Dit soort goedpraterij-bullshit in de Jumbo.
‘Kleine stap voor de mens, grote stap voor de kip’
Ze mogen ons dankbaar zijn, die kippen, met een beetje mazzel mogen ze zowaar 81 dagen in leven blijven!
Dit soort goedpraterij-bullshit in de Jumbo.
‘Kleine stap voor de mens, grote stap voor de kip’
Ze mogen ons dankbaar zijn, die kippen, met een beetje mazzel mogen ze zowaar 81 dagen in leven blijven!
Ja als ze zo begaan zijn met die kippen, maak het dan meteen allemaal biologisch.
Aan al die vriendjespolitiek bij de vakjury van het songfestival. En dan eigenlijk nog het meeste aan dat wij geen 12 punten van België krijgen. Al die Oostbloklanden spannen samen, maar wij hebben nooit eens dat “burenvoordeel”.
Van de belgische televoters kregen we er wel 12
Alleen van die suffe vakjury maar 6
Mee eens en ik schrik tevens ook van de hoeveelheid kippen per m2… Zelfs in de biologische variant.
Ik vertel m’n vriend dat Duncan gewonnen heeft (keek ff op nu.nl) en we zitten nu allebei van neeeee, dan is die hele bende volgend jaar hier.
Ik hoorde dat het elf keer zoveel als the Passion gaat kosten. Dat vind ik dus echt mega irritant. Dat er zo veel geld verspild gaat worden. Er zijn zoveel betere dingen om het aan te besteden.
Haha, zelfde sentiment als hier. Er stond ergens online dat de afgelopen edities tussen de 15 en 60 miljoen per stuk hebben gekost… zo zonde
Hier hetzelfde, zonde van de hoge kosten. Maar datzelfde hen ik ook met de F1
Ik vind het zo raar dat de nieuwe standaard kip zo uitgelicht is! Alsof dat zooooooooooveel beter is dan de plofkip.
Plofkip werd na 41 dagen geslacht. De nieuwe standaard kip na 49 dagen. Wow 8 hele dagen langer leven in nog steeds erbarmelijke omstandigheden.
Wordt de passion door de overheid betaald?! Nee toch
Geen flauw idee wie die nonsens betaalt, het gaat me om het bedrag
Ja is ook zo. Passion was in mijn stad dit jaar dus word er extra boos van.
@Chesirecat Dankje, vet stom :(.
(maarja eo is ook van npo dus tis ergens wel logisch)
Ja ik vind al die grote dingen zonde, Olympische spelen ook
De formule 1 wordt voornamelijk door bedrijven en sponsoren betaald, daar doet de overheid verder niet aan mee. Dus het kost wel een hoop geld, maar daar hebben wij geen “last” van!
Dat begrijp ik maar er zal toch ook een hoop politie etc op de been zijn om de boel te reguleren? Kan me niet voorstellen dat het de overheid geen cent zou kosten.
Er wordt toch ook een gigantische smak geld verdiend (en dus belasting betaald) die dagen, buiten de positieve aandacht die dat oplevert voor ons land die op latere momenten weer omzet (en dus belasting) oplevert.
Ik vind de zoekfunctie op de site van de ap zo zo zo irritant. Ik wil een product opzoeken (vega plakjes), ik type letterlijk in hoe het heet en ik krijg als resultaat plakken kaas, blikjes cola, tomatenblokjes en feta. hoe. dan.
Ik kan elk moment ongesteld worden en waarschijnlijk erger ik me daarom meer maar ik kan echt NIET tegen bepaalde geluiden nu. Als iemand z’n neus steeds zo zachtjes ophaalt, of te hard ademt, of kucht , constant de keel schraapt etc. Het gaat echt door merg en been.
Dat zoveel mensen toch weer zo’n zielig dramaverhaal posten om iets te winnen. Er staat alleen tag degene met wie jij wil gaan hoor. Er staat niet het zieligste verhaal wint