Waar erger jij je aan #4

Ik zou even opzoeken of kamernet wel betrouwbaar is, daar moet je geld voor betalen toch? Ik heb bij al dat soort sites mijn twijfels.

Maar ik deel je frustratie, bij mij heeft de sociale huurwoning site nu bij sommige woningen dat als je als eerste reageert je hem hebt. Ik dacht 1x dat ik dat had en was dus niet zo, nu zit ik de hele dag te kijken of er al iets op stast en dan komt et natuurlijk niks meer op wat direct te huur is :roll_eyes:

Aan de man die bij mij op de kamer is komen zitten en die een halve fles aftershave over zicht heen heeft gegooid. :nauseated_face:

Ja op zich wordt die site wel heel veel gebruikt voor met name studentenkamers door zowel huisgenoten als particuliere verhuurders. Kunnen alsnog wel oplichters tussen zitten natuurlijk.

Dat soort woningen waarbij je als eerste reageert hebben ze bij ons niet. Wel een gek systeem eigenlijk. Zou dan idd ook de hele tijd op die website zitten kijken idd!

Like voor de herkenbaarheid! Ik vertrouw het nooit meer, dan maar 100 keer bellen.

1 like

Slecht geslapen, dus erger me vandaag nogal blijkbaar.
Vrijwilliger op mijn werk denkt dat hij eigenlijk een zeer goede psycholoog is terwijl hij geen enkele opleiding heeft gedaan. Maar wat zeggen diploma’s nou helemaal, hij heeft toch heel veel kennis? Hij weet gewoon dat hij het kan. :roll_eyes:
Hij blijft ook maar tegen me aanpraten, ookal typ ik gewoon door. Shut up!

2 likes

Ik werk momenteel niet meer, heb een soort pauze genomen. Vond t erg lastig om echt afscheid te nemen want het zijn wel mn vrienden.

1 like

Dat wanneer ik een felle lipkleur draag of iets over het randje ga voor een vollere lip (zoals op alle tutorials) eruit zie zoals Bep Brul van Loenatic. :expressionless:

11 likes

Oh ik dacht ook dat je ontslag had genomen haha.

2 likes

Ja nou ik sta nog wel in de systemen maar ik word gewoon niet meer ingepland. Zo is het een beetje, haha

1 like

Maar ik heb daar toestemming voor gegeven. Had sowieso ook een 0 uren contract

Ik hoef dat toch niet helemaal uit te gaan leggen hier?

1 like

Je druk maken om mijn gegevens? Kom op zeg, haha.

5 likes

Ik snap hier ook niks van?
Ik heb ook nog tijden bij een soort promotiebureau ingeschreven gestaan zonder daadwerkelijk te werken, wat is de fuss? Snap het probleem niet…

3 likes

Geen uitleg?

1 like

Wat gaat dit raar haha. Ik snap gewoon niet waarom het erg zou zijn om nog bij een job ingeschreven te staan als je daar niet meer écht werkt. Jij veronderstelt dat er een probleem is, dus ik vraag me af wat voor probleem dan? Maar dat leg je vervolgens niet uit?

4 likes

Dat ik tijdens het daten geen enkele man of vrouw of alles daartussen en daarna tegenkom die met mij Bachata wil dansen. KOM OP WAAR ZIJN DE DANSERS??

5 likes

Ik vind je “volgens mij klopt er iets niet” nogal overdreven. Alsof je werkgever verkeerde dingen doet met je gegevens terwijl de werknemer er zelf voor kiest om op non-actief te staan. Jij lijkt dat te veronderstellen. Maar goed, het zal wel.

8 likes

Mijne wilde juist heel graag maar ik durf niet goed

1 like

Je mag zelf ook een schatting doorgeven dan krijg je het gewoon weer.

Ik heb vorig jaar bericht gehad dat ze mijn zorgtoeslag hadden verlaagd omdat zij een hoger inkomen hadden geschat. Ging toen van 96 naar 33 ofzo.
Heb toen zelf een schatting doorgegeven door alles uit te rekenen en heb dat doorgegeven en had toen recht op 76 en kreeg dat ook weer. Kon het zelf in Mijn Toeslagen aangeven.

2 likes