dit weer zoân inside ding om awareness te delen over iets?
En also: is het antwoord iemand?
Ik ben 7e geworden voor een loting appartementje en dat geeft weer zoveel gedoe. Vorige keer was ik 4e en toen kreeg ik m ook niet, 7e wordt helemaal niks natuurlijk. Maar ja toch maar weer bezichtigen en formulieren fixen want ja het zou toch zonde zijn
Man man wat is het zoeken van een woning deprimerend. Reageer ook op studioâs via kamernet maar met mij waarschijnlijk 129 anderen, want ik krijg zelfs nooit een reactie.
En het is allemaal zo duur
Haha ja geen idee, dat antwoord dacht ik ook maar wilde het niet aan iemand antwoorden
Kom ik weer met mân huisartsen ergernis. Mijn antidepressiva loopt normaal gesproken via de huisarts maar mân psycholoog had gezegd of ze ging kijken of het via ggz kon. Dit had ik aangegeven bij de huisarts, dat het âmisschienâ via de ggz gaat lopen. Later had ik nog aan mân psycholoog gevraagd hoe het nou zat. Omdat ik mân medicatie al had en ik pas later in behandeling kwam is het gewoon goed dat het bij de huisarts loopt en ze zei dat het nu heel erg vol en druk is bij de psychiaters. Dus dat aangegeven bij de huisarts. Ze zei er verder niks over en verlengde mân medicatie voor een aantal weken. Nu vandaag weer gebeld. Ze had met de huisarts overlegd en ze vond dat ggz het weer moest oppakken. Dat de drukte etc niet de reden moest zijn. Dus ik wilde even snel mân verhaal doen. Zegt ze: ik ga niet met jou nu in discussie. Dit is wat de arts zegt. Ik verleng het nu voor 15 dagen en dan moet je het maar daar oppakken
Er wordt goed naar mij geluisterd
Ja, ik ben zelf ook wel schuldig⊠Ik ben veel te onnauwkeurig met mân geld, ik weet niet eens precies wat mân salaris is netto, geen idee wat mân netto inkomsten zijn dus het is me gewoon niet zo opgevallen. Het is ook eigenlijk een luxepositie want ik ben maar alleen en heb eigenlijk gewoon veel meer inkomsten dan ik perse nodig heb dus ik sluis alles naar mân spaar. Heb het dus onbewust wel opzij gezet, maar eigenlijk in mân hoofd voor nieuwe gordijnen, nieuwe wasmachine, vakantie haha, dus ffe zuur. Maarja goede les om wat beter op te letten en ook deels een ergernis aan mezelf!
Hoe
In het Engels was het âWhat is the name of the fourth sonâ en dan was het goede antwoord What. Ik kon het niet laten en moest het weten :â)
Ook zo dom. Alsof je zonder kunt terwijl zij kinderachtig lopen te doen. Hartstikke gevaarlijk en dat weten zij ook dondersgoed.
@Luzarl @NInja @Dragoste Ja vind het ook frappant⊠Ik herinner me nu ook dat hij tijdens het invullen zei âja er staat maandelijks maar het is gewoon eenmalig hoorâ. Wist ook niet dat eenmalige schenkingen dus eigenlijk niet konden? Het was voor SOS Kinderdorpen trouwens
Ja ik wist even niet wat ik moest doen. Ik ben niet zo mondig dus toen was het gesprek ook afgelopen. Wel gelijk daarna even mân psycholoog gemaild van wat ik nu moet doen (of ja wat de huisarts/ggz moet doen). Hopelijk krijg ik snel antwoord
Oja dat vind ik eigenlijk best een goed idee!
Dat zit voor zover ik weet niet bij âmijnâ overkoepelende organisatie. Maar echt jammer dat dit zo is gegaan.
Ja ik ken het! Ben zelf ook nog mijn onterecht ontvangen huursubsidie terug aan het betalen, is verleidelijk als het op je rekening staat!
Dankje! Verlossing at last.
Je hebt 'm toch wel in je story geplakt hé
Ik zat me al te ergeren aan het gebrek van vraagtekens in het hele stuk, maar dat was dus bewust