Waar erger jij je aan #4

Wel fitchick zo een glas water drinken

3 likes

Lof water haha

Kies een

• Water
  • ijskoffie

0 stemmers

Een buurvrouw die haar chihuahua op de meest willekeurige tijdstippen ‘traint’ op het grasveld voor mijn deur. KEFKEF KEFKEFKEF KEFKEFKEF!!

En dit wordt nooit wat, blijkens haar andere kefhuahua. :woman_facepalming:

6 likes

Morgen festival met veeeeel regen en kans op onweer. Ik ben er helemaal onrustig van, terwijl ik er toch niks aan kan veranderen.

Ja ticket verkopen maar wil ik m’n vriendinnen niet aan doen

2 likes

Waarvoor traint ze ze dan?? de kef olympics ofzo?

4 likes

FACKING KUT VLIEG OP MN KAMER.

1 like

Nee dude je bent een fantastische persoon geworden in je levensjaren en je hebt decennia en decennia om je nog verder te ontwikkelen. You are amazing. :cupid:

11 likes

Die realisatie heb ik ook vaak. Of dat wat ik wel heb gedaan ik geen 10 jaar de tijd voor had hoeven hebben :’)
De week is al weer voorbij bedacht ik me net, hoe was je vorige weekend? Heb je toch nog kunnen genieten van een dag festival?

2 likes

vind dit echt een ondergewaardeerd cult product van de nederlandse cultuur

21 likes

Hahaha ja dat is het ook! Love garlan

Oh heb per ongeluk de post verwijderd. Maar er stond dus dat ik me aan de verpakking erger want ik heb me er aan gesneden :triumph:

1 like

@kali Ahh wat goed dat je twee dagen bent geweest! En ik ken die opgelegde maatschappelijke patronen, word er moeee van. En dat ik me daar veel van aantrek.
Ja zit niet zo lekker in m’n vel. Al maanden eigenlijk niet, maar afgelopen weken is het helemaal kut met peren.
Ga morgen wel een leuk weekend hebben, is het idee, hopelijk doet m’n mind ook mee :stuck_out_tongue: In ieder geval leuke afleiding :slight_smile:

Afgezien van aantrekkingskracht (want over smaak valt niet te twisten!) ervaar ik dat juist heel anders bij deze serie. De dames zijn juist ouder :smile: Tokio is ouder dan Rio, Monica is veel ouder dan Denver en Raquel is volgens mij ouder dan El Profesor. Zowel in het echt als in de serie.

3 likes

Aan de trein die er met een slakken gangetje aan komt. Hallo niet iedereen heeft vrij in het weekend doorrijden oetlul

2 likes

Ik ben nu nog op vakantie en ik las het bericht van @anon39978576 en ik dacht echt huh weekend???

Echt geen idee van tijd/dag e.d.

3 likes

Mijn vriend had vandaag een andere auto gehuurd en ik dacht dat we beetje gingen winkelen enz. Maar toen had die auto verhuur man het fantastische idee dat we allemaal culturele dingen konden gaan bezoeken in de buurt en ik vind het juist zo heerlijk om helemaal geen toeristische dingen te bekijken omdat het me gewoon niet interesseert en mijn vriend ook niet. En al helemaal geen natuur dingen.

Nou toen moesten we toch vandaag pertinent naar red rock canyon. Komen we daar aan, is het dicht? Er was een ongeluk gebeurd bij de rooie rotsen blijkbaar.

Gelukkig had ik hem al eerder verteld over mijn hoover dam fobie anders waren we daar naartoe gegaan

3 likes

Mn huisgenootje heeft eieren met spek gebakken en het ruikt zo lekker en ik wil oooook. Maarja eet geen vlees meer dus geen spek :sob:
(vega spek vind ik niet echt een succes)

1 like

Ohh ik ken de struggle! Ik houd van spek, maar mijn geweten laat het niet meer toe :frowning:

2 likes

Hahah een vriendin stelde laatst voor garlan saus te maken bij spaghetti (ja echte foodies). ik zat toen echt te puzzelen in m’n hoofd wat voor fancy saus dat was en waarom ik het niet herkende en zij het zo achteloos zei. Tot het me begon te dagen dat t van die kruidenkaas was

11 likes

Die paniek van iedereen als het om t weer gaat. Ooh volgendr week word het slecht weeeer of oooh volgende week word het heeet. En dan is het die week en dan valt het allemaal reuze mee.

6 likes