Waar erger jij je aan #4

Rusland is wel erg geïnteresseerd in al je data

25 likes

:heart:

Mijn moeder was vanavond bij mij en ergens halverwege het gesprek keek ik haar aan en vroeg ik me af hoe het toch mogelijk is dat wij familie zijn. En ik realiseerde me dat ik best wel teleurgesteld in haar ben, met name in de manier waarop ze al best lang (als in een paar jaar) met een bepaalde situatie omgaat en dat voelt best gek.

Anyway, hier heb je niks aan maar wilde je alleen even een hart onder de riem steken zeggen dat ik je post heel herkenbaar vind. Hopelijk heb je andere familieleden/mensen om je heen waar je wel wat aan en mee hebt.

1 like

@flwhrs @lentex @Bubbless :heart:

3 likes

Jaa de grap is het is een russische app die je gegevens doodleuk opslaat en door verkoopt.

5 likes

@littlenumbers @anon39978576 ik snap niet wat de toegevoegde waarde is dat de app Russisch is en je gegevens doorverkoopt.
Is dat erger dan een westerse app die hetzelfde doet?

8 likes

Bij een westerse app staat dat netjes en heel duidelijk in de algemene voorwaarden. Bij deze app staat er dat ze het zogenaamd niet doen maar ondertussen verzamelen ze al jouw gegevens en sturen ze die door. En ik zelf heb bij rusland toch een beetje een eng gevoel (niet bij de burgers zelf maar de overheid enzo) Dusja ik heb liever niet dat rusland mijn gegevens heeft.

3 likes

Ik ben al een half uur aan het wachten op mijn belafspraak (het is met meerdere mensen, en zij zou mij toevoegen aan het telefoongesprek) :imp: En nu moet ik naar de wc maar je zult zien dat ze net dan belt

Dat ik al een paar dagen achterelkaar rond 6:00 wakker word omdat ik naar de wc moet, vervolgens kom ik niet gelijk in slaap en kan ik met moeite opstaan om 8:00…

Wanneer/na hoeveel tijd vinden jullie het logisch om een reminder van een tikkie te sturen? Ik heb dus een ergernis omtrent dit onderwerp, maar weet niet wat gebruikelijk is.

Ik kreeg zaterdagavond laat een tikkie, kon ik sowieso niet betalen toen (heb geen bankapp)
dus laten we zeggen dat ik vanaf zondagochtend wel in de gelegenheid was. En nu krijg ik vanmorgen vroeg weer een reminder. Vind het een beetje overdreven eerlijk gezegd. Zou het al meer snappen als diegene echt op dat bedrag zit te wachten en iemand krap bij kas zit, maar dat is niet het geval. Rustaghhh denk ik. Zou het meer snappen na 5 dagen of een week. Maar dat is omdat ik zelf dan pas zou gaan vragen of het geld al is overgemaakt/of iemand dat wil doen.

Ik vind dat het na een dag al kan maar ik vind het sowieso lullig om iemand langer dan een dag op zijn geld te laten wachten.

Ik vind dat degene die het heeft voorgeschoten zich nooit bezwaard moet voelen om zijn geld terug te vragen.

30 likes

Beetje snel, maar ja er zitten wel drie dagen tussen en als je het geld gewoon op je rekening hebt had je het al lang kunnen doen. Ik betaal tikkies altijd meteen en vind het dan ook best irritant als mensen voor no reason daar een paar dagen mee wachten. Het is mijn geld…

3 likes

Nou sorry niet aan gedacht toen ik op mijn laptop zat, dat denk ik dan :stuck_out_tongue: Maar ja het is indd diegenen geld, hebben jullie gelijk in.

Zet automatisch opwaarderen aan! Maakt dit alles zoveel makkelijker.

1 like

Kleren die krimpen in de was :mad:

Ik had onlangs een paar nieuwe jurkjes gekocht, zijn ze gewoon allemaal gekrompen. Nou staat het op de planning dat ik zelf ook ga krimpen, maar dat heb ik niet binnen de tijd van één wasbeurt voor elkaar.

4 likes

Ik bedoel dit niet zo on aardig als het er staat haha: maar heb je ze dan niet “verkeerd” gewassen? Ik kijk zelf bij nieuwe kleding even naar het was etiket en ik heb nog nooit gekrompen kleding gehad. Misschien is dat geluk hoor en ik snap je ergernis compleet.

1 like

Is het viscose? Gewoon strijken

3 likes

Het is inderdaad viscose, gaat dat weer terug naar normaal als je het strijkt? Misschien moet ik dan toch eens een strijkijzer aanschaffen!

Ja klopt haha.

1 like

Ik wilde weer basic witte Nikes met dikke zool, bestelde 36 waar al korting op zat. Ik heb een kleine 36, of misschien eigenlijk eerder 35. Nu blijken ze dus echt ruim te zijn en als ik gewoon eens mijn geduld had bewaard had ik 35 kunnen bestellen plus weer 15 euro ofzo bespaard. Echt man, heb bijna zin om te zeggen dat ik impulsief ben om ADHD. Maar ik baal dan dat ik toch wederom te impulsief ben geweest. Zooltje kan er wel in maar vind het gewoon best weer stom van mezelf. Oja ik heb er dus al op gelopen buiten, gefietst.