Waar erger jij je aan #4

Jaaa dat klopt morgen heb ik wel paar uurtjes over om te slapen

Tof, veel plezier!

Kinderwagens

2 likes

Dat ja. En die midden op drukke plekken stil gaan staan want kindje heeft iets nodig
 ehh zoek ff een rustig plekje!!

2 likes

Grote groepen traag lopende mensen. Ik stapte net uit de trein en mijn stad is momenteel heel druk vanwege een event dus er waren VEEL mensen en ze waren allemaal zo LANGZAAM

11 likes

Vermaak voor de massa’s op straat als de muziek nog niet begonnen is!
Vanmiddag hadden ze wel allemaal hippe nummers, dan vind ik het altijd wel aan te horen, als ik het niet herken vind ik er niks aan.

1 like

Heel herkenbaar! Ook tijdens het shoppen in de stad: ik wil gericht van winkel tot winkel lopen, maar nee, al die slenterende mensen die mijn pad belemmeren. Een van de redenen dat ik voornamelijk online winkel nu.

3 likes

Ik moest vanmorgen om 06.00u opstaan en dat is voor mijn doen echt enorm vroeg. Heb amper geslapen, omdat ik om de haverklap wakker werd. Moet veel uren maken vandaag dus ben pas laat thuis van werk, maar denk dat ik dan gewoon rechtstreeks mijn bed in duik.

Wil ook nog even klagen dat het zo koud is. Het lijkt wel herfst?!

De man tegenover mij smakt. Hij eet een smintje doe normaal man. Je mondmotoriek kan toch niet zo belabberd zijn dat je smakt op een SMINTJE!!!

14 likes

Ouwelijk?

1 like

Ik baal van mezelf dat ik na een week antibiotica + ongesteld zijn EINDELIJK overal af was, vergeet ik een pil in week één van de strip en heb ik seks gehad. Kon ik gisteravond om 21:30 nog naar de apotheek om een morning afterpil te halen voor het eerst in m’n leven. En nu kan ik weer zeven dagen lang niks, want dat ding is onveilig. Net nu m’n ouders op vakantie zijn en ik ruim twee weken alleen thuis ben. FML.

Hahahaha fuckboy jr. :joy::joy:

2 likes

Haha jaa dat was mn inspiratie voor mn ergernis

1 like

Ik heb aankomende nacht nachtdienst, dus ik lig nog in bed om te ‘slapen’. Vindt een pakketbezorger het nodig om bij mij aan te bellen voor een pakketje voor een van mn buren. Als ik nou zelf ook wat besteld had, maar nee. Laat me met rust!

1 like

Mijn werk (bijbaantje) betaalt me steeeds niet. Ik heb ook nog geen contract getekend, maar ik werk er dus al sinds mei. Het contract is in de maak, zeggen ze. Maar ondertussen krijg ik dus geen geld :frowning: Ik heb al gemaild, maar ik weet niet wat ik nog meer kan doen. Daar erger ik me aan

Dit is gewoon schofterig. Je moet een contract krijgen, en eigenlijk zeggen dat je niets meer doet totdat je die, en je geld (van mei en juni) met terugwerkende kracht, hebt.

4 likes

Ja, idd. En ze hebben me echt nodig, ben ook al ingeroosterd voor komende tijd. Het is alleen een beetje ongemakkelijk, want degene die erover gaat is een soort van vriendin van mij. Dus telkens als ik erheen ga, krijg ik een shitload aan geklaag over haar persoonlijke leven en over klanten over me heen. Niet echt effectief en een beetje ongemakkelijk. Ik wil het liefste werk en privé gescheiden houden, maar dat lukt zo ook niet. Maar ik wil ook weer geen bitch zijn. En ik wil ook niet dat ze dan ineens iemand anders vragen, want dat heb ik daar al eerder meegemaakt toen ik op mijn strepen ging staan.

Bel eraf kan helaas niet. Zelfs als ik de hoorn van de haak doe, blijven ze gewoon binnen komen. Woon ook in appartementencomplex. Je kan bij 3 punten aanbellen bij mij. Dus bij mn voordeur een briefje plakken heeft helaas ook geen zin
Bel gewoon niet aan bij iemand die niks besteld heeft en dus geen pakketjes verwacht, lijkt me stuk beter.

Juist als ze je echt nodig hebben heb he draagkracht! Het is heel vervelend dat t zo moet gaan, maar ik zou idd zeggen dat je t nu tijd vind dat ze je gaat uitbetalen en een contract maakt. En dat jij t ook liever niet zo ver laat komen, maar dat je anders niet meer komt werken want je krijgt 0 zekerheid op salaris zo.

2 likes

Jullie hebben gelijk, thanks. Ik ga morgen langs!

1 like