Waar erger jij je aan #4

Wauw hahah heb ik echt nog nooit van gehoord. :flushed:

3 likes

Mijn scriptiebegeleider mailde gisteren dat ze nog met de tweede lezer moest overleggen en dat ik het cijfer gisteren of vandaag zou horen. De werkdag is bijna voorbij en ik heb nog niks gehoord, heb echt geen zin om het hele weekend nog in spanning te zitten :angry:

2 likes

uhh succes met lopen dan :+1:t2:

2 likes

@Skadi toen ik bij eci werkte (failliete boekenwinkel) moesten we vaak in Maastricht werven maar daar is helemaal geen winkel en de dichtstbijzijnde was ook echt ver weg. Toen mochten we zeggen dat er een winkel in Maastricht zou komen maar daar waren helemaal geen plannen voor kwam ik achter. #allesvoordesales

4 likes

Wat irritant! Weet je het inmiddels al?

De mensen tegenover me in de trein. Eerst voeten op de stoelen, daarna luidruchtig drop eten en daarna uitgebreid roddelen.
Heel veel irritante eigenschappen in 2 mensen wow.

3 likes

Nee :frowning: ga er maar vanuit dat het ook niet meer komt, maar vind het echt stom… geef dan gewoon geen tijdsindicatie

1 like

Mensen die 100 x op een Facebookgroep-post reageren met “up”

1 like

Shut up

2 likes

Ja of hij gaat gezellig met de trein. Probleem opgelost. Veel plezier.

1 like

https://www.ad.nl/wetenschap/schatrijke-arabier-laat-voor-drinkwater-ijsberg-van-zuidpool-naar-emiraat-slepen~a5f033d8/

image

4 likes

Ik kan niet normaal een taco eten zonder mn hele bakkes plus alles daaromheen inclusief handen er helemaal onder te smeren. Ellende

5 likes

Hoezo mag dit ook gewoon. En hoe verzin je het. Zoveel vragen :exploding_head:

Mijn moeder had vanmiddag een vriendin op bezoek en ze vielen elkaar DE HELE TIJD in de rede. Ik werd helemaal plaatsvervangend kriegel.

6 likes

Dat kun je trainen door meer taco’s te eten :innocent:

1 like

Ik werd er even blij van dat je het woord kriegel gebruikte, zelf te lang niet meer gebruikt! Ik ga hem direct onthouden voor verder gebruik haha

Sorry ik ben raar met woorden

6 likes

De drugsneus van m’n huisgenoot die ze elke tien minuten op ophalen

5 likes

Goed plan. Ze waren wel lekker namelijk :ok_hand:t2:

1 like

Mijn vriend ligt serieus al dr hele avond te slapen op de bank (okay, sinds 20h ofzo). Vraag ik ‘m of ie in bed komt liggen, zegt ie: wat om kwart over tien al :face_with_raised_eyebrow: en slaapt verder

8 likes

Mn hart breekt een beetje over je je dochter en haar juf :sob:

Als je haar volgend jaar in groep 3 laat plaatsen en iedere dag naar Brabant brengt, is ze welkom bij mij :raising_hand_woman:t3:

3 likes