Waar erger jij je aan #4

Mijn nichtje (11) post op dr instagram story’s altijd van die “screenshot dit om te laten zien hoe belangrijk onze vriendschap is” en dat je cijfers moet geven enzo blabla, normaal gesproken echt al irritant, maar nu is ze op vakantie op echt een mega vette camping (het kind in mij is jaloers) en dan post ze nog steeds allemaal dat soort onzin. Kind ga iets leuks doen!!

1 like

Lol mensen die in de spits hun fiets met fietsvakantie bepakking mee willen nemen

Hele perron stond vol, kwam er een bomvol treintje bestaande uit 3 trein stellen aan
En dan nog rennen om erin te komen :joy: denk niet dat het gaat passen maar Kudos voor het proberen

3 likes

Dat die kutreclame van Haribo nog steeds op televisie is waarin die volwassen dan kinderstemmetjes hebben. I hate it, I hate it!

4 likes

Al die fucking vliegende mieren die nu overal zijn, waardoor je geen raam open kan zetten en de hond zelfs niet naar buiten wil.

1 like

Jaa onder andere die inderdaad. En ik heb hem braaf op 40 graden gewassen (wat op het label staat). :frown:

1 like

Wil je het me laten weten als het effectief is?

Maandag tussen 11.00 en 12.00 is z’n oefenuurtje, dan pingelt hij altijd!

1 like

Je kan kwetsbare mooie kleding beter wassen op 30 graden fijne was. Het centrifugeren kan ook voor krimping zorgen. Ik was alleen ondergoed en pyjama’s enzo op 40 graden.

1 like

Het lijkt heel langzaam door te dringen in de media dat je dingen als het “n woord” en grapjes over een donkere huidskleur niet kunnen (genoeg mensen die in het dagelijks leven daar gerust mee doorgaan uiteraard), maar zodra het over Aziaten gaat loopt de media nog 20 jaar achter. Elke keer weer die accenten nadoen, dingen over ogen, chinees en Japans door elkaar benoemen.

Vreemd.

9 likes

Ik heb een collega gevraagd om niet aan mij te plukken en aan te raken (blouse goed trekken etc.). Nu zegt ze de hele tijd ‘ik heb je niet aangeraakt’ en ‘vandaag netjes van je afgebleven’. Zo kinderachtig.

6 likes

Geef dr een sticker

7 likes

Haha huh alsof dat een prestatie is :confused: blijf gewoon met je klauwen van iemand af

5 likes

Een collega die, ondanks ze weet dat alle Nederlandse content die online komt mijn eindverantwoordelijkheid is, schaamteloos hele pagina’s door Google Translate haalt en ze zo op de site kwakt.

Oh, wat irritant. Iedereen die 1 vreemde taal spreekt weet dat google translate alleen voor losse flarden voor jezelf handig is, maar totaal niet geschikt is voor professioneel gebruik.

Ik zou klikken bij een leidinggevende. Als er gezeik over komt weten ze je vast te vinden, dus dan zou ik zorgen dat de leidinggevende ook weet dat het niet bij jou vandaan komt.

1 like

Ik zou dat aangeven. Dadelijk krijg jij gedonder omdat het Nederlands is en dat jouw verantwoordelijkheid is.

Dat mijn huis trilt als de buren hun wasmachine aan hebben staan. Ik gok dat de vloer van onze bovenverdiepingen in één keer van beton is gelegd, dus alles staat met elkaar in verbinding. Wij hebben een trillingsdemper onder de wasmachine liggen, dus als mijn machine aan staat merk ik niets. Ik denk de buren dus ook niets. Alleen als zij hem aan hebben staan trillen de ramen en deuren in de kozijnen, de schilderijen aan de muur en het bed. Maar ik heb verder ook nooit overlast van beide buren, dus ik wil ook niet bij allebei klagen om zoiets kleins. Ik vraag me wel af of zij er dan zelf niets van merken.

Ik zou dat toch wel tegen ze zeggen, als echt ramen en schilderijen trillen is het wel heel erg. En zeker ook zeggen dat er trillingsdempers zijn voor onder de wasmachine, of kado doen als ze een keer een verjaardag hebben😂

1 like

Haha ja dat is misschien wel een goed idee! Ik moet eerst maar even uitzoeken van welke buren het komt, voor ik de verkeerde een trillingsdemper cadeau doe :sweat_smile:

3 likes

Ik heb ook van die trillingdempers maar bij mij werkt dat echt amper.

Ik heb zo’n hele rubberen mat eronder, niet enkel van die pootjes. Dat werkt wel heel goed!