Ik snap dit helemaal, ik ben zelf precies zo!
Ik word echt blij van dit berichtje, want ik ben ook zo met woorden. Ik heb het ook met âkriegelâ en laatst met âtreuzelenâ. Kan echt helemaal blij worden van mooie woorden
Hahaha ik herken me heel erg in je vriend. Dit doe ik ook
Als mensen zeggen: ik heb zo een hoofd dat altijd maar doorgaat/ nooit niet denkt.
Alsof dat bijzonder is? Zo werken hersenen gewoon hoor.
Ik heb ook zo een collega, als ze typefouten maakt: Oja hihi, komt omdat ik sneller denk dan ik typ!
No Shit! Al haal je 500 aanslagen per minuut, ik mag hopen voor je dat je sneller denkt dat je typt.
Dat iemand nou bosjes? Oid aan het snoeien is, ik heb enkel glas in mân slaapkamer, wij willen slapen. Irritante aso. Begon al om 8 uur en maakt mega veel lawaai. Flikker op.
Ging 6 uur slapen, droomde weer gaar en ben vanaf half tien wakker en kan niet meer slapen. Nu al zin om vanmiddag middagdutje te doen.
Irritant
Uiteindelijk kwam hij om 1:15 in bed liggen, ik was zelf al gegaan en toen wilde hij nog big bang theory kijken en gezellig doen. Toen hoefde het van mij niet meer.
Mijn telefoon die niet mee kan bijbenen en een eigen leven lijdt. Ik druk per ongeluk op dingen steeds, volgens mij heb ik net een random post opgeslagen, ik like dingen steeds per ongeluk en hij is super traag.
Ik wil pas een nieuwe als hij echt stopt maar irritant issie wel.
Ik denk dat ik weet waar dit is
Ik weet ook waar dit is!
daar is echt een speciaal plekje voor in de hel.
Het algoritme van YouTube. Vroeger kon je tenminste echt goed doorklikken en âverdwalenâ, tegenwoordig krijg je als je 1x een nummer luistert die de komende 20 jaar aanbevolen ipv soortgelijke doorklikbare muziek
Ik erger me vooral aan mezelf deze week. Ben normaal zuinig op dure spullen; vorige week dikke lelijke kras op mijn zonnebril (had ik al 6 jaar) en afgelopen week mijn telefoon in de wc laten vallen (had ik al 4 jaar).
Telefoon heb ik weggebracht om te laten repareren (ging helemaal niet meer aan dus fingers crossed) en van mijn zonnebril zit ik gewoon een beetje te balen. Iemand die weet of je zoiets kan polijsten oid?
Het is geen goede week om een duur object van mij te zijnâŠ
Oja lekker materialistische post ook maar ik kan dus best hechten aan objecten an sich. Ook al is dat een tweedehands 4 jaar oude iPhone
Ah fuck! Ik had schoenen op Zalando gezien die ik graag wilde, maar waren er helaas niet meer in mijn maat. Die variant was ook nog eens afgeprijsd en er gaat dit weekend nog 20% vanaf, dus dat was al extra balen dat ie er niet in mân maat was want normaal erg prijzig. Maar was net douchen en net toen had ik blijkbaar in de tussentijd zoân seintje gekregen dat mân maat weer op voorraad was, maar was al 10min geleden dus inmiddels natuurlijk weer uitverkocht, en nu staat er ook nog eens âdefinitief uitverkochtâ Oh ik baal hier zo van! Was ik nou maar net wat eerder of later gaan douchen
(Edit: En op andere webshops is die variant dus ook niet in mân maat te verkrijgen wat het extra zuur maakt )
Het huisje dat ik uitgezocht had voor vakantie afgelopen donderdag goedkoper was dan gisteren.
Had gewoon direct moeten boeken.
Had ik al gedaan. Ook cookies verwijderd.
Help niet.
Dat ik eerst niet kon slapen vanwege pijn, toen ik eindelijk in slaap viel had ik een vet stomme droom en nu ben ik te vroeg (voor een zondag) wakker en helemaal opgefokt door die droom
Dat ding was kapot geweest als ieh voor mijn deur stond.
Definitief uitverkocht hoeft in de realiteit niet altijd te betekenen dat het echt definitief is. Ik heb een wishlist waar ook bij verschillende artikelen dat stond en twee dagen later waren 2 artikelen toch weer voorradig. Weliswaar maar 1 stuk per artikel maar niks is wat het lijkt bij Zalando. Waarschijnlijk hopen ze dat mensen gauw overgaan tot het kopen van een ander artikel en niet afwachten of het weer beschikbaar is. Dan komen ze makkelijker van de oudere artikelen af.
Ik heb een huawei en af en toe kan ik ineens met mn vinger een soortvan blauwe lijn/tekening op het scherm maken. Eerst snapte ik het nut helemaal niet, nu ben ik erachter dat je een screenshot ermee kunt maken van een deel van het scherm. Als je een rondje tekent krijg je een screenshot van wat daarin valt. Maar ik ben er nog steeds niet achter hoe je deze functie oproept en kan het met google ook niet direct vinden
Edit: oh wauw blijkbaar kun je dit doen met je knokkels. Wie heeft deze feature in vredesnaam bedacht