Oh ja als je het zo bekijkt ben ik het wel met je eens! Het is inderdaad wel een algemene trend dat vrouwen altijd mooi en aantrekkelijk moeten zijn, en dat mannen dat niet hoeven. Misschien blijft Spanje hier ook wel wat meer in hangen omdat ze daar nog niet zo ver zijn wat betreft emancipatie van vrouwen (sorry als ik hiermee iemand beledig, is absoluut niet de bedoeling om Spanjaarden te generaliseren, maar hier is op internet veel over te vinden). Vind het ook erg jammer dat deze serie zo weinig divers is. Allemaal heterostellen van een jongere man + conventioneel aantrekkelijke wat oudere vrouw. En iedereen is altijd perfect verzorgd (lees: verzorgd naar de maatschappelijke norm van geen okselhaar enzovoorts) en hip gekleed. Lijkt wel één lang reclamefilmpje voor een kledingmerk ofzo. Ik blijf echter wel kijken, en realiseer me dat ik misschien iets te oud en verzuurd ben voor de doelgroep van de serie
Ik heb het nieuwe seizoen trouwens nog niet uit.
In mijn omgeving worden El Profesor en Berlin trouwens ook echt als hotties beschouwd, en op Instagram ook. Maar je hebt alsnog dan 4 leuke mannen tegenover een heleboel leuke vrouwen.