Bij mij schatten ze mn inkomen altijd veel te laag in. 1500 euro in totaal verschil met wat m’n eigen berekening is (werk in de zorg dus is wat lastiger inschatten). Maar schat dan liever te hoog in dan te laag, waardoor je veel moet terug betalen.
Een man van middelbare leeftijd in een heeeele drukke trein die de Tour de france op z’n mobiel aan het kijken is met het geluid heel hard.
haha dit zou ik juist wel mooi vinden
Ik denk dat je toch moet gaan. Thuis blijf ik maar zitten en kom ik er niet uit, (in de dip en letterlijk ook trouwens of liggen ipv zitten) en weggaan heeft me eigenlijk nooit slecht gedaan. Ja wel soms moe gemaakt, maar dat is een andere soort uitputting. En je hebt dan ook nog dinsdag en woensdag om bij te komen.
Maar ik ken dat wel, dat geen keuze kunnen maken. Soms zegt iemand tegen mij van : ga/kom/doe en soms is dat wat ik nodig heb.
Edit; ok dit komt misschien wel heel stellig over, en denk je houd je mond. In ieder geval, ik denk: misschien is gaan wel goed. Vervelend dat je dip zo lang duurt.
Kut asoburen met hun kutherrie.
Huh echt waarom zou je anderen nou jouw filmpje opdringen haha.
Zo aso en irri als mensen zo luid iets op hun telefoon afspelen
Die mag je neerslaan I don’t make the rules
Zit ik op een bank op het bus station te wachten. Komt er man naast me zitten. Steekt hij een sigaret op. Ik loop gelijk weg, vieze stink dingen.
Hoezo veranderen je toeslagen als je loon te snel groeit? Ze kijken toch gewoon naar je jaarinkomen of niet?
Anders moet je misschien middeling aanvragen, misschien scheelt dat nog.
Ja lijkt me wel goed om te weten want ik heb zoiets nog niet eerder gehoord eigenlijk
Oh ik weet nog een keer dat ik met m’n moeder naar school fietste en geen idee wat er gebeurde maar blijkbaar reed een vrachtwagen me bijna dood en toen schold m’n moeder ook zo hard. Daar schrok ik veel erger van, had die hele vrachtwagen niet door. Maar m’n moeder moest huilen en echt even bijkomen op school toen ik al in de klas zat. Ze was zo overstuur.
Heeft verder niet veel hiermee te maken maar ik snap dat je helemaal witheet van woede wordt als je met je kind fietst en zoiets gebeurt.
De meeuwenoverlast in mijn buurt. Het zijn terrormeeuwen die nesten leggen op daken en vuilniszakken openscheuren. En het klinkt als Jurassic Park hier.
Aan het feit dat ik op tijd bij de fysio ben en hij dan dus schijnbaar uit loopt. Zo irritant dit. Heb dat altijd als ik ergens een afspraak heb…
Als je een instantie belt (of nouja, uberhaupt iemand belt) en dan even moet wachten omdat diegene iets op de computer moet zoeken en je alleen maar gekraak hoort. HOE DAN!? Je kan iemand toch even in de wacht zetten. Het komt zo onprofessioneel over.
Buienrader. En de mensen die er niks van snappen en dan roepen nee sorry dit gaat niet door/ begint later want het reeeegeeeeent… Nee trut dat zijn normale wolken plus er bestaat zoiets als een raam . Kun je door heen kijken en zelf kijken of het regent of niet.
Ja en als jij te laat bent krijg je de rekening, maar als de fysio niet op tijd is dan moet je gewoon wachten.
Ik ga pas over 12.5 minuten weg want dan stopt het met regenen volgens Buienalarm!!!
Daar erger ik me ook zo aan. Vooral nu het regent. Staat iedereen in de abri te wachten, gaat iemand dan ook nog roken.
In Rotterdam willen ze het mogelijk gaan verbieden. https://www.rijnmond.nl/nieuws/183908/Mogelijk-ook-niet-meer-roken-bij-bus-en-tram
Hopelijk volgt dan de rest van Nederland.
Is dit een bushokje of?
Ja.