Ja weet inderdaad ook dat het niet echt definitief nog is, gezien degene die bijv gister dat paar voor me weggekaapt heeft ze ook weer retour kan sturen, net als anderen. Maar ze zullen dus iig niet sowieso weer aangevuld worden dus het wordt wel een kwestie van echt geluk hebben. En nu met deze afprijzingen en dat ze dus ook nergens anders in mijn maat zijn sowieso extra balen. Maar wie weet!
http://consumer.huawei.com/minisite/worldwide/wheat-mate8/faqs/detail/knuckle-screenshots.htm
Knock knock
Aan het feit dat mannen toch de neiging hebben hun eigen zin door te drammen, terwijl ik duidelijk nee zeg.
Oh goed dat je nee zei!
Ben je wel oké?
Oh gaat prima hoor, is (gelukkig) niet zo heftig als het misschien overkomt.
Vriendlief moet denk ik nog even wennen aan het feit dat bij mij ânee ook neeâ is. Op wat voor manier dan ook. (zijn nog niet zo heel lang samen). Schijnbaar heeft ook hij, net als alle andere mannen die ik ooit gedate heb, toch de neiging om als ik nee zeg toch als een soort van drammende kleuter toch zân zin wil proberen te krijgen.
En het vervelendste vind ik dan nog dat hij claimt âecht niet zo te zijn als alle andere mannen!!â. Hoe graag ik het ook wil geloven, hij zoekt wel steeds mân grens op en moet dan vervolgens echt een paar keer nee zeggen, voor die het snapt. Uiteindelijk ziet ie het dan zelf ook in en bied ie zân excuses wel aan, maar toch.
Breek mij de bek niet open over die tering dingen. Heb laatst echt op het punt gestaan om een emmer water naar beneden te gooien.
Maar dat is toch het hele idee van die serie? Camron wordt uitvergroot als verwijfde homo, Hailey als makkelijk en onintelligent, Alex als hyperintelligent en sociaal ongemakkelijk. Het zijn allemaal stereotypen.
Edit: ik vind haar accent in het echt trouwens juist schrikbarend gelijk aan in de serie.
YouTube: https://youtu.be/-4sU_AhRPY0/details]
Ik erger mij aan mijn oksel die weer super random pijn doet en aan het feit dat ik vervolgens dan weer denk dat ik dood ga ofzo. Pff.
Heb je niet dat de rand van je bh of hemdje/shirtje in sommige houdingen de hele tijd onder je oksel zit?
Ik heb soms namelijk ook pijn onder mijn oksel en meestal heb ik dan een bh of onderhemdje aan gehad die te hoog in mijn oksel zit zeg maar. Als je je arm naar voren doet komt dan je bh in je oksel ipv een beetje ervoor.
Over 12 uur vertrekken we op vakantie en ik moet in die tijd nog alles inpakken en slapen.
Waar gaan jullie uiteindelijk naar toe?
Slapen kan wel als je dood bent. Of in het vliegtuig zit.
Ik voel ook echt een pijnlijke klier in mijn oksel.
Muhh laatst ook al toch? Toen was je ermee naar de huisarts geweest dacht ik? Wat gaf die toen aan?
Heb ook een tijdje gehad dat klieren onder mijn oksel gingen ontsteken (inclusief pus enzo wat er later uit kwam, echt goor). Bij mij had dat te maken met een combinatie van scheren en roller deo gebruiken. Nu gebruik ik gewoon âspuitâ deo en heb ik er nooit meer last van! Misschien dat het zoiets is?
dat ik mân geluid harder moet zetten wanneer ik chips eet
Hij zei toen dat het niks was maar toen kon ik het ook beter voelen, net als een ontsteking. Dit keer voel ik het echt door goed te voelen maar het is wel pijnlijk maar je ziet ook niks verder. Ik moet me ook niet zo zorgen maken denk ik.
Ik heb dit bij mijn andere oksel. Daarvan weet ik wel zeker dat het een ontsteking is, kun je ook goed zien.
Ik snap het wel hoor! Ik kan mij ook altijd zorgen maken met zulke dingen. Hou het gewoon even in de gaten en als het er volgende week nog zit, of pijnlijker wordt (niet heel de tijd aan zitten, want dan gaat het sws pijnlijker worden haha) bel je gewoon even naar de huisarts.
Dat mân vriend soms zegt wat ik âmoetâ doen. âWanneer ga je nu douchen? Hupppp uit bed! Schiet opâ En dan zulke dingen constant. Gast, ik heb ook weekend en woon hier ook hĂš. Laat me liggen O en hij kan soms echt veroordelen praten tegen me als ik dingen wil / ga ondernemen waar hij geen zin in heeft of wat dan ook. Wil dan wel mezelf als onafhankelijke vriendin neerzetten die het niet boeit en zonder hem gaat, maar door dat toontje krijg ik er stiekem steeds minder zin in en voel ik me een soort van schuldig richting hem.
Maar verder is âie heeeel lief haha. Als âie slaapt (flauw grapje!)
Naar Los Angeles! Dus toch Amerika geworden