Waar erger jij je aan #4

Haha klopt, al ben ik wel blij dat ze weinig ‘en daar gaan we weer-weer-weer…’ ‘here we go!’ en ‘laatste ronde koop uw kaarten aan de kassa-sa-sa…’ en dergelijke omroepen :stuck_out_tongue:

1 like

Aan dat ik ging lunchen en dat het tegenviel. Vind ik altijd zo teleurstellend.

Er waren vanochtend twee jongetjes (ik gok 8 jaar) in de sportschool en ik vond het zooo irritant. Om de 10 seconden naar een ander apparaat en rondrennen etc

Snap niet wie z’n kinderen zo in een sportschool alleen laat want het is ook nog eens gevaarlijk met al die apparaten en gewichten

3 likes

We konden wel in dezelfde sportschool zitten… zo vervelend he! Of dat ze dan op een apparaat gaan en deze helemaal verkeerd gebruiken. Zo zonde voor het lichaam :worried:

Mijn vriend en ik heb allebei last van een jetlag en we slapen dus echt kut. Maakt hij mij om 03:00 wakker omdat ik snurk :exploding_head::face_with_symbols_over_mouth: daarna niet meer geslapen.

Ja en het mag niet eens meestal maar dan word er niks van gezegd

Kwam terug van de kapster, had er een stuk vanaf laten knippen en ze had mijn haren gekruld. Loop ik de kamer in vraagt mijn vader hoe laat moet je bij de kapper zijn?:sweat:

12 likes

Ik heb er ook echt veel last van inderdaad! Zelfs op de bloemen buiten zitten alleen maar vliegen ipv bijen of wespen.

Iedereen die de petitie voor het vrijlaten van ASAP Rocky tekent en beweert dat hij onder inhumane omstandigheden vastzit. Geloof er niks van.

8 likes

Maar hij heeft geen TV hoor!!!

Haha nee ik vind het ook wel vreemd (en onterecht) dat 'ie zo lang vast wordt gehouden maar ik vraag me ook af hoe inhumaan het kan zijn in Zweden.

2 likes

cringe

Lief van je! Word er niet onzeker van maar vind het dan wel jammer.

1 like

Zit hij tussen de vluchtelingen kinderen?

Wat irritant, zeg! Ik hoop dat ze snel haar echte nummer kunnen achterhalen, want dit is echt heel vervelend. Niet alleen voor jou, maar ook voor die bedrijven.

Een vriendin vroeg iets, maar ik gaf niet snel genoeg antwoord blijkbaar dus ze stuurde “???” Dus ik antwoord geven. En nu is het 8 uur later en heeft ze nog nul reactie op mijn vehaal gegeven. Waarom stuur je dan die vraagtekens zo snel al :’). En alsof ze niet even een minuutje kan vinden om me te antwoorden.

2 likes

Hahah ik heb een keer onaangekondigd ruim 35 cm van mijn haar af laten knippen. Toen ik terugkwam vroeg ik aan mijn vader of hij wat anders aan mij zag. “Eh heb je een nieuw shirt?”

16 likes

Ik wil ff met mn vader bellen, maar hij neemt niet op. Wss omdat zn telefoon in de la ligt ofzo. Mn zusje drukt me gewoon weg.

1 like

Dat ik net naar beneden ging om mn oplader te halen. Een glas water drink en gewoon weer naar boven ga zonder oplader.

14 likes

Zo kijk ik heel vaak op mijn horloge zonder te zien hoe laat het is? Echt dom haha

9 likes

Story of my life. En dan meerdere keren ook vergeten wat ik nu aan het doen ben als ik weer een poging waag.

2 likes